Sen benim için değerlisin senin ve kimsenin tahmin bile edemiyeceği kadar değerlisin sen benim için.Meleksin sen her salise yanımda olmasını istediğim bir meleksin.Ben bir annenin evladını sevdiği gibi,bir ablanın kardeşini,öğrencilerin tatili,biz gençlerin müziği sevdiği kadar seviyorum seni bütün canlıların suya ihtiyaç duyduğu kadar ihtiyaç duyuyorum sana.Küçük çingene kızları olur ya? aslında onlar dünya güzeli biliyo musun bence? çok masum gülüşleri var, gözleri en masum bakan gözler bence.Sana hep ÇİNGENE'm diyorum ya? işte bu yüzden kara gözlüm,masum gülüşlüm,kıvırcık saçlım sen benim gözümde DÜNYA GÜZELİSİN.seni burda biraz tarif ettim ama okuyucular biraz zorlanıcak heralde zorlamasınlar diye kitabımın kapağına,sırf seni anlattığım kitabın kapağına resmini koydum hee belki adını merak ediyorlardır adı SEVDA...evet kendi kadar muhteşem bir adı var kendi kadar güzel.Kirpiklerim çok kısa diye söyleniyorsun beğenmiyorsun ya? ben o kısa kirpiklerin tek bi tanesine zarar gelsin dünyayı yakarım. O kadar bir olmuşuz ki artık seni benimle,beni seninle karıştırıyorum çok insanı boşverdim sen boşverdiklerimin arasına gitme sen kal.Neden mi? hani derler ya acıya kahkaha atmak en büyük sanattır diye? ben seninle en pahalı tabloyum o zaman bütün acılarımı bütün kötü anlarımı senin yanında unutuyorum senin yanında o acılara kahkaha atıyorum bildiğim kadarıyla sende benim yanımda aynısın...bu yüzden biz birbirimiz yanında en pahalı tabloyuz eğer bir gün bozulursa bu kardeşliğimiz, değil ucuz bir tablo, tablo bile olamayız canımın içi çünkü o zaman ne bi sanat kalır ne başka bişey.Mutluluğumu herkesle bütün arkadaşlarımla paylaşabilirim ben ama acıyı bi senle paylaşabilirim bi sen anlarsın beni doğruyu söylemek gerekirse ben mutluluğumuda seninle paylaşmayı tercih ediyorum o zaman daha özel bir mutluluk oluyo herkes hala mükemmel bir dost ararken ben seni yıllar önce buldum ve bırakmayada hiç niyetim yok.Önceki satırlarda ''dost,arkadaş'' gibi kelimeler kullanmış olabilirim kusura bakma sen dost değil, arkadaş değil. KARDEŞSİN.