Umudunu kaybetme! Neden biliryomusun? Cunku hayat bitti dediğin yerde başlar. Seninle alay eder,eğlenir. Herşey üst üste gelir yorar adami yaşanmışlıklar.
Sen benim umudumu kaybetme insan ne kadar yüksekten çakılırsa yere o kadar yükseğe sıçrar. Ben bu dünyada yaşatan iki şey var; biti umudum digeriyse nefesim. Ve senin sahip olduğun nasıl bir yetkiyse,bu gücü kendinde nasıl buluyorsan sen ikisinide kesebiliyorsun.
Sayende birinci sınıf bir yanlızlık yaşıyorum. Beni yokluğuna alıştırdıktan sonra varlığın kimin varlığına armağan olursa olsun umrumda değil. Yeterki sen umudumu kaybetme senden sonra gelecek olanlara ikram edebilecegim birkac cumle birak bana.
Birseyi farkettim bu gece hayatima birileri hep nokta koymus. Simdi ben senden sonrasina bir virgul koyuyorum seni gectikten sonra cumlelerime devam edecegim kelime oyunlarida yapip bundan zevk alacagim. Nasil bir hismiş talihsizlik hoşunada gittimi ,seni son kez uyariyorum sevgili!
Umudumu kaybetme,cünkü bende hayat gibi bitti dedigin yerde başlıyorum...
Simdi gercekle yuz yuzeyim. Hala nefes aliyorum bunuda degerini bilmeliyim ,sarkilar soylemeliyim yeniden baslamaliyim sevmeye. Buraya kadarmis oyle mi? Son sozu benim yerime kim soylediyse bir adim one cikabilirmi!
Cesaretin varsa gozlerimin icine bakarakta soyle,gozlerimdeki kahkalardan rahatsiz olmayacaksan ve hala yuzumue bakmaya cesaretin varsa beklerim ben. O cesareti kendinde bulana kadar beklerim. Yalniz senden tek istegim bir daha benim adima karar verme...
Zoru gormeden kolayin degerini nasil bilebilirim benim aciyla demlenmem gerek acilar anidir aslinda... Anlatabilecegim bir hikayem olmali nasil ayaga kalktigimi heycan icinde anlatmaliyim insanlara. Basarabilirsin sadece silkelen ve kendine gel diyebilmem lazim,ben bu kadar hazirken ayaga kalkmaya mucadele vermek icin direniyorsam ve yinede vazgecmemeye yemin ettiysem senden tek bisey istemisim cok mu?
Umudumu kaybetme! Benim.bir mezarligim var var,senide oraya gömeme izin verme...