Návštěva 8. kap.

191 24 2
                                    



Bakugův pohled :

Vešli jsme dopokoje a pohled mi spadl na Dekua .  Ležel s odkrytou peřinou a měl na sobě jen boxerky . Když jsem se na něj podíval podrobněji zhrozil jsem se nad tím jak jeho tělo vypadalo . 

Na rtech má jizvy po šití !

,, Dobrý den , jsem ošetřující lékař Izuka Midoriy."Řeklten doktor . ,, Řeknu vámco se Izukovi zhruba stalo a jakémá zranění ." Všichni jsme zakývali hlavou že rozumíme . Následně Dekuovi odkryl i nohy které mělod kolen zakryté .

,, Takže začneme od hlavy ... má lehké odřeniny , zlomený nos ... museli toho chlapce být a dělat mu hrozné věci ... někdy v nedávnu mu někdo sešil rty k sobě . Na hrudi má řezné rány od skla a nože .. v některých ranách jsme našli sklo . Také má zlomené dbě žebra . Svaly má taky v katastrofálním stavu . Těžce se mi o tom mluvý ale v nohou ...přesněji v lýtkových kostech má / měl zatlučené hřebíky - bylojich sedm . O tržných , řezných  a dalších ranách mluvytnebudu . Na chodidlech má popáleniny od horké vody a od cigaret . To bude asi vše . Ale můžu vám říct že tohle nebyla jen taková hra ten člověk to měl určitě promyšlené a to je to co mi nahání hrůzu.

Celá třída se nezmohla na nic jiného než stát s otevřenou pusou .

,, Nechci ani vědět čím ještě si prošel ." Zašeptala Uraraka a rozbrečela se Iidovi do trička .

,, Kdy by se měl vzbudit ? " Řekl Iida . ,, Pokud půjde vše dobře tak dnes ." Většina holekuž brečela akuci se na Dekua aninemohli podívat .

Byli jsme tam ještě půl hodiny a čekali jsmejestli se Deku vzbudí . ,, Hmh - sss " Všichni jsme se podívali na Midoriyu jak sykl bolestí . ,, Midoriyooo !" Holky začali pištět jsko smyslůzbavené a mikluci jsme se usmívali od ucha k uchu . 


Midoriyův pohled :

Začal mě bolet snad celý člověk. Když jsemse trochu pohl sykl jsem bolestlí a otevřel jsem oči .

,, Midoriyooo !" Podívaljsemse kolem sebe , to snad nenímožné to se mi musí zdát . ,, Dou-fám... že tohle ...je realita ." Řekl jsemchraplavým hlasem. ,, Izuku ... jsem rád že jsi v pořádku , ale ... kdo ti to udělal. " Řekl Aizawa kterýmělu svých nohou spacák . ,, Todoroki." Všichni se po sobě začali dívat . ,, Jsem tak ráda že jsi v pořádku ." Zaječela Uraraka a ostatní přikývli .

Najednou se otevřeli dveře , všichni se otočili tímsměrem a já jsem přez ně neviděl kdo přišel . ,, Dobrý den Inko ..Midoria je ...celkem v pořádku ." Podívalse Aizawa na mamku a potom sklopil zrak na zem.Když si mě mamka všimla začali jí téct slzy . ,,Myslela jsemže jsi někam odjel ...nebože jsimrtvý ." Začala brečet ještě víc .

,, Kdomě našel?"Zeptal jsemse po chvilce ticha . ,, Bakugou ." Řekli všichni jednohlasně . ,, Děkuju to Kacchan ... za vše ." Podíval jsemse na něj a on... se usmál . ,, V pohodě hlavně že si zpátky ."

Stekla mi slza když jsem si vzpoměl co se stalo , začal jsem brečet . Už to zůstaljen kacchan , mamka a Aizawa .  ,, Proč pak pláčeš ?" Zeptala se mamka a sedla si ke mě na postel . ,,Todoroki - miloval jsem ho a on mi takto ublížil." Začal sem brečet ještě víc .

,, Bude potřeba vše říct policii , taks e připrav na spoustu otázek ." Řekl Aizawa .,, S ... tím počítám . " Potom si Aizawa vzal spacák a s Bakugem odešel z místnosti , mamka tu se mnou zůstala a jsem za to vděčný.

( O týden později )

Teť mě doktor dovolil odejít z nemocnice . Sedl jsemsi na vozíček a mamkamě přivezla k autu.  Nezapomeň že zítra přijede policie a  za tři dny  jdeme k soudu aby zavřeli Todorokiho , tak se nezapomeň připravyt Izuku . " 

Achjo tohle mi říká už tři dny v kuse začínáměto trocu lést na nervy . Stejně jsem moc rád že jsem tu s mamkou a ne s Todorokim v tom sklepě .

( Na vozíkujsemprotože jsem měl několik hřebíků zapíchnutých v kostech a teť čekámnež se to zahojí.) Doufámže Todorokiho zavřou na dost dlouho ..i když to se przy dozvím.

.

.

.

.

Děkuji za hvězdičky a komentáře vždy mi to moc zlepší náladu : )

V zajetí citůKde žijí příběhy. Začni objevovat