33. BÖLÜM /2

18K 403 172
                                    

Şimdiye kadarki en uzun bölüm bu oldu.

İrem bölüm boyunca bi haltlar yiyecek. 😈

Bu uzun bölüme oy verip yorum yapmazsanız kırılırım. Kalbim çot göz yaşım şap yapar kkdkdkdk (kalın yazılı frikike dewamke)

Şaka öteki yana sınır katmıyorum ama oy ve yorum oranları çok düştü. Satır arası yorum yapın ki düşüncelerinizi bileyim.

İyi okumalar!!!












"İyi bir gece geçirmeniz dileği ile..." bok yeşili gözlerin sahibi sahnedeki son cümlesini söyleyip sahte bir gülümseme ile salondakilere bakıyordu.

"İtici." diye fısıldadım kendi kendime. "Anlamadım?" belimdeki elin sahibi konuştuğunda ona baktım ve kafamı olumsuz anlamda salladım. Tekrar sahne kısmına baktığımda bok yeşili gözlüyü sahnenin merdivenlerinde duraksamış bir şekilde bana bakarken buldum. Simsiyah bir takımın içerisinde donuk bakışlarla bana bakıyordu. Bakışlarının elbisemde olduğunun farkındaydım. Bu doğrultuda ben de bedenini süzdüm.

Takım elbisesi fazlası ile iyi gözüküyordu. Bu mesafeden bile kalitesini görebiliyordum. Zaten Burak her zaman böyleydi. Kıyafet seçimleri iyiydi. Uyumlu giyinirdi. Zevkliydi bu konuda. Geriye doğru taranmış çok uzun olmayan saçı da yarattığı uyumun parçası gibiydi.

Yakışıklı olmuştu.

Eski sevgiline karşı duyguların depreşti

Göz devirdim. Ancak kediler, ulaşamadığı ciğere mundar derdi. Görünen köyde kılavuz istemezdi. Yakışıklı bir düşmanının olması insanı gururlandırırdı. Ah kesinlikle düşmanın bile yakışıklısını tercih ederdim. Bi de kaslısını. Mümkünse seksi de olsun.

Azgın karı diyince de kızıyorsun tey Allahım ya

"Geçelim mi içeri?" Erhan'ın konuşması ile başımı salladım. Bok yeşili gözlüyü de babam çağırmıştı. Bir kaç saniye bana bakmayı sürdürsede babamın köpeği olduğunu hatırlayarak yanına gitmişti.

Bu gece bol bol göz devireceğimi hissederek belimdeki koldan kurtulup ilerlemeye başladım. Gözüme en köşedeki masanın önünde bekleyen Gamze ve onun kız kardeşi takıldığında adımlarımı oraya çevirmiştim. Erhan da yanımda yürüyordu.

Kızın platonik olduğu çocukla partiye gidip üstüne bir de kızın masasına oturacaksın

İç sesimin olayı açıklama şekli hoşuma gitmişti. Bayılırdım böyle şeytanlıklar yapmaya.

Ona ne şüphe canım

Masaya yaklaştığımda ilk olarak beni fark eden Gamze'nin kız kardeşi oldu. İsmi Gizem'di. İyi bir kızdı. Eskiden.

Üstünde bebe mavisi bir elbise vardı. Kalın askılara sahip bir elbiseydi. Hoş ve sade bir görüntüye sahipti. Üzerinde iyi durmuştu. Gamze ise yeşil bir elbise tercih etmişti. Gizemin elbisesine göre ince askıları vardı. Bel kısmı dar olan elbise Gamze'nin ince belini ortaya çıkarıyordu. Elbisenin ufak tefek çiçek desenleri de hoş gözüküyordu. Elbiselerinin boyutunu masa nedeni ile göremiyordum. Ama bu önemli değildi.

SEKRETER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin