Güven / 2.Bölüm

244 20 4
                                    

 Ortak salona girer girmez karşımda Harry'i görmeyi beklemiyordum . '' Nereye böyle ? '' elindeki pelerini üstüne atarken '' Dumbledore'un yanına gidiyorum . Gecenin bu saatinde kim bilir ne saçmalayacak '' derken göz devirmesine ufak çaplı bir kahkaha attım '' Seni tanımasam bir Slytherinli olduğunu düşünürüm Harry ... Zaten Slytherin binasına yerleşecektin - '' daha konuşmam bitmeden gülmeye başlamıştı bile '' Git ve uyu Hermione ! Sabah seni toparlanmış bir şekilde görmek istiyorum '' bu sefer de ben göz devirirken yatakhanenin yolunu tuttum .

...

Harry elindeki asasını sıkıca tutarak Dumbledore'un ofisine geldi . Derin bir nefes alıp içeri girdi . '' Profesör , beni çağırmışsınız '' Dumbledore yarım ay gözlüklerinin altından bakarken gülümsedi ve Harry'e oturmasını işaret etti '' Seni neden buraya çağırdığımı merak ediyorsundur Harry '' derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti '' Uzun bir zaman burada olmayacağım . Bu süreç içerisinde kendine ve çevrene dikkat etmeni istiyorum '' Harry anlamaz gözlerle bakarken konuştu '' Nereye gidiyorsunuz Profesör ? '' Dumbledore elindeki asayı çevirirken Harry'e baktı '' Bir göreve gideceğim Harry ... Ama merak etme , bir süre sonra seninde bu görevden haberin olacak . Her neyse , seni son zamanlarda Bayan Granger ile gör - '' Harry yüzüne bir tebessüm ekleyip konuştu '' Hayır hayır , o benim kız kardeşim gibi . O çok akıllı ve güzel ... Ama biz sadece arkadaşız '' Dumbledore Harry'e buruk bir tebessüm gönderdi '' Kendinden başka kimseye güvenme Harry . Bu benim hayat mottomdur ''

Kendinden başka kimseye güvenme Harry ...

Çevrendeki kişilere asla güvenme Harry demek oluyordu .

Ama asıl sorun şuydu . Harry bazılarına çoktan güvenmişti .

...

'' Bu plan hiç iyi bir plan değil Bella . En ufak bir sorunda her şey alt üst olur ve kimse toparlayamaz '' Bellatrix derin bir nefes alıp gözlerini yumdu . '' Çok az zamanımız kaldı . Eğer lordun istediği zamanda Carina burada olmazsa hepimiz yanarız '' biraz durdu ve tekrar konuştu '' Hem bir sorun çıkmayacak . Planımız bozulabilir ama en ufak ayrıntısına kadar düşündük . Ona göre anıları yaratacağız '' Narcissa Bellatrix'e bakıp derin bir nefes aldı '' Peki sence bütün anılarını silip baştan yeni anılar yaratmak ne kadar doğru Bella ? Ya bir gün ona yeni anılar yarattığımızı öğrenirse ve bize gerçekleri anlatın derse ? '' Bellatrix koltuğuna oturdu ve gülümsedi '' En başta planımız buydu ama şimdi ki planımız daha güvenli . Ayrıca öğrenme gibi bir ihtimali yok . Rodolphus ve ben en ince detayları bile düşündük . Doğduğundan beri bizimle , lord Potter'ı ele geçirmek için onu koz olarak kullandı ve Gryffindor'a seçildi . Kimse bir şey anlamasın diye de adını değiştirdik '' Lucius dalga geçer gibi güldü '' Umarım Bellatrix ... Bu işin sonunda yanan o veya biz olmayız '' Lucius ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi . Tam kapıyı açacağı sırada durdu ve Bellatrix'e bakarak konuştu '' Bu arada ... Lordun Carina'yı Potter oğlanına yakın olmak için ya da Carina'yı ölüm yiyen yapmak istediği için çağırmadığını hepimiz biliyoruz '' Bu sefer ise dalga geçer gibi gülen kişi Bellatrix'ti .

...

'' Ders başlamak üzere ve sen hala yemek yiyorsun Ron ! '' Hermione her zaman olduğu gibi Ron'u azarlarken Harry onlara gülümseyerek bakıyordu . Harry bakışlarını Hermione'ye çevirdi .

Hermione ...

Hermione onun her şeyiydi . En değerlisiydi . Onun yeri herkesten farklıydı . Tam bunları düşünürken Hermione'nin ayağa fırlayarak bağırması bir oldu '' Dersin başlamasına 5 dakika var Ron ! Ben gidiyorum ne yapıyorsanız yapın ! '' Hermione arkasına bakmadan hızlı adımlarla ilerlerken Ron arkasından söylenmeye başladı '' Gerçekten bazen şunun ders takıntısına anlam veremiy-'' Harry bu sırada göz devirerek lafını böldü '' Sence de haklı değil mi , ders başlamak üzere ve muhtemelen geç kalırsak Snape bizi öldürür '' Harry'de ayağa kalkıp çıkışa doğru yönelirken Ron arkasından bakmaya başladı .

...

Harry ve Ron beraber otururken Hermione ikisinin önünde oturuyordu . İçeriye Draco girdi ve Hermione'nin sırasına oturdu . Draco'nun sıraya oturmasıyla Harry ve Ron'un susması bir oldu . Hermione Draco'ya anlamayan gözlerle bakmaya başladı . '' Ne istiyorsun Malfoy ? '' dedi Ron bir hışımla Harry'de kafasını onaylar gibi salladı '' Sizden bir şey istediğim yok ... Granger'ın yanına oturmam yasak mı ? '' dedi alaylı bir sesle '' Bunu sen mi söylüyorsun Malfoy ? '' Draco ve bakışlarını Harry'e çevirdi ve süzdü '' Ne yani kız arkadaşına zarar mı vereceğim ? Yoksa korktun mu Potter ? '' Harry kısa bir kahkaha attı '' Senden mi ? '' Hermione Draco'nun sinirlendiğini anlar anlamaz araya girdi '' Yeter bu kadar ! Dön önüne Malfoy ! '' Ron bakışlarını Hermione'ye dikti . Bu bakışlar göreni ürpertecek cinstendi ''Hermione daha 2 gün önce sana bulanık diyordu şimdi ne değiş-'' Draco derin bir nefes aldı . Bu çocuk aptalın önde gideni diye düşündü içinden . '' Özür diledim ve aramızdaki sorunları çözdük Weasley '' Hermione şaşkınca Draco'ya baktı '' Ne saçmalıyorsun Mal- '' daha sözlerini bitiremeden Snape'in sesi yankılandı sınıfta '' Hepiniz safya 394'ü açın ! ''

...

'' Ona güvendiğine inanamıyorum Mione ! '' Ron'un kızgın bir şekilde söylenmesine hem Hermione hem de Harry göz devirdi '' Quidditch seçmelerinde sana bol şans Ron ve sana iyi eğlenceler Harry '' üçlü vedalaştıktan sonra Hermione bir sonraki dersin olacağı sınıfa doğru yürümeye başladı .

Sağa döneceği anda Malfoy yanında belirdi . '' Granger ! '' Hermione göz devirerek Draco'ya baktı '' Ne istiyorsun Malfoy ? Arkadaşlarımın yanında atıp tuttuğun yetmedi mi ? '' Draco kısa bir kahkaha attı '' Ben o söylediklerimde ciddiydim - '' Hermione bir adım attı '' Ciddi mi ? Bir özürle aramızın düzeleceğini mi sanıyorsun Malfoy ! '' Draco derin bir nefes aldı '' O zaman akşam 8'de Astronomi Kulesi'ne gel ve aramızdaki problemleri çözeli- '' Hermione delici bakışlarla Draco'ya baktı '' Sana neden güveneyim , saçma bir arkadaşlık için ? '' Draco Hermione'ye biraz daha yaklaştı . Şimdi aralarında neredeyse 2-3 cm kalmıştı '' Asıl amaçta bu ya , bana güveniyorsan gelirsin ... ''

Draco arkasında şaşkın bir kız bırakarak kendi sınıfına doğru yola koyuldu .

𝘿𝙖𝙧𝙠 𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin