68. Bölüm FİNAL

15.3K 687 296
                                    

Selammm kalbimin içleri;)

Son kez, son defa gölge timiyle birlikteyiz bölüm sonu görüşürüz.

Keyifli okumalar...




2 yıl sonra


Yazardan

İki yıl olmuştu koskocaman Asenasız tam tamına iki yıl olmuştu Gölge timi her göreve gittiğin de eskisi kadar heyecanlanmıyor eskisi kadar gülmüyordu Mert ve Turan psikolojik destek alıyorlardı bu iki yıldır. Tim ne kadar kendini toparlamaya çalışsa da bir türlü olmuyordu kendilerini hep bir eksik hissediyorlar yalnız hissediyorlar dı. Bu iki yılda çok şey değişmişti Kaan yüzbaşı gittiği gizli görevden gelmiş ve Yiğidin kardeşi Elisa ile evlenmişti sadece kuru bir nikahla Ateşin bir oğlu olmuştu Kurt bebek, Akat'ın ise ciddi bir ilişkisi olmuştu onun dışında Aslan büyümüş tam tamına beş yaşına girmişti her gün Asenayı soruyor her gün de aynı cevabı alıyordu Turan da gelecek diyordu. İki yıldır ne Mert ne de Turan Asena'nın ölümünü kabul edemiyorlar dı belki de etmemeliydiler.

Turan evin her bir köşesini Asena'nın fotoğraflarıyla doldurmuş her bir anısını gözler önüne sermişti. Karargâh da durumlar tamamıyla farklıydı Gölge timi her hangi bir göreve gitse başarısız dönüyor bu da hem Gölge timini hem de albayı oldukça sinirlendiriyordu. Tüm askerler bunu Asena'nın ölümü olarak görse de işin aslı bambaşkaydı.

Bugün ise bambaşka bir gündü belki kara gün belki de şanlı bir gün çünkü bugün Asena'nın ölüm yıl dönümüydü Gölge timi sabah erkenden kalkıp üniformalarını giyinmiş bir şekilde evlerinden çıktı. Hepsi anlaşmış gibi bir birbirleriyle konuşmadan şehitliğe doğru ilerledi. Evet Mert ve Turan belki kabul etmiyor Asena'nın ölümünü fakat her gün gitmekten de vazgeçmiyorlar dı.

Şehitliğin önüne geldiklerinde hepsi ellerinde birer karanfille Asena'nın yanına doğru adımladılar.

"Dikkat!" Diye bağırdı Kuzey gür sesiyle artık o da yüzbaşı olmuştu Turan ise Binbaşı. Asena yaşasaydı o da Binbaşı olacak dı timdekiler'in rütbeleri birbir yükselişe geçmişti. Hepsi Kuzeyin bağırışıyla hazır ola geçerek selam durdular.

"Komutanım." Dedi Fatih titrek sesiyle bu olaydan en çok etkilenler den biri de kesinlikle Fatihti. Hepsi ellerinde ki karanfilleri birbir nemli toprağa bırakırken Ali kısık sesiyle konuştu.

"İki yıl oldu komutanım bizden gideli." Ardından titrek sesiyle Ateş mırıldandı.

"Kurt da büyüdü be komutanım Aslanla çok iyi anlaşıyorlar."

"İki yıl komutanım dile kolay. Biliyor musunuz komutanım artık eskisi gibi geçmiyor görevler Fatih bile eskisi gibi değil." Akat'ın da mırıldanmasıyla Ali devam etti.

"Komutanım siz'siz olmuyor be yokluğunuz çok belli." Fatih gözünden akan yaşları aldırmadan buruk bir tebessüm etti.

"Komutanım vallaha eski halime dönsem suç dönmesem suç bende dedim ki kal böyle zaten biricik ablan da yok artık bu hıyarları güldürsem ne olur." Hepsi Fatihe sert şekilde bakarken Fatih omuz silkip gözyaşlarını sildi ardından da küçük bir çocuk gibi burnunu çekti. "Soğan doğradım gelmeden önce komutanım onun etkisi yoksa ağlamam biliyorsunuz." Hepsi Fatihe buruk bir tebessüm yollarken Kuzey devam etti.

"Komutanım neden gittiniz ki siz o iki kurşuna gidecek insanmıydınız bakın biz Gölge timi olarak hep başarısız." Mert acıyla gözlerini kısıp yutkunmaya çalıştı ama bir türlü olmuyordu daha fazla kendini tutamayıp ağzında ki hıçkırığı sert bıraktı.

Gölge Timi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin