1

480 19 2
                                    

Cześć nazywam się Jane Doblle i mam 15 lat. Jestem jedynaczką i mieszkam wraz z moją mamą Agnes w Los Angeles.

A: Córcia wstawaj! Zaraz wyjeżdżamy!

J:Ok już wstaję!

Już wam mówię o co chodzi wyprowadzamy się z mamą do nowego Yorku. Znaleźliśmy tam ładne i przytulne miejsce zamieszkania.

*w drodze na lotnisko*

J:Mamo myślisz że znajdę sobie jakiś przyjaciół?

A:Na pewno w LA ci się nie udało ale myślę że w nowym Jorku znajdziesz dużo znajomych.

J:dzięki mamo.

*minęła podróż autem oraz samolotem*

Wybiegłam z samolotu prosto na jakiegoś chłopaka.

J:O mój Boże! Przepraszam nic ci nie jest?

J:O mój Boże! Przepraszam nic ci nie jest?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wyglądało to mniej więcej tak

N(Noah) :nie nic mi nie jest a tobie?

J:Nie, w porządku.

N:Wogóle hej mam na imię Noah schnapp.

J:Ja mam na imię Jane Doblle.

N:Wysiadasz w Nowym Yorku tutaj? Zamieszkasz tu czy?

J:tak zamieszkam tutaj.

N:Na jakiej ulicy będziesz mieszkać?

J:poczekaj już Ci mówię....... O mam na queen drive 136.

N:Serio? Ja mieszkam w miarę blisko mamy do siebie 10 minut drogi!

J:Ale super!

N:dasz mi swój numer.?

J:jasne

Podałam mu mój numer i chyba zdobyłam 1 znajomego! Ale super nie mogę po prostu myślałam że nikogo tutaj nie znajdę.

N:Ja przyjechałem po ciocię i kuzyna.

J:o to fajnie zgadamy się pewnie później pa!

N: czekaj Jane! Ile masz lat jak mogę zapytać?

J:15!

Musiałam wykrzyczeć mój wiek na połowę lotniska bo byłam już w miarę daleko od chłopaka.

N: (on także głośno krzyknął) OK! Ja mam też 15!

A:Widzę że już kogo śpoznałaś! Mieszka gdzieś blisko nas? Opowiedz mi wszystko o nim co wiesz!

J:Ok dobra ma na imię Noah Schnapp przyjechał po ciocię i kuzyna. I mieszka 10 minut drogi od naszego domu!

A:Ale super znalazłaś sobie znajomego!

J:na to wygląda!

Gdy jechaliśmy taksówką przeglądałam social media. Miałam tylko 70 obserwujących ale myślę że za niedługo si ęto zmnieni! Tak samo nie mam Wogóle wstawionych zdjęć gdy przyjedziemy na miejsce wstawię coś!
(ps. To tak ode mnie zdjęcia są całkowicie przypadkowe)
Gdy przeglądałam sobie tik toka nagle przyszedł SMS.

Noah schnapp:
Hej to ja Noah


 

                                            Jane: siemka!

Noah schnapp:
Jesteś już w domu czy jeszcze jedziesz?

                                       Jane :jeszcze jadę
Noah schnapp:
Dobra zgadamy si ępóźniej jak będziesz na miejscu.
 
Gdy znajdowaliśmy si ęjuż pod domem wyciągnęłam swoje bagarze i mama mi pokazla gdzie jest mój pokój.
Był na prawdę ładny!
Wyciągnelam mój statyw i zaczęłam robić zdjęcia na insta. W końcu zrobiłam i wstawiłam. Niestety statyw nie chciał współpracować więc wzięłam aparat do ręki i zrobiłam zdj w lustrze nie było to normalne zdjęcie ale no. Zawsze trzeba coś wstawić

@jane_doblle

Już jestem w NY! ✨🇺🇸

405 like

Od razu zauważyłam na instagramie Noah więc go zaobserwowałam i polubiłam parę zdjęć. Zauważyłam go dzięki temu że polubił moje zdjęcie.




Noah schnapp ~my boyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz