Bölüm-60-| Ben seni istiyorum..

12.6K 279 30
                                    

Selaam:) Vote ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim^^ Samimiyetiniz beni bitiriyor:)) O kadar çok tatlısınız ki bazen yeni yeni değilde sanki yıllarca sizleri tanıyormuşum gibi geliyor bana:) Ve içinizde birisi varki ayrı bir samimiyette ayrı bir sempatide^^ Bu bölüm'ü de ta kendisine ithaf ediyorum:)



@Zeykerperest ! Umarım ki beğenirsin Canselcim:) Kısa zamanda tanıştık kaynaştık. Kanki canki olduk bir anda:) Samimiyetine boyun eğmemek içten bile değil:)) Benden sana küçük bir armağan olsun.. artık baktıkça beni hatırlarsın^^





Keyifli okumalar dilerim..



Beğenmeniz dileğiyle:)





~





" Kereeeem!"







Ayaklarımın çivilendiği yerden zar zor ayırarak koşuyorum kerem'e doğru. Birkaç santim kala arabayı farkederek geri atıyor kendini. Yola bakmadan koşarken yanına vardığımda farketmeden dolan gözlerimi kırpıştırarak koluna sarıyorum parmaklarımı. Şaşkın gözleri haĺada az önce kendisini ezecek olan arabanın arkasından bakarken, yanaklarını kavrayarak bana bakmasını sağlıyorum.




" Kerem?! İyi- iyi misin?! İyi misin hı?!"






" İyi.. iyiyim güzelim. İyiyim.." Ellerini ellerimin üzerine koyarak usulca sallıyor başını. Yanağımdan süzülen damlaları umursamadan damarlarımda dolaşan endişenin derin karanlığı ile kollarımı boynuna sararak kapatıyorum gözlerimi. Derin bir nefes aldığımda kerem'in hiçte korkmaması dank ediyor kafama. Gözlerine baktığımda gördüğüm tek şey siyah bir boğululuktu. Kollarını halada belime sarmış olmamasının huzursuzluğu ile geri çekilerek yüzünü yeniden alıyorum ellerimin arasına. Bana bakmayan yeşilleri giden arabanın arkasından bonboş yola sabitlenmişken baktığı yere bakışlarımı çevirip, yutkunuyorum. Az kalsın.. az daha çarpıyordu araba.






" Kerem?" Düşüncelerinden sanki benim sesim onu çıkarmış gibi hızla çatık kaşlı bakışlarını gözlerime dikerken, biraz daha yanına sokularak yanaklarını daha sıkı kavrıyorum.






" İyi misin? Hı?"







" İyiyim birtanem.. dedim ya yok birşeyim. Yok.."





" Az kalsın.." Devam etmeme izin vermeden beni kendine çekerek kollarını sarıyor belime. Anında gözümde biriken damlaları geri itme çabalarına girerek titrek bir nefes alıp, gözlerimi kapatıyorum.




" Şşş.. tamam! İyiyim ben.. tamam!"






" Sana birşey olursa ben yapamam kerem.."






" Şşş! Tamam güzelim.. tamam!" Yanağımdan süzülen göz yaşlarım süzülerek kerem'in omzu ile buluşurken, derin bir nefes aldığımda kerem kendini geri çekip yanaklarımı avuçluyor. Ellerinin üzerine ellerimi sararak burnumu çekiyorum. Gülümseyen dudaklarıyla dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup, hemen ardından alnıma yaslıyor dudaklarını. Gözlerim istemsizce kapanıyor sıcaklığının huzuruna.






" Ağlama.. bak bana bi? Ağlama.. kıyamam sana ben! Gel buraya.." Küçük bir hıçkırık kendini dudaklarımın arasından azad ettiğinde kerem birkaç saniye yüzümü gülümseyerek süzmesinin ardından sıkıca sarılıyor bana. Yüzümü göğsüne yaslayıp kollarımı beline sarıyorum. Saçlarımın arasında aldığı derin bir nefesi yanağını başıma dayarken dışarı veriyor. Sürekli gözümün önünde dönen flim şeridi gibi az önceki anlara takılarak biraz daha sıkı sarıyorum kollarımı beline. Kaşlarım çatılırken, düşündüğüm tek şey onu kaybetmem oluyor.





+18 Aşk Engel Tanımaz...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin