33. BÖLÜM /1

19.1K 319 37
                                    

Beklenen bölümler geldi. İrem biraz ortalığı dağıtacak! Kemerleri takın!

Yeni bölümün hızlı gelmesini isteyenler oy verip bol bol yorum yapabilirler.

İyi okumalar!







Neden bana elbisemi parçalamak istiyormuşsun gibi bakıyorsun?

Tüyler ürpertici soruma eklenen ses tonum, kışkırtıcı bakışlarımla buluşunca ortaya koyulaşan bir çift göz çıktı.

Hadi itiraf et Erho göt korkun olmasa İreme özel yavşama sanatı üretirsin

İç sesimin dahiane kurgusunu dinlemeyip Erhan'a biraz daha yaklaştım. Ayaklarım hareket etmese de bedenim ona yaklaşmıştı. Bu durum burnuma, sıktığı ağır parfümün dolmasına neden olmuştu.

Erkeklerde ağır parfüme karşı değildim. Aksine fazlası ile seviyordum.

+1 lendin Erhoo bakmışsın eniştem olmuşsun

Patavatsız iç sesime göz devirdim. Ben evlenilecek kız mıydım?

Eğlenilecek kız mısın kanka

Yok sevgili iç ses, evde kalacak kız ben. Memnun oldum.

Bana akıllanmaz bir gerizekalıymışım gibi bakan iç sesimi siktir edip sevgili avıma odaklandım.

Biraz oyundan hiç kimseye zarar gelmezdi ne de olsa. Değil mi?

Gelse de pek bir yerimde olmazdı. Ben dışındaki herkes yanabilirdi. 'Bu gece,' diye fısıldadı zihnim. 'Bu gece herkes yanacak' ve ekledi 'Ben dışında.'

Erhan'ın kolunu kavramış olan elimi hafifçe oynatıp "Hmm?" diye mırıldandım. Ses tonumdan bir cevap beklediğim çok net çıkarılabilirdi.

Önce koyulaşmış bakışları kolundaki elime kaymıştı, sonra da yüzüme çıkmıştı. Koyulaşan gözlerine rağmen değiştirmemek için bin bir türlü uğraşa girdiği yüz ifadesi sabitlikten çok uzaktı. İstekle harmanlanmış bir yüz ifadesi görüyordum. Büyük bir ihtimalle o gece kendini çıplak bulduğunda ne olup olmadığını hatırlayamamıştı. Aklındaki tek seçenek ise bendim.

Yattığımızı düşünmüş olmalıydı. Tabi bunu düşünmesinde odadan çıkmadan önce yere saçtığım prezervatifler de etkili olmuş olabilirdi.

Ve benim tanıdığım erkek tipi asla hatırlamadığını kabul etmezdi. Saçma sapan gurur meselesi falan filan.

Erhan o an beklemediğim bir şey yaparak parmaklarını çeneme koydu ve bana doğru yaslanarak yanaklarım ile dudağımın birleşim noktası olan ince çizgiyi öptü.

Dudaklarını hemen çekmedi. Ne yaptığını anlayamasamda herhangi bir tepkide bulunmadım. Ne yapacağını bekliyor, sonunu görmek istiyordum.

Parfümünün kokusu burnuma daha çok dolarken gözlerimi kapatmamak için kendimi zor tuttum. Dudaklarını sürterek boynuma kadar ulaştığında ürperdiğimi hissettim.

SEKRETER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin