POYRAZ'DAN :
ÜNAL GÜNGÖR ismini gördüğümden beri o kıza neden değişik duygular hissettiğimi anlamıştım. Ünal güngör babamın eskiden azılı dişli rakiplerinden biriydi tabiki benimde öyle ünal güngörü gökte ararken yerde kızını bulmak güzel şanstı babamın anlattığına göre ünal güngör tam bi şerefsizdi annemin neden intihar ettiğini merak ettiğimde hep sorduğumda babamdan ünal güngör adını duyardım sadece ,peşine elbette düşmüştüm o ismin yıllardan beri ama ne iz vardı nede başka bişey sonunda kızını bulmuştum ama yetimhaneyede korkusundan bıraktı bence illaki kızını aldığımda kendisininde haberi olup tıpış tıpış gelicekti yanıma.
Biraz sakinleşmeye ihtiyacım vardı gidip biraz içki koydum ve bizim mallardan 1 tanesini içkiyle yuttum
Gidip kanepeye ayakkabılarımı çıkartıp kafamın güzel olmasını bekledim o adamdan çok pis intikamımı alıcaktım beni annesiz bırakmanın hesabını kızıyla vericekti. Sadece şuanlık biraz uyumayada ihtiyacım vardı gözlerim yavaştan kapanıp beynim artık sersemleşmeye başlayınca.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kanepede uyuyakalmıştım aysel abla gelip perdeleri açınca salonun güneş ışığının gözümü almasına uyanmıştım. Etrafıda toparlamıştı aysel abla duş alıp çıkana kadar sert bi kahve yapmasını söyleyip bende üst kata odama çıkıp soğuk bi duş alıp kendime geldim üstüme siyah bir gömlek ve siyah bir pantolon giyip birazda parfüm sıkıp odamdan aşağı indim salonla mutfak birleşik olduğu için aysel ablaya seslendim kahvemi salona getirmesi içinAysel abla;"buyur oğlum kahvaltılık bişeylerde hazırlıyım mı yoksa hemen çıkıcakmısın"
Ben;"yok aysel abla hazırlama ben yolda atıştırırım çok acelem var zaten"
Aysel abla;"tamam o zaman oğlum iyi çalışmalar"
Diyip mutfağa geri döndü bende hemen telefonumu çıkartıp kahvemi yudumlayıp sigaramı içerken egeyi aradım 10 saniye çaldıktan sonraEge;"efendim abi"
Ben;"ege hemen uzayıda ara holdingte buluşalım"
Ege;"tamam abi hemen çıkıyorum"Bende kahvemi bitirmiştim hemen paltomu alıp kapıda olan adamıma yani emreye arabamı hazırlatmalarını söyledim arabamı getirdiklerinde hemen binip gaza bastım .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Holdinge geldiğimde toplantı odasına geçtim ege ve uzayda orda bekliyolardı zatenEge;"ne oldu abi acil bişeymi hemen apar topar geldik"
Ben;"okyanus denen kızı bugün kaçırın ve evine getirin gözleri bağlı şekilde ve evimin atl katında kilitleyin"
Uzay ve ege şaşkın şaşkın bana bakarken
Ben;" ee ne duruyosunuz hadi dedim o kızı bugün istiyorum. Detayları sonra anlatıcam size"
Uzay ve ege hemen kalkıp çıktılar bende holdingteki işlerime devam ettim ama hayla aklımda ve ve kulaklarımda o adamın adı yankılanıyodu babamın annemi sorduğumda o adamın ismini söylemesinde bu işte bi parmağı olduğunu kanıtlıyodu detayını bilemesemde o adamın kızını kaçırıp bana ayaklarımla tıpış tıpış geldiğinde bunu öğrenebilirdim kolayca
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKYANUS'TAN:Sonunda hafta sonu gelmişti ama yine para kazanmam lazımdı anca idare edebiliyoduk zaten üniversite okumayı çok isterdim hep içimde kaldı ama hayat şartları beni buna mecbur bıraktı derslerim lise sona kadar hep çok iyiydi ve hepte okul birincisiydim buyüzdende üniversiteye hazırlanıcak olan çocuklarada özel birebir haftasonlarıda eğitim veriyodum saatlik 50tl alıyodum . Burçak'ın (öğrencim) annesi sabah erkenden gelmemi söylerdi 7 de kalktım bende üstümü giydim dar bir kot üstüme bir yarım crop giydim çıkarkende montumu çantamı ve beremi alıp çıktım yolda atıştırıcak bişeyler alırdım. havaların soğuk olmasını seviyodum soğuktan tir tir titresemde seviyodum işte durağa doğru yürürken bir simitçi gördüm gidip 1 tane simit aldım birde su
Parasını ödeyip durağa yöneldim otobüsü beklerken saatimi kontrol ettim 7:30 da evden çıkmıştım şuan 7:56'ydı otobüsüm geldiğinde bindim akbilimi bastım ve boş bir koltuğa oturdum gidiceğim öğrencimin evide fazlada sürmüyodu zaten 25 dakika sonra inicektim o sırada telefonumu çıkarttım ve müzik dinlemek için kulaklıklarımı çıkarttım bir şarkı açtım ve yolu izledim durağa yaklaştığımızda indim ve burçağın evine doğru yürüdüm eve geldiğimde zili çaldım burçak'ın annesi münevver hanımMünevver hanım;"kim o "
Ben;"benim münevver hanım okyanus"
Münevver hanım kapıyı açtığında sıcak bi gülümsemeyle
Münevver hanım;"hoşgeldin kızım geç içeri burçakta odasında seni bekliyo kahvaltısınıda yaptı bu arada bişeyler istermisin içicek kahvaltılık falan "
Ben;"yok sağ olun münevver hanım kahvaltımı yapmıştım zaten . Ben burçağın odasına geçiyim ve ders anlatmaya başlıyım burçakta artık matematikte ilerleme kaydediyo artık çok daha hızlı soru çözmeye başladı üniversite sınavıda yaklaşıyo bu son dersimiz zaten"
Münevver hanım;"evet kızım yaklaştı ve iyice stres yapıyo yapmamasını söylüyorum ama dinleyen yok sen yine bi konuşup rahatlatırsın onu"
Ben;"tamam münevver hanım merak etmeyin görüceksiniz sınavındada çok başarılı olucak eminim"
Münevver hanım;"inşallah kızım"
Bende burçağın odasına geçip ders anlatmaya başladım. Sonra ise burçağa biraz gaz verip motive ettikten sonra 6 gibi çıkmıştım genel bir tekrar yapıp burçağada ekstradan 1 buçuk saat daha deneme sınavı yaptım ve hgayet başarılı bir sonuç elde etti sınavada pek bişey kalmamıştı artık kafasını dinlendirip biraz neşelenmeye ihtiyacı olduğundan bu son dersimizdi onada söylemiştim . Evden çıktığımda hava çok hafiften kararmaya başlamıştı münevver habım çok güzel yemeklerde hazırlamıştı yiyipte çıkmıştım durağa doğru yürürken arkamdan iki kişi yürüyordu dahada yaklaştıklarını fark ettiğimde ise yüzümü çevirip kim olduklarını göremeden burnuma bişeyin dayatıldığında
Ben;"kims-" kimsiniz diyemeden bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milyoner mafya
ChickLitOkyanus poyrazsız olmaz , Poyrazsızda okyanus olmaz Okyanus ve poyraz aşkı, intikamlı bi aşk hikayesi. Lütfen hikayeme bir şans verin eminim beğeniceksiniz. İlk bölümler biraz kısa olabilir fakat 3 4 bölümden sonra uzun uzun yazmaya çalıştım. Umarım...