Yeni bir şey deniyorum. 85 ⭐️ geldiğinde yeni bölüm gelicek.
Son birkaç dakikadır on metre arkamızdan gelen ayak sesleri beni paniğe sokuyordu. Doğru düzgün savaşmamıza bile izin verilmezken kendimizi nasıl koruyacaktık?
"Peşimizde biri var." Dedim Todoroki'ye fısıldayarak
Beni hızla yolun kenardındaki bir ağacın arkasına çekti.
"Ne yapacaksın?" Dedi Todoroki "Hastanedeyken polis, geçici lisansımız olmadan savaşamayacağımızı açık açık söyledi."
"Sadece kendimizi savunacağız merak etme."
"Bekleyin sizi ucubeler, burada neler oluyor?"
"Bakugo?" Arkamızdaki o muydu yani?
"Bir sapık gibi bizi takip edeceğine bir dahakine yanımıza gelmeyi dene!" Diye bağırdım." Neden bu kadar tepki gösterdim bilmiyordum ama son zamanlarda garip hissediyordum. Bazen biri beni takip ediyormuş gibi.
"SAKİN OL KIZIL KAFA! GELDİK İŞTE!"
" BAĞIRMA BANA!"
"ASIL SEN BAĞIRMA!"
"Sessiz olun." Diye bizi uyardı Todoroki bir yandan da tuttuğu elimi uyarırcasına sıkarken.
"Siz... ne?" Bakugo ellerimize bakarak kusacakmış gibi yalandan öğürürken utancımdan elimi çekmeye çalıştım ama Todoroki izin vermeyerek parmaklarımızı kenetledi.
"Devam edelim."
Kampa neredeyse ulaşacağımız sırada yan yollardan birinden gelen sesle oraya döndük.
"Orada biri mi var?" Dedi Todoroki
Yerde dizleri üstüne çökmüş simsiyah giyinimli garip, iri adam. Bir şeyler mırıldanıyordu.
"Çok güzel, Çok güzeller... Hayır Olamaz! İşiniz var! Büyüleyici, ama olmaz."
Yerler kan içerisindeyken adam bir şey yiyordu, arkası dönük olmadığı için tam olarak göremiyorduk ta ki, dirsekten koparılmış kol adamın elinden düşene kadar."
"Hey, önünüzde kim vardı ?" Dedi Bakugo elini ağızına götürerek. İğrenmiş gözüküyordu, Todoroki de ondan iyi sayılmazdı. Böyle bir şeyi ilk defa görmek zor olmalıydı.
"Tokoyami ve Souji" dedi Todoroki kelimeler ağzından zorla çıkıyor gibiydi.
"Güzel et, beni baştan çıkarmayı bırak!" Dedi adam ayağa kalkarak. Bize döndü yüzünde ağası dışında her yeri bir maskeyle kapatılmıştı, ağaznı büyütmek için dudaklarını kostümünden gelen demir tellere
tutturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annie's Hero Academia [Todoroki](düzenleniyor)
FanfictionTodoroki benden hoşlanıyor olamaz. O Yaoyorozu'dan hoşlanıyor olmalı kendi gözlerimle gördüm. Peki neden böyle davranıyor? Neden kalbimi hızlandırıyor? Benden hoşlandığını düşündürtüyor? Benden Annie Leonhardt'dan. Bir kötü adamın kahraman olma haya...