12. Poglavlje: Jutarnje oklade

25 4 0
                                    

Ujutro u šest me open probudio alarm. Kad sam otvorila oči, odmah sam osjetila pozitivnu energiju od jučer. Osjećala sam se dobro, samouvjereno. Ustala sam i podignula automatske rolete, na nebu se jutarnje sunce pokušavalo probiti kroz guste oblake.

Došla sam do ormara i uzela si školsku uniformu, danas sam se odlučila za hlače. Petak je, što znači da sutra ne moram u školu. Ovdje u školi nije bilo loše, ali veselila sam se vikendu. Sutra se ne moram dizati u šest, ne moram putovati busom i biti u nekom stresu.

Sutra navečer ću svirati u baru, to je isto bio jedan od razloga zašto se veselim vikendu. Veselila sam se i što ću danas nakon škole sjediti u Elijevom studiju. Bila sam sretna što je sve baš onako kako treba biti a nisam još ni tjedan dana tu.

Ušla sam u blagavaonicu. Za stolom su sjedili Anne, Owen i Olivija i raspravljali o nečem, preseljenju pretpostavljam.

"Jutro", rekla sam.

"Jutro", odvratila je Anne odsutno. Olivia i Owen su nastavili raspravljati, kao da me nisu primijetili.

Prošla sam kroz blagavaonicu do kuhinje. U kuhinji sam otkrila Jakea kako mirno jede svoje pahuljice i promatra raspravu koja se odvija za stolom.

"Jutro", rekao je kad me opazio.

"Jutro", odvratila sam.

"Uzmi si pahuljice za jesti, mama danas nije napravila doručak. Olivia se sutra seli pa je to sad velika drama", rekao je, zvučao je kao da se sprda.

"Zašto?" Pitala sam ga dok sam si uzimala zdjelicu za pahuljice.

"Mama uvijek radi od buhe slona", preokrenuo je očima.

Nisam znala što bih mu na to odgovorila.

"Jutro", rekao je Eli ušavši u kuhinju.

"Jutro", odvratila sam.

Eli je upitno pogledao prema blagavaonici.

"Mama dramatizira oko Olivijinog preseljenja", pojasnio je Jake.

"Koja je danas tema?" Pitao je zatim Eli.

"Još nisam skužio", odgovorio je Jake.

"Kladim se u deset eura da je danas drama oko transporta", rekao je Eli.

"Ja mislim da je oko namještaja", rekao je na to Jake.

"Rita? Želiš nešto dodati?" Pitao je Eli.

Razmislila sam oko čega bi moja mama napravila dramu da se sutra selim. Možda oko financija. Mama bi me vjerojatno sto puta pitala zarađujem li dovoljno da si kupujem hranu, plaćam račune i sve ostalo što dolazi sa stanom.

"Ja mislim da se radi o financijama", rekla sam.

"Ok. Sad čekamo da vidimo tko ima pravo, pobjednik dobiva dvadeset eura", rekao je Jake.

Svi troje smo se naslonili na radnu ploču i promatrali raspravu sa zdjelicom pahuljica u ruci.

Nakon par minuta je Anne povisila ton: "Jesi uopće računala sve troškove?".

"Dobra si", rekao je Jake pruživši mi deset svojih i deset Elijevih eura. Uzela sam eure i ponosno ih spremila u džep. Anne očito razmišlja poput moje mame.

"Ja im sad moram reći da sutra sviram u baru i da Rita ide sa mnom", rekao je Eli.

"Kladim se u pet eura da će ti mama reći da ne možeš ić", rekao je Jake.

"Ja mislim da će tata prvi puknut i zabranit mi da idem", rekao je Eli.

"Rita?" Pitao me Jake.

Opet sam razmislila što bi moja mama rekla u takvoj situaciji.

Slučajnosti ne postojeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant