"Louis tangkap bolanya" laung zayn.
"Gol!!!!!!!!!"jerit louis gembira"Nice game tommo" -Jawab zayn sambil menepuk bahu louis
"Thx zayn" balas louis singkat.
"Louis!! Louis!! Louis!" Sorak wanita wanita yang mengagumi louis.
"Tengok tu diorang dah bersorak dah takkan nak biar fans kau menunggu"ejek zayn.Louis hanya membalas dengan senyuman.zayn tahu louis bukan bergaul sangat dengan perempuan kebanyakan kawan louis ialah lelaki.
"Louis kau nak makan mana?"tanya zayn.
"Makan kat pondok je lah malas kat cafe bising" jawab louis.zayn hanya menganguk singkat.
Mereka berduapun menuju ke pondok tidak jauh dari padang bola tempat mereka bermain bola sebentar tadi.ketika sampai beberapa Kawan kawan zayn dan louis sudah menunggu di pondok.
"Whatsup boy.game ok tak?"
"Biasa biasa ja nasib Dj Malik ada kalau tak tak menang team kita" balas Louis.mereka terus berbual sambil makan makanan yang sudah dipesan oleh kawan kawan mereka.
Setelah siap makan Louis menuju ke motorsikal kepunyaannya.
"Chk!apa ni!? Jalan tu elok elok la!"kata louis menahan marah kerana seseorang tertumpahkan minuman ke atas bajunya.
"Sorry!saya tak sengaja" kata Harry yang sedang bangun dari jatuhnya.
Sekali Harry memandang lelaki yang baru sahaja dilanggarnya itu Harry terkejut kerana lelaki itu ialah Louis Tomlinson.siapa yang tak kenal Louis dia ada geng besar dia pemain bola sepak yang paling terkenal dia sassy master dan dia budak lelaki paling hot kat sekolah dulu.
"Sorry terlanggar awak tadi saya tak sengaja" kata harry lagi.
Louis menuju ke mototrsikalnya.
"Meet me at 7pm tonight here!"Harry belum sempat berkata apa apa Louis sudah pergi meninggalkan harry.
*BERSAMBUNG*
YOU ARE READING
Sweet Creature : Larry Stylinson
FanfictionHarry dan Louis hidup dalam keadaan yang berbeza louis ialah remaja yang popular di sekolah manakala Harry ialah remaja yang lebih suka hidup dalam kumpulan kecil bersama Kawan kawanya. Tolong support saya ya🇲🇾🇮🇩