1.

24 1 0
                                    

Pohľad Lark

Bolo ráno ešte ani slnko nevyšlo a ja som si len tak ležala na posteli a pozerala do blba. Dneska totiž ideme ja a moja sestra do Magickej Akadémie. Ja ako čarodejnica a Barbora ako vlk. A rôzny takýto ľudia ako napríklad - démon , vlk čarodejnica lovec a ja neviem čo môžu chodiť do tejto akadémie.
Ležala som si na posteli a v Tom vtrhla Barbora do izby "Vstávaj ihneď nemáme veľa času !!!" "Ale kľud veď mám ešte čas " "nemáš autobus do tej Akadémie nám ide o hodinu takže už vstávaj a ešte k tomu nám mama robí raňajky tak už vstávaj !!!" "Okie už idem" pomaly som vstala a išla sa umyť. Obliekla som sa do niečoho slušného a išla dole. Dole už ma čakala Barbora z nervozitou a mamka z raňajkami. Objali sme mamku a odišli. Po ceste na zastávku som jedla ešte toast. "No vidíš hovorila som ti nech vstaneš skôr" "hej ale tá ja čo s tým urobím ... A aha už sme na zastávke". Stáli tam ešte 3 ľudia. Úprimne nepoznala som ich a ani Barbora. Tak sme čakali a jedno dievča z tých troch sa na nás pozeralo celý čas čo sme tam stáli. Prišlo mi to strašné divné ale ignorovala som to. Po 10000 rokoch ten autobus prišiel a odviezol nás do akadémie. Tí traja ľudia boli úplne vzadu smiali sa a robili smiešky. Mi sme sedeli o pár sedadiel ďalej. Cesta trvala asi 2 hodiny a už sme tam boli. Keď sme vystúpili privítala nás nejaká pani.
"Dobrý deň študenti ,takže vitajte na tejto Akadémii tu sa budete učiť všetko o vašich schopnostiach a podobne...poďte za mnou. Zaviedla nás niekde do veľkej sály (triedy) a všetci sme si posadali. Asi o 10 minút prišli učitelia a vysvetľovali nám kto učí čo a podobne. Potom prišla nejaká slečna a povedala " Takže teraz vás rozdelíme do tried a tímov . Tímy sa skladajú z 3 rôznych ľudí napr. Vlk lovec a démon dajme tomu a triedy sa skladajú zo samostatných skupín ľudí z tým istými schopnosťami. Takže tu teraz vás mám takto podelených !
Team 1- Barbora, Oliver a Viktória
Team 2- Jacob,Enver a Liam
Team 3- Nora,Jessica a Lark
A potom povedala ostatné tímy....

Pohľad Lark (zase srry)
Čo to čo ja som z tými dvoma. Tak dúfam že sú normálne.

Pohľad Nori
Prišlo mi veľmi cool že som v tíme z Jess a z tou novou no nič tak to predsa nejak prežijem nie ?

Pohľad Jess
Bolo fakt cool že nás takto podelili len dúfam že v mojej triede vlkov nebudú dajaké pindy.

Učiteľka nás vzala do našich izieb
Izby boli luxusné jak nič.
Jess: Takže kto spí kde ?
Nora: ja hore ! Jess choď podomňa a Ty spi kde chceš
Lark: okay ...

 Jess: Takže kto spí kde ?Nora: ja hore ! Jess choď podomňa a Ty spi kde chcešLark: okay

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po vybavení izby

Nora: mi ideme za Jessinim bratom nejdeš aj ty?
Lark: nie ďakujem chcem sa učiť
Nora: to fakt chceš tých 6 rokov tu stráviť na izbe a nič nerobiť ? Poď s nami bude sranda !
Lark: nie ja fakt nechem.
Nora: Pfff okay Tak poď jess

Pohľad Nori a Jess
Nora: nepríde ti divné že chápeš ona tam iba sedí a nič nerobí iba sa učí
Jess: možno chce mať dobré známky atď !
Nora: no uvidíme jej práve schopnosti !
Jess: okay . A aha už sme tu
Jessicin brat je starší takže býva v lepších izbách. A luxusnéjších.

Jess: čau bro
Jacob : Čaute Uhh prečo ste iba dve ?
Nora : no naša spolubývajúca Lark očividne ostala v izbe lebo sa chce učiť lmao
Jacob: to fakt ? Si robíš srandu nie ? Veď tu sa učí iba na hodinách nemáme žiadne domáce iba ak máme tréningy po škole ! *Smiech*
Nora: to vážne ?
Jacob: hej
Nora: pôjdem pre Lark !
Išla som pre Lark keď som prišla do izby Ježiš Mária ona už celý jej stôl stihla napchať kúzelnými knihami elixírmi atď.
Lark: oh čau prečo niesi v jacobovej izbe ?
Nora : Jacob povedal že tu sa iba učí na hodinách takže teraz sa nemusíš učiť vôbec prosím poď s nami bude fakt sranda prosím
Lark: Tak teda fajn poďme.
Išli sme do Jacobovej izby kde už Jess a Jacob pripravovali hru.
Jacob: No už ste späť ! Vitaj Uhh-
Lark: Umm Lark.
Jacob: Tak vitaj Lark ! Ideme hrať túto hru a.k.a hru Satana na tejto škole je to úplne "normálne" hrať pre nováčikov ale nie každý to chce hrať pretože hra je vraj prekliata. Nikomu sa nikdy nič nestalo takže neviem prečo vymysleli také táraniny
Jess: neobkecávaj a poďme hrať!
Hrali sme to tak dlho až sme všetci zaspali v jeho izbe. Asi okolo 2 ráno nás Jacob zobudil pretože prišli jeho spolubývajúci Liam a Enver. Išli sme pre bezpečie radšej výťahom aby sme sa nerozbili na schodoch.
Na izbe
Nora: takže bola sranda?
Jess: hej *smiech*
Lark: áno bola

Pohľad Nory
Keď sme sa vrátili boli sme unavený tak sme sa umyli hodili do pyžama (Jess spala holá keďže mohla byť vlk) Nora v spodnom prádle a Lark v pyžame.
Nora: to fakt spíš v pyžame bruh veď ti bude teplo
Jess: spi v spodnom vieš aké je to fajne
Lark: no ja som nikdy tak nespala doma som nemala súkromie
Nora : teraz môžeš aj ja mám iba spodné
Lark si dala dole pyžamo a naozaj spala v spodnom prádle.

Tbc.



Magical Academy  (SK) Where stories live. Discover now