Era noapte,mult prea noapte ca cineva sa fie treaz,o noapte ca si orcare alta.State'am la geam cu o tigara aprinsa si o sticla de bere.Ma gandeam la cum a trecut totul,la cum a disparut copilaria,desi aveam doar 17 ani vroiam sa mor sau cel putin vroiam sa fiu salvat de cineva.Eram dus mult prea dus asa cã ma'm pus la culcare.
Dimineata ma'm trezit,am mers in bucutarie,unde era maica'mea care parca astepta sa ma trezesc ca sa ma certe.Si asa a fost a inceput sa urle:
-prostule iar ai baut si fumat in camera,esti o rusine,dute si te uita in oglinda sa vezi cum areti zici ca esti o fata cu paru' ala lung,nu te mai suport,nesimtitule,curvarule,du'te naibii. Si a inceput sa ma bata.(asa cum face mereu)
Ma-m dus in camera mea trist,si ma'm uitat in oglinda asa cum a spus mama,mi se parea ca sunt perfect,pelea mea alba,parul meu drept,iar negrul imi scotea ochii albastri in evidenta,nu stiu,chiar nu stiu ce are lumea cu mine,de ce imi spune ca sunt urat, de ce?de ce ma fac gay ?
Am plecat la scoala,intre timp ce profu' ne explica matematica eu ma gandeam la frate'meu,de ce sa sinucis?de ce ma lasat singur in lumea asta?el era cea mai buna si dragalasa persoana din lumea asta,era ca si mine,avea parul lung,multe tatuaje si pierce.Imi placea mult de el,era singura persoana care ma intelegea,dar probabil ca gandea la fel ca mine
-vroia sa moara sau poate sa fie salvat,doar ca nu la salvat nimeni deci...
Am iesit de la scoala am mers acasa,a fost la fel si urmatoarele zile,tot la scoala si acasa,pentru mine scoala=infernul mic iar casa=infernul mare,mda urasc sa stau acasa,cu mama,cu tata ce isi bat joc de mine.
Am iesit afara sa ma intalnesc cu gasca,sa cant putin la chitara,ma'm simtit bine,imi place mult sa cant la chitara e singura chestie care ma linisteste,care ma face sa ma simt util la ceva.
A trecut o luna tot asa fara sa fac nimica.
Simte-am o malinconie in mine,imaginea fratelui meu imi aparea de multe ori in fata.
Cand ma gandesc la tot sangele ala,la viata mea,la cum un om este dispus sa isi faca rau singur din cauza societatii.
Am fost la scoala ,cand am intrat inautru' toti au inceput sa strige uitel pe gay'u cu pantalonii roz si unghile vopsite,au inceput sa isi bata joc de mine,sa ma faca de ras in fata fetei pe care o placeam,chiar si profesorii au inceput sa rada de mine,nu mai suportam pur si simplu vroiam sa dispar.
Stiam ca nimeni nu ma vrea si ca nu ma va salva nimeni niciodata asa ca am decis sa ma alaturi fratelui meu.
**
Deci,am decis sa ma alaturi fratelui meu,adica sa ma sinucid.
Era ora 16:00,am mers in locul meu preferat,langa mare,pe o stinca,vanzand ca este iarna nu e nimeni acolo-am luat si jurnalul si un pix cu mine.Ma-m asezat pe stanca.
Ascultam muzica-guns n' roses- muzica lor ma linisteste,mai ales november rain,asa deci mi-am bagat castiile in urechi si am inceput sa scriu in jurnalul meu,scriam despre cum as putea sa ma sinucid,poate as putea sa ma spanzur sa ma arunc de pe un pod,sau sa fac ca fratele meu,adica sa ma impusc.Ma gandeam la fratele meu,la cum lam vazut in ziua aia,plin de sange- ceva mi-a intrerupt ganduriile,era Sara care se asezase langa mine.
-Buna Rob,ce faci aici?
ma intrebase ea
-Stau si privesc marea,dar tu ce faci aici?
-Eu ma plimbam pe aici si te-am vazut asa ca am decis sa te salut.
Am stat amandoi in liniste vro' 15 min,dupa care Sara se ridica si pleaca salutanduma.
Am mai stat si eu un pic si am plecat,dar cand ma-m ridicat am vazut ca jurnalul meu nu mai este,unde putea fi,hmm...stai o clipa..Sara...ea mi-a luat jurnalul.
Nu credeam ca ea va face asa ceva,adica,ea este cea mai buna fata, frumoasa,dulce,si mereu cand ma priveste cu ochii aia mari am impresia ca este cea mai sincera persoana pe care o cunosc,mai pe scurt :o iubesc,dar stiu ca ea nu ma va placea niciodata pentru ca este desteapta si bogata,si multi baieti o plac,so...nu se va uita niciodata la mine.
Am mers la ea acasa,ca sa ii cer niste explicati,dar nimic,nu era acasa.Hmm...oare unde putea fi...desigur este la locul ei favorit,adica intr-o casa parasita.
Am mers acolo,si era exact asa cum credeam,era acolo citindumi jurnalul intre timp ce fuma o tigara.
-Sara,ce faci cu jurnalul meu?
-Poi...uite...te-am vazut mereu suparat iar mama ta mi-as spus ca este ceva ineregula cu tine,asa ca vroiam sa descopar ce ai.
Raspunse ea cu ton calm
-Dar asta nu iti da voie sa imi furi jurnalul.Damil inapoi.
-Dar Rob,stai,uite-ti jurnalul,dar nu o fa te rog,nu te sinucide,am nevoie de tine,lumea are nevoie de tine.
Eu am izbugnit in plans si strigam:
-Ce p***a mea zici,nu vezi ca toti ma urasc,parintii mei se bat,ma bat,nu le pasa de nimic,nimanui nui pasa,toti rad de mine,deci dute si ma lasa in pace pentru ca nici tie nu iti pasa cu adevarat de mine,pleacaaa Sara,pleaca.
-Imi pare rau Rob,da nu pot pleca nu te pot lasa asa
Intre timp ce spunea asta,ma imbratisa.
Eu am impiso si am urlat la ea
-De ce te prefaci ca iti pasa,cine te plateste?
Ea se apropiase de mine...ma sarutat dupa care mi-am spus ca ma iubeste.
Eu am imbratisato,eram fericit,dupa mult timp eram fericit.
Si zilele treceau,tot timpul mil petreceam cu Sara,si eram fericit,dar nu destul de fericit cat sa uit de fratele meu,sau sa uit paginile din jurnalul meu,in care scriam cum sa ma sinucid.
Era joi seara,Sara venise la mine,cica trebuia sa imi spuna ceva important.
Bun venise la mine,si am facut-o,adica am facut dragoste,dar fara sa vreau,adica nu imi displacea,doar ca eram putin beat.
Ok,deci in seara aia adormisem impreuna,dimineata am intrebat-o pe Sara ce vroia sa imi spuna aseara,raspunsul ei ma socat,se va muta,in Germania.Stai cum adica,se va muta??!Si eu ce o sa fac,Sara era singura care ma putea tine in viata.,iar ea pleaca.
Bun,a sosit plecarea ei,am conduso pana la aeroport---am ajuns acasa,ma uitam prin jurnalul meu am dat de paginile in care scrisesem cum sa ma sinucid.
Si vazand ca nimic nu ma vai mai tine in viata,vazand ca viata mea e un calvar,vazand ca nimanui nu ii pasa de mine,si nimeni nu ma va salva am decis,ca o so fac.
Am mers la magazin mi-am luat vro 3 sticle de bere,le-am baut toate sticlele de bere..am luat un cutit si am inceput sa ma tau,cat de adanc puteam...
CITEȘTI
The Story Of A Emo Boy
Teen FictionAceasta este povestea unui baiat emo.E o mica poveste dar draguta,sper sa va placa.