"Dütdütdütdütdüt"
Ooffffff yine bir persembe günü ve yine iş için calan alarm. Geceler neden bu kadar kisa gündüzler bitmek bilmezken?
Alarmi kapatmak icin telefonumu elime aldığımda "1 yeni mesaj" yazisiyla karsilastim.
Gönderen: Miray
- günaydin fistikAhh güzelim benim her sabah günaydin mesajini yazmayi unutmaz. Sevgilim olsaydi muhtemelen bu görev ona düşerdi ama bunu bulamayanlarda var sonucta.
- günaydin balsurat.
Kisa bir duştan sonra üzerimi giyindim ve dükkanin yolunu tuttum. 1 saatlik yolum oldugundan düşünmeye fazlasiyla vaktim oluyor ve benim aklımda sadece tek bir kisi var; Adini bilmedigim bir patavatsiz. Hakkinda hiç birsey bilmedigim bir insanla ödeşme plani yapilir mi ya?
Melis kafani çalıştır kızım; çarşamba günleri okulda olduğuna göre ayni gün okulumuz var. Yani haftaya caktirmadan bütün okulu gezip caktirmadan hangi sinifta oldugunu ögrenebilirsin. Tamamdir bunu bir köseye not aldik.
Ahh geldim yine tükürdügümün dükkanına. Bazi günler gercekten burada ne işim var diyorum ama neyse ki sabah kahvemden sonra bu düşünceden kurtuluyorum.
Yıka, tara, kurut. Boya yap, yika, kes kurut. Makyaj yap, topuz yap. Yıka, tara, kurut. Boya yap, yika, kes kurut. Makyaj yap, topuz yap. ...
Sonunda is bitti ve güzel evimin yolunu tuttum.
Yolda aklima Begüm ü aramak geldi ve kisa bir konusma sonucu beni her zaman takildigimiz "4lü cafe"ye gitmeye ikna etti. Yorgunluğum en yakin arkadaslarimdan biri olan Berke'ninde geleceğini duyduğumda birazda olsa gitmişti.
Berke ile kuaför okulunun 1.sinifinda tanistik ve sadece bir dönem ayni siniftaydik; elektrikci olmaya karar verdi ve okulunu degistirdi. Buna rağmen en iyi ve tek erkek arkadasimdir, düzenli olarak görüsemesekde lazim oldugunda ne yapar ne eder gelir. Ve buda onu benim gözümde eşsiz kılıyor.
Yaklasik bir saat sonra cafe'nin önündeydim ve bizimkileri camdan bana bakarken buldum.
"Selam panpisler" diyerek yerime oturdum ve Berke'ye kocaman sarildim.
"Ooohh beni dislayin zaten siz yaaa" diyen Begüm'ün asik suratini görünce Berke'yi biraktim.
Çok önemli bir konu yoksa bizim masadan kahkahalar eksik olmaz. Işte tam bugün öyle bir gündü gülmekten artik gözlerimden yaş gelmeye baslamisti. Biraz sakinlestigimde saate baktim ve ufak capli bir şok gecirdim; saat 22:47idi. Muhabbet esnasinda zamanin nasil gectigini anlamamisim.
Bizimkilerede saati söyleyerek onlarida kaldirdim ve evlerimize gitmek üzere vedalastik.
Evime geldigimde cantami girise biraktim. Yavas yavas odama ilerlerken bir yandanda üzerimdekilerden kurtulup saga sola atiyordum.
Ah evet işte bütün gün bu anı beklemistim - canim yatağım benim!
Merhaba arkadaslar, eger bu bölümleri okuyan birileri varsa onlara sesleniyorum :-) bölümleri okuyorsunuz görüyorum ama yorum bölümünde begenip begenmediginizi belirtirmisiniz rica etsem?
Çünkü bazen yazip yazmamakta kararsiz kaliyorum :-/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşekgözlü'm
Romance"büyük asklar kavgayla baslar" sözünün hayat bulusu :-) (gerçekt hayattan alıntıdır)