Hermiona
Potom co jsme se naobědvali jsme se vydali rychle převléknou. Já šla jako první abych mohla oblect malého.
Položila jsem Scorpa na přebalovací pult kde jsem ho přebalila a poté se s ním vydala k posteli na které jsem měla pro něj připravené lehké bodýčko a teplejší overálek který vypadal jako medvídek. Do všeho jsem ho oblékla a pak ho ještě nakojila.
Mezi tím Draco vylezl z koupelny a vydal se dolů pro obojek a vodítko aby připravil Bellu.
Já jsem už jen sešla se Škorpem dolů a položila ho do kočárku. Pak jsem si ještě ze židle nechala přilevitovat tašku do které jsem kouzlem poslala všechny potřebné věci pro Scorpa.
"Takže můžeme? Jsi připravená?" Zeptal se Draco. "Jo, jo. Jen jsem trochu nervózní." Odvětila jsem. "Neboj vše bude v pořádku." Řekl a podal mi vodítko na kterém byla uvázaná Bella. Poté otevřel dveře ven a snesl kočárek ze schodů před domem. Já se taky vydala ven a i přes to že mě trochu uklidnil jsem byla nervózní. Protože vůbec nevědí že už tam nepřijdu jen s velkým břichem ale s kočárkem a ještě k tomu jsme ani nikomu neřekli že máme ještě psa.
Draco
Když i Hermiona s Bellou vyšly ven tak jsme se společně vydali na chodník, na kterém jsme čekali asi tři minuty a už jsem viděl kouzel taxi. Přece jen se miminka nesmějí přenášet. Nastoupili jsme do nej až se řítili k Potterovým.
Před domem jsme vystoupili a vydali se ke vstupním dveřím na které jsem následně zaklepal. Hermionu jsem si přitáhl k sobě aby se trochu uklidnila. A za velmi krátkou chvíli se otevřeli dveře a v nich stála velmi překvapená Ginny, která se bez jediného slova přiřítila k Hermioně a objala ji. Mia byla chvíli v šoku ale pak už na Ginny začala normálně mluvit.
Ginny nás vzala dovnitř a s Hermionou a Scorpiusem odešli do kuchyně. Já se mezi tím vydal ven za klukama.
"Jé ahoj Draco. Kde jsou holky?" Zeptala se Pansy. " Ahoj Pansy, ahoj kluci. A holky jsou v kuchyni." Kluci mě taky pozdravili a Pansy se vydala za holkama.
" Tak co Draco? Jak se máš?" Zeptal se Bleis."Mám se skvěle. Mám zdravého chlapečka a Hermiona je v pořádku takže se nemůžu mít jinak než skvěle." Řekl jsem s úsměvem. Kluci mi pogratulovali a pak jsme společně sprovoznili gril.
Hermiona
S Ginny jsme šli do kuchyně kde nám Ginny udělala čaj a povídaly si o porodu. Poté se k nám přidala Pansy která si hned od Ginny převzala Scorpa a pochovala si ho.
"Holky musím vám něco říct." Řekla nervózně Ginny. "Povídej." řekli jsme s Pansy naráz.
"Jsem těhotná ale Harry to zatím neví a já nevím jak mu to mám říct." Řekla.
"Tak to ti hrozně moc přeju. A neboj se a normálně to Harrymu řekni, určitě bude nadšený." Řekla jsem.
"Myslíš?" Zeptala se Ginny. "My si to nemyslíme my to víme."odpověděla za nás obě Pansy a obě jsme Ginn objali.
"No a já mám pro vás taky jednu novinku." řekla Pansy potom co jsme se od sebe odtáhly.
"Theo mě požádal o ruku!!" Vyjekla a my jsme ji nadšením objaly a pogratulovali.
No a zbytek odpoledne jsme si s našimi kamarády velice užili. Večer jsme společně s Dracem uložili Scorpa, dali si společnou vanu a s tím nejlepším pocitem v objetí usnuli.
___________________________________________
Nejdřív bych se chtěla omluvit za to že jsem dlouho nic nevydala ale měla jsem spisovatelskou krizi a nevěděla co psát.
A také bych vám chtěla oznámit že toto je konec prvního dílu a zítra by mela vyjít první kapitola druhého dílu s názvem:
My whole world 2 - DramioneA prozatím: NEPLECHA UKONČENA
ČTEŠ
My whole world - Dramione (Dokonceno)
FanfictionDěj se odehrává po válce. Kdy se naši hrdinové vracejí do Bradavic do dodatkového ročníku. Vrací se sem i slavné trio a Zmijozelský princ. Bude toto konečně klidný rok nebo se mezi našimi studenty dodatkového ročníku něco změní? Byla mezi Hermionou...