Ateşkes / 3. bölüm

207 18 3
                                    


Neredeyse akşam olmuştu ve Hermione Granger hala bir karar verememişti. Ama gitse ne olurdu ki? Herkes ikinci bir şansı hak ederdi. Bu düşünceler aklına yattığında ayağa kalktı ve üzerine dışarıya çıkmaya uygun bir şeyler geçirdi.

"Sana inanmıyorum Hermione,bu Malfoy! Onunla buluşamazsın" Hermione dostunun söylediklerine göz devirdi. "Harry, yalnızca ikinci bir şans istiyor. Bir şey olmayacak sakin ol" Harry ortak salondan çıkmak üzere olan Hermione'yi tutup gözlerine bakmasını sağladı. "Beni dinle Hermione , sana onca şey söyleyen çocuğu bir özürle affedemezsin!"Derin bir nefes aldım ve cevap verdim "Harry sakin ol. Yalnızca ne diyeceğine bakacağım. Geceye kalmaz gelirim. Tamam?" Harry inanmaz gözlerle beni süzdü"Bu işin altından bir şey çıkacak" Hermione Harry'nin kolunu güven verircesine sıkıp ortak salondan ayrıldı.

...

Hogwarts'ta akşam olmanın verdiği serinlikle Astronomi Kulesi soğuktu . Sarışın oğlanın sarı saçları rüzgarda dağılıyordu ama bu onu umursamıyordu . Hermione merdivenleri çıkarken uçuşan saçlarını arkaya attı . Draco ayak seslerini duyduğunda gülümseyip arkasını döndü.'' Granger ... Gelmişsin'' Hermione göz devirip cevapladı '' Hemen heveslenme Malfoy , yalnızca ne saçmalayacağını merak ettim'' Draco gülümsemesini genişleterek Hermione'nin yanına doğru yürüdü. Kızın çikolata kahvesi gözlerine bakarken konuştu "Dediğim gibi Granger,yalnızca ateşkes istiyorum. Bence iyi arkadaş olabiliriz. Ha?" 

Hermione bir Draco'nun mavilerine bir de ona uzatılan eline baktı . Ciddi olup olmadığını anlamak için durdu ve cevabını vermek için dudaklarını araladı.

...

''Sana inanmıyorum, sana gerçekten inanmıyorum!'' Gryffindor ortak salonu Harry Potter'ın sesi ile inlerken Hermione yüzünü buruşturdu. Neredeyse herkes yatakhanesinde olduğu için şanslıydı.''Sana sorun yok dedim Harry . Çocukla evlenecek halim yok . Yalnızca minik bir ateşkes yaptık '' Harry sakinleşmek için derin bir nefes alıp gözlerini yumdu ''Onun ne planladığını bilemezsin Hermione . Daha düne kadar sana o şekilde seslenen birisinin ateşkes istemesi mantıklı mı sence?'' Hermione sakince Harry ile konuşmaya devam etti '' Eğer bir şey planlıyorsa da bekleyip göreceğiz Harry ... Şimdi uyumaya gidiyorsun yarın erkenden dersin var ve bu sefer dersi ekmene izin vermeyeceğim Harry James Potter!'' Harry kızgınca bakmaya devam ederken ufak bir kahkaha attı ve gülümsedi '' Ahh ... Peki anne ! '' 

Hermione dostuna gülümseyip kendi yatakhanesinin yolunu tuttu .

...

Sabah kalktığımda başım çatlarcasına ağrıyordu. Akşam bu kadar geç yatarsam olacağı bu diye mırıldanıp yataktan kalktım. Saçlarıma şekil verip her zamanki gibi gömleğimi ve eteğimi giydim ve biraz makyaj yaptım .Çantamı son bir kez kontrol edip ortak salona indiğimde gözlerim Harry ve Ron'u aradı fakat şaşırtmayacak şekilde burada değillerdi. Erkekler yatakhanesine girdiğimde hala uyuyan Harry ve Ron'a bakıp kaşlarımı çattım. Merlin aşkına birazdan ders vardı bu iki uykucu burada ne yapıyordu . '' Uyanın sizi uykucular sabah oldu !'' Ron vücudunu döndürüp yastığa kafasını bastırdı. "Git buradan Herm. Bir şey olursa ceza alacak olan biziz ."

Ron'a bıkkınca bakmaya başladım. Bu çocuklar artık kalkmalıydı. Harry'i sarsmaya başladığımda en sonunda uyandı. Harry'e Ron'u uyandırmasını söyleyip kahvaltıya gittim. Açlıktan ölüyordum.

Kapıdan içeri girer girmez beni izleyen bir çift mavi gözle karşılaştım . Bu duruma gözümü devirip kendi masama doğru ilerledim .

...

''Bu iksirin adını kim söyleyebilir  ? ''

Profesörün sesi ile kendime gelip elimi kaldırdım. Cevabı verip yerime tekrar oturdum. Tahtadaki çizimleri defterime geçirmeye başladım. Tabi arada Harry ve Ron beni dürtüp notları istiyorlardı. Bu iki şapşalı cidden seviyordum.

İksir dersi , çoğu dersten daha eğlenceli ve verimli olabilirdi. Profesör Snape'in Gryffindorlu olanlara sevgisizliği olmasaydı tabi.

'' Bu iksirin fuşya renginde olması gerekiyordu Bay Longbottom... Peki sizin ki ne renk?'' Neville cevap vermek yerine , yerine sinmiş zangır zangır titriyordu. Ah, Profesörün Neville ile ne alıp veremediği olduğu merak konusuydu kesinlikle. Aslında bu yılın başından beri derslere giren kişi ,Profesör Slughorn olduğundan dersler oldukça normal geçiyordu. Ne yazık ki Neville bir önceki derste profesörün kolunda 1. Derece bir tanığa sebep olduğundan  1 hafta izinliydi ve bizimle 1 haftalığına Profesör Snape ile ders işlememiz gerekiyordu.''Sanarım kulaklarınızda bir sorun var Bay Longbottom ... İksiriniz hangi renkte dedim'' Slytherinliler sanki bunu bekliyormuş gibi gülmeye başladı. Bir sıra arkamda duran Malfoy kendini zor tutar gibiydi. '' K-Kahverengi profesör '' Profesör Snape bıkkın bir şekilde nefes verdi '' Dersi dinlemediğiniz için Gryffindor'dan 10 puan Bay Longbottom''

Snape günlük aktivitesi olan ceza verme , puan kırma ve aşağılama olaylarını yaparken ben sıranın altından asam ile saati öğrenmeye çalışıyordum.

...

''Yaptığımız iksirin özellikleri, malzemeleri ve püf noktaları ile ilgili üç parşömenlik ödev... Yarına!'' Profesör Snape bunları söyledikten sona Harry ve Ron hemen ayaklandılar '' Hermione bizim Quidditch antrenmanımız var , sonra görüşürüz ''

Bir baş hareketi ile onayladığımda Harry ve Ron sınıftan çıktılar . Beni izleyen birinin olduğunu biliyordum bu yüzden hızla arkama döndüm . Arkama dönmemle soğuk bakışların beni bulması bir olmuştu .

'' Görünüşe bakılırsa arkadaşların seni benimle yalnız bırakacak kadar alışmışlar bana Granger ''

𝘿𝙖𝙧𝙠 𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin