•13•

81 8 0
                                    

Řekla jsem že není zas tak hroznej? Tak to jsem asi řekla blbě.

@Kook_bitches
Ahoj kotě

@Čiči_Jiji
Neříkej-mi-kotě.

@Kook_bitches
Jo furt

@Čiči_Jiji
Tak, můžeme začít od začátku.
Ahoj

@Kook_bitches
Ehm...
Ahoj, co potřebuješ?

@Čiči_Jiji
...

@Kool_bitches
...

@Čiči_Jiji
Wtf?

@Kook_bitches
To nechápu...

@Čiči_Jiji
Faaajn tak jinak
Proč si napsal?

@Kook_bitches
Ehm...
Budiiiičeeeeek
(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧

@Čiči_Jiji
-_-

@Kook_bitches
Není zač
(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

,,Ty vole on s tebou flirtuje!" Zapištela vedle mě Soo, která ani nevím jak se tam vzala! Rychlostí blesku jsem vzala polštář a bouchla jím o její ksicht, protože jsem se jako fakt lekla.

,,Co děláš ty vole?" Zamumlala do polštáře. ,,Tak zaprvé, nemůžeš mě nazývat rodem mužským, jelikož jsem žena takže by se spíš hodilo kráva a zadruhé, kde ses tu do prdele vzala?!"

Vemte si, že vás v šest ráno vzbudí soused tak si s ním jako chvilku píšete dokud neřekne že vás chtěl vlastně jenom vzbudit a pak vedle vás někdo zaječí že s váma flirtuje, no jako neposerte se! Ještě ke všemu když to byla Soo bez make-upu. Teda, to nemůžu říct, jelikož Soo je fakt mega hezká holčina ale i tak!

,,Tak zaprvé, to ty vole nebylo myšleno přímo na tebe ale obecně a zadruhé jsem na tebe mluvila ale ty jsi vůbec nevnímala!" Aha? To ale není moje chyba! Já jsem hlavou někde na Marsu, protože si chtěla udělat výlet na nějaké exotické místo!

,,A btw, za čtvrt hodiny nám jede bus!" Zakřičela z chodby. No to si děláš prdel ne?! A vole jak to mám jako stihnout?! Mám v prdeli vrtuli nebo co sakra?!

Rychlostí vyžrané ledničky jsem letěla ke skříni a vytáhla uniformu, kterou jsem na sebe rychle hodila. A u toho jsem si ještě čistila zuby a jedla zároveň. Neptejte se jak, sama to nevím.

Za pět minut jsem byla hotová a rychle si ještě hodila věci do batohu. Vzala jsem si klíče a runovala. Ta svině jménem Lee Chaesoo mi zdrhla! Celou cestu jsem běžela a dohnala jsem ji asi třicet metrů před zastávkou se sluchátkama v uších, jak si vykračuje jak modelka po molu. Vole říkám vám že jsem měla chuť ji přetáhnout tou cedulí kde je napsaný kdy jezdí busy... Nevím jak se to jmenuje.

• • •

Anneyonghaseyo 💜

Tak a je tu další diiiiil
Netuším jestli budu v sobotu vydávat pravidelně, to se ještě uvidí.
Nejsem s tím vůbec spokojená, ale neva

💜I purple you💜

This Crazy Neighbor/JK ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat