Son 10 buçuk saat

1.4K 99 16
                                    

"Kimsin sen?" dedi yavaşça sasuke
"Naruto.. gözlerin parlıyo..du." Duraksadı bi an sasuke. Gururunu kenara bırakıp gözyaşlarının akmasına izin verdi, bağırarak; "Naruto noldu sana? Yüzünü kaplayan kocaman gülümseme nerde? Dişleirni görmek istiyırum gülümse hadi! Lanet olsun kendine gel!" Ellerini gülümsemesi için narutonun yüzüne götürdü. Gülümseme yapmaya çalışılıyordu. Yaklaştıkça göz altındaki morluklar daha da belli olmaya başlamıştı, sasuke yere attı kendini.
"Böyle olsun istemiyodum. Böyle olalım istemiyorum. Ben sessiz soğuk çocuğum ve sen beni gülümsenle değiştircek sarışın çocuksun.." sasuke burnunu çekip devam etti, "bunu böyle yapmamız gerekiyodu, klasik bu! Hep böyle olur!"
"Özür dilerim sasuke," "ben ölüyorum."

Sasukenin bığazı düğümlnedi bakıyodu ve düşünüyodu ama konuşamıyodu. Sadece baktı narutoya, dağılmış saçlarına, zayıflamış vücuduna, göz altlarına, titreyen ellerine.

Sasuke tam konuşucakken Naruto öksürmeye başldı, acı çektiği gözlerinden belliydi; ağzından kan geliyordu..
Sasuke onu tuttuğu anda hastaneye taşıdı, ağlıyordu ve beni bırakma diye yalvarıyordu.
Son 6 saat
Sabah naruto uyandığında odasının değiştiğini görmüştü.
Konuşmak artık herşeyden zorlaşmıştı onun için. Kapı kolu tıkırdısıyla biraz irkildi, içeriye girmeye çalışan Sasukeydi ve görünen o ki tek eliyle adam yaralıyabilirken bir kapı açmak onun için zordu.

Elinde tepsisi ile odaya giren sasuke narutoya baktı, "Cidden sıkılmıştım, iyi ki uyandın ezik."
Naruto sahte olmayan ama sahte duran bi gülüş yaptı ve yemekleri incelemye başladı.
"Hiç öyle bakma, hepsi biticek bunların, doğru düzgün bi parça ekmek yemiyosun zaten.."
"B..en böy..le.. iyiy...im.."
"Haline bak, konuşamıyosun bile..", "eskiden susturamadığımız narutoya şimdi konuşması için yalvarıyoruz resmen.. şaka gibi, ama acı tarafı gerçek olması."

Naruto yattığı yatağın yanında duran küçük sehpanın üzerinde duran kağıt ve kaleme uzandı ve bişeyler yazmaya başladı.
"Napıyosun?"
Naruto yazmaya devam etti.

Keşke son sözlerimi iyi seçseydim. Değil mi?
Sasuke kağıda biraz daha baktı ve narutoya baktı.
"Son sözün önemli galiba ha? Birine evlenme teklifi edicektiniz naruto bey?"
Naruto hafif bi gülümsemeyle kağıdı eline geri aldı,
Biraz daha yazmaya başladı..

Sasuke okumadan önce narutoya baktı ve 'son sözlerin burda mı yazılı' diyen bir bakış attı kağıda.
Naruto kafasını salladı, "oh hayır umarım evlenme teklifi bana değildir gelinliğim hazır bile değil!" Sasuke onu güldürmeye çalışıyordu.. ve bu çok tatlıydı, onu gülerken izlemek narutoya yetiyordu.
Sasuke kağıdı okudu..

Gülünce çok güzelsin...

Sasuke narutoya baktı, "sende öylesin ezik, sende öyleydin.."

Uzun uzun yazdım bu sefer aşklarım! Umarım beğenmişsinizdir, sayfamda buna benzer fanficlerden bulabilirsiniz. Oy vermeyi unutmayın (^ω^)

Last Hours  [𝘚𝘢𝘴𝘶𝘕𝘢𝘳𝘶]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin