CAP 30

1.1K 68 22
                                    

  Venise și seara.Eram pregătit să plec, însă înainte de a ieși, o verific pe Hara.
   Evident,încă dormea. Îi las un bilet pe masa, apoi ies.
    Intru în mașină, și pornesc spre locația stabilită. Nu pot să zic ca eram cel mai încântat să o cunosc pe fiica Domnului Sang, însa trebuia să fac ca totul să fie bine.
     Dacă e să ma căsătoresc cu ea, măcar să fie frumoasa.... Și sper sa nu fie vre-o curvulița care să-mi mănânce zilele.
   ***
Odată ajuns, cobor din mașină, imi aranjez puțin sacoul apoi intru. Locația era un restaurant scump, al naibii de scump.
     Până și apa de la robinet costă o avere aici.
   Intru, și incerc să-l ochiesc pe domnul Sang.
    Într-un final, îl văd, și ma duc la masa la care se afla.
Sang :Jimin ! Ma bucur ca ai putut veni.
   Stai jos. Fiica mea s-a dus la baie, odată ce ajunge va foi face cunoștință, apoi voi pleca.
    Zambesc nervos.
****
  După vre-o 2 minute, o fată se apropie de masa la care ne aflam.
   Să presupun ca asta e fiica lui?
Odată ce Sang se ridică, fac la fel.
      Sang :Jimin fica mea, Artemis .
Nu are nume coreean? Interesant.
    Întinde mâna, o i-au intra mea, și o apropii de buze, sãrutãndui-o ușor.
     Ea zambeste.
Artemis :Ma bucur sa te cunosc Jimin. Tata mi-a povestit destul de multe despre tine.
  Eu :Sper sa iti fi povestit de bine.
    Artemis :Da, asta a făcut.
Sang privea fericit spre noi. Nici nu vreau sa stiu câte planuri și-a făcut omul asta deja.
  Sang :Bun copii, acum eu voi pleca, iar voi veti putea discuta liniștiți .
    Jimin?
Eu :Da?
Sang :O aduci tu acasă?
   Eu :Sigur....
Ne zambeste, apoi pleacă din restaurant.
   Eu :Pai... Sa luăm loc atunci.
  Ne așezăm amândoi, comandam ceva de mâncare, și o sticlă de vin.
       În timp ce asteptam mâncarea, între noi doi se lăsase o liniște apăsătoare. Însă înainte sa deschid eu gura pentru a spune ceva, mi-o i-a înainte.
  Artemis :Cu ce te ocupi?
     Acum ce dracu îi spun? Ca sunt un dealer de droguri, și un ucigaș plătit foarte bine?
      Eu:Ă... Am o afacere.
Artemis :A da? Și despre ce este vorba mai exact?
    Eu:Marketing.Din păcate, nu este aici în Coreea, ți-aș fi făcut un tur al firmei.
   Începe să râdă. Ma uit confuz la ea.
   Are probleme mintale? Sau am spus eu ceva amuzant fără să-mi dau seama?
   Își îndreaptă privirea spre mine.
    Artemis :Jimin, apreciez faptul că nu vrei sa ma sperii , însă știu deja totul. În mare parte stiu cam totul despre tine.
  Eu :Poftim?
Artemis :Am metodele mele de a afla, pe lângă tata. Doar nu m-aș fi căsătorit cu tine, fără să stiu cine esti cu exactitate, care ți-a fost trecutul, și cu ce te ocupi.
    Răman blocat.
  Ea imi zâmbește satisfăcută de situația în care ma pus.
   Eu:Ce stii mai exact?
Artemis :Repet :Stiu absolut totul.          Inclusiv cu ce te ocupi.
Eu :Îm.... Și? Nu te deranjează?
  Artemis :Deloc.
       Discuția ne este întreruptă, atunci când chelnerul apare la masa noastră, cu mâncarea.
     Trebuie să recunosc, nu ma asteptam la o discuție de genul, însă nu trebuie să mai inventez scuze pe care s-a i le spun ei.
     ***
După vre-o ora sau două, ne urcam amândoi în mașină , pentru a o duce acasă, asa cum am spus.
    Artemis :Jimin?
Eu :Da.
    Artemis :Tu chiar iti doresti căsătoria asta?
   Eu :Da..
Evident că am mințit, nu imi trebuia căsătorie.
   Artemis :Nu încerca să mai minți, nu ma prostești atâta de usor. Oricum, nici eu nu vreau sa ne casatorim.
   Nu o lua în nume de rau, dar credema, pentru o perioadă mi-aș dori să-mi văd de viață, și sa ma acomodez cu pierderea unei persoane, cu, care urma să ma căsătoresc. Presupun ca ți-a spus tata.
  Eu :Mda.. Mi-a spus. Sincer, nici eu nu imi doresc asta, însă domnul Sang este o persoană  pe care o respect destul de mult. Asa ca trebuie să fac asa cum mi-a spus.
   Artemis :Sau, putem pur și simplu să ne prefacem.
  Eu:Sa ne prefacem?
Artemis :Exact . Ne prefacem ca ne iubim unul pe altul, pentru a nu-l dezamăgi pe tata. Iar când va veni vremea căsătoriei... Nu stiu, vedem ce o sa facem. Ce zici?
   Eu :Imi convine.





Artemis.
  

   

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  

  

Tu esti salvarea mea/P.JM/✨Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum