– Sziasztok skacok!– köszöntem kedvesen, de mintha lefagytak volna.
Végül a szőke mozdult először, de lassan, a combján lévő pisztoly felé. Nem jutott túl sokáig, mert a mellette álló srác gyorsan a karja után kapott.
Tekintete megállapodott az enyémen. Azok a csillogó szemek. A szempár, amit azt hittem már soha többé nem látok. A hirtelenségből vezérelve megiramodott és szorosan átölelt.
– Annyira örülök hogy újra látlak– suttogta.
– Én is.– mosolyogtam, és a képzeletbeli súlyokból, amik eddig a szívemen lógtak, jópár leesett.
Stephaniehoz léptem, aki egy kis habozás után szintén megölelt, de nem olyan szorosan mint Nolan.
– Ismeritek a tagot?– kérdezte hirtelen a csapos.
– Igen Brad, ne aggódj. Velünk van.– mondta neki a barna hajú, mire a férfi csak biccentett.
– Akkor gondolom nem baj, ha felajánlok egy italt. A ház ajándéka.
Leültünk az egyik boxba beszélgetni, de mégsem szólalt meg egyikünk sem. Ha valamelyikünk szólásra is nyitotta a száját rögtön becsukta. Végül én szólaltam meg:
– Gondolom sok kérdésetek van.
– Csak pár. Az igazgató a legtöbb dologról beavatott minket mikor a SHIELD elvitt.
– És mikről pontosan?
– Hogy valójában embertelen vagy, bár arra már akkor rájöttünk mikor elmenekültünk. Hogy ne aggódjunk a jól léted, vagy az állapotod miatt, mert úgy sem fognak bántani révén, hogy pár ügynök, nevükön Max és Tamara Blake, valamint Daisy Johnson a rokonod. És hogy a neved amúgy Anna és nem Amy.– magyarázta Steph.
– Akkor szinte mindennel tisztában vagytok.
– Hogyan sikerült megszöknöd?– kérdezte egy újabb szünet után Nolan– vagy elengedtek?
– Is-is. Titokban eljöttem, de nem nagyon ellenezték. Bár volt dolguk bőven rajtam kívül.
– Mégis micsoda?
– Hát... Elég sok minden. Fogalmazzunk úgy, hogy volt egy őrült tudós, aki rossz dolgokkal játszott.
– Közé van ahhoz hogy Jeffrey Mace halott és Glenn Talbot meg majdnem?
– Előbbi, szinte teljes mértékben, utóbbi, csak részben.
– Ahha... Majd később muszáj lesz rendesen elmesélned.
– Oké. De veletek mi van?
– Hát...– kezdett bele Nolan.– mi sem unatkoztunk. Az Őrkutyákkal való társulasunk félig felbomlott, mert ugyan Ivanov és a fő "hívei" elpártoltak tőlünk, de azért az emberei nagy része még mindig a szövetségeseink közé tartozik. Dylan elkerült egy másik divízióhoz, amit valami Hale tábornok vezet.
– És Nora?
– Ó, kiderült hogy amazon.
– Elég jó harcos, de azért...
– Nem, szó szerint egy amazon. A görög mitológiás harcos nő amazon.– helyesbitette Nolant Stephanie, mire kikerekedett a szemem.
– Az nem semmi.– mondtam.– akkor az a lándzsa azért működött úgy, ahogy.
– Pontosan. De szerencsére sikerült visszaszerezni. Talbot sajnálatos kórházba kerülése után.
– Igen, így Nora, az ereje révén azt a feladatot kapta, hogy toborozza az embertelen ügynökeinket.
YOU ARE READING
Oldalak között
FanfictionMarvel/ Shield ügynökei ff Anna és Max Blake egy normális ikerpár volt, és nyugodtan élték életüket, amíg egy véletlen folytán embertelenek nem letten. Egyedül kellett rájönniük, hogy mi is történt velük pontosan. Ahogy kezdik megérteni erejüket, fe...