Feszültség

285 13 0
                                    

A kviddics meccsek újrakezdésével Laila legalább valahol ki tudta adni a benne lévő feszültséget.Lumpshluck folyamatosan invitálta őt a partikra amiket tartott.

De Laila nem bírta volna ott is azt hallgatni Harry mekkora zseni.Ugyanis valahogy a bájitalok mestere lett...És persze úgy hívták őt hogy a kiválasztott...A fiú aki legyőzheti a sötét nagyurat...az apját.Aki még mindig nem jelentkezett bár Laila gyanította,hogy köze van ehhez Dumbledornak.

Egyre több időt töltött Pitonnal és a férfival osztotta meg gondolatait és amiket megtudott.Szívesen megkérdezte volna,hogy mivel tudott Dumbledore bizalmába na és apjáéba is beférkőzni.De inkább róla volt szó.
-Apám nálad sem jelentkezik?(Idővel az órákon kívül már tegezték egymást)-bukott ki Lailából a kérdés.
-Nem és amíg az iskolában vagyok nem is fog.Ami meg a családodat illeti.Senki nem tehet arról hova születik.Anyád kiléte előttem is rejtély és fogalmam sincs ki lehetett az.Sajnálom.-tette hozzá.
-Draco még mindig kerül...Abban a két idiótában bízik akikbe annyi ész szorult mint egy hintalóba...Féltem...Nem beszél senkivel,nem tanul.Ijesztően sápadt és sokszor látom egyedül.Pedig elterveztem,hogy megmentem.Ő nem tehet semmiről...És tudjuk mi lesz a vége ha nem jár sikerrel.-és Laila érezte,hogy egy könnycsepp gördül le az arcán.
-Egy valamit nem tudsz.Letettem a megszeghetetlen esküt,hogy segítek neki és ha nem jár sikerrel majd én véghez viszem a tervét...
-De hát te sem tudod mi az!!Mi van ha olyasmi ami neked sem menne.Nem akarlak téged is elveszíteni.-tette hozzá csendesen.

Piton nem szólt semmit csak nézte őt.Nem volt hozzászokva,hogy egy diák kedvelje őt ennyire.Ő sem kedvelt meg egy diákot sem ezidáig,talán Draco az egyetlen akit igen.De ez a lány más volt.Elveszett és bizonytalan.Kicsit önmagára emlékeztette és olyan sorsot szánt neki az élet ami alatt sokan összeroppantak volna.Bár elmondhatná neki a teljes igazságot...De nem tehette.Túl kockázatos lenne.Így csak ennyit felelet:
-Ne félts engem sem Dracot.És Laila,Lumpshluck professzor direkt megkért,hogy én magam gondoskodjak arról,hogy a Karácsonyi bálján részt vegyél...

Remek gondolta...Bálozgasson amíg Draco ki tudja mit csinál.Kedve lett volna elmondani ki ő és biztosra vette,hogy több meghívót nem kapott volna.

Jobb ötlet nem lévén Puceyt hívta meg a bálba.
-Na hát csak nem fordult egyet a világ? Laila Diggory bálba hív.-nevetett a fiú.Ezer örömmel részt veszek veled rajta,ha megígéred előtte leisszuk magunkat,hogy elviselhető legyen.És bár Laila nem ivott mégis belement.

Még volt addig két hét és előtte lemehettek Roxmortsba.De Laila nem tudott nyugodni.Ugyanis Harry előtte lévő nap újra látogatást tett Dumbledornál.Apját látta végzős korában amint épp Lumpshluckal és néhány társával vacsoráznak majd apja ott marad még és kérdezősködni kezd.

De többet nem tudott meg,mert elhomályosult a kép csak annyit látott,hogy a tanár elhajtja apját.Utálta,hogy nem ért semmit.De mostmár legalább látta értelmét,hogy elmenjen a bálba,hátha ki tud szedni az öreg professzorból valamit.

Másnap barátaival beültek a Három Seprűbe.Meglepetésére Dracot is ott látta,bár épp indulóban volt.Harry is ott volt két barátjával és épp Lumpshluckal csevegtek.Rájött nem csak ő fogja a továbbiakban a professzor kegyeit keresni.
-Mit terveztek Karácsonyra?-kérdezte Daphne.-Én hazamegyek ahogy Blaise is.
-Szerintem én is válaszolta Theo.-Hé Laila hozzád is beszélünk ám.
-Mi?? Ja bocs csak elbambultam...
-Csak nem a kiválasztottad nézted?-kérdezte Theo gúnnyal a hangjában.Csak azt ne mondd neked is bejön ahogy te neki.

Ugyanis nem csak ő ismert magára azon a bájital órán.
-Ez még viccnek is rossz Theo...Csak érdekel miben mesterkedik...
-Amúgy az volt a kérdés mit tervezel Karácsonyra.

Laila még nem is gondolkodott ezen.Hova is mehetne?
-Gondolom itt maradok.-válaszolta.Látta barátait ahogy egy pillanatra egymásra néznek.Laila gyűlölte ha sajnálják,így felállt és elindult.

Egyedül sétált és mögötte nem messze hangos szóváltásra lett figyelmes.Az egyik lányt Katie Bellt felismerte a másikat viszont nem.Aztán a veszekedés sikításba csapott át.Laila hátra fordult és látta ahogy Katie a földön vergődik majd felemelkedik.Odaszaladt és látta a kínt a lány arcán aki hangtalanul sikított.

Észre vette Harryéket is majd Hagrid tűnt elő a semmiből.Katie levágódott a földre...
-Ne nyúljatok hozzá.Mi történt?
-Akkor történt amikor az kiszakadt!!!-sírta az ismeretlen lány.Laila leguggolt ahogy Harry is és egy nyakláncot vélt felfedezni.
-Vigyétek fel,de véletlenül se nyúljatok hozzá.
-Megoldod?-kérdezte Laila Harrytől.
-Neked is jönnöd kell hiszen itt voltál!-válaszolta Hermione.
-Nem téged kérdeztelek!
-Jobb ha velünk jössz.-mondta Harry.

Mire felértek McGalagony és Piton már várták őket.Harry átadta a nyakláncot Pitonnak.
-Draco tette.Tudom.-mondta Harry.
-Szánalmas vagy Harry.Valami bizonyíték?-fordult felé Laila.
-Csend legyen!!-szólt rájuk Piton.Mindig meg lep Potter,hogy micsoda képességek lapulnak benned,hogy bizonyíték nélkül képes vagy megtalálni a tettest.
-Ez súlyos vád Potter.-szólt bele McGalagony is.Inkább most menjenek ezt elintézzük.

Laila egyedül indult fel és jól tudta,hogy Harrynek igaza van.Dracon kívül más nem nagyon lehetett...

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now