'Scott! Je hebt post' roept Melissa onder aan de trap. 'Ja ik kom eraan' schreeuwt Scott terug. Scott rent met snelheid naar beneden. Hij pakt de brief uit Melissa haar handen. 'Liefdesbrief?'. Scott lacht erom wat ze moeder zegt, omdat Scott het haat als ze moeder dit soort dingen zegt. Scott loopt weg, en maakt de brief open:
--------------------------
Beste McCall,
Je zal je vast afvragen: Wat moet je oude school nou? Die vraag zullen we voor je beantwoorden. Omdat het nu precies 5 jaar geleden is dat je van deze geweldige school bent afgegaan, lijkt het ons erg leuk om een reünie te doen. Alle leerlingen van het jaar 2017,2018 zijn van harte welkom om te komen. Dit vindt maandag plaats, dus lijkt het je leuk. Ik zeg wat houd je tegen!
Gegroet, Team Beacon Hills Highschool
---------------------------
Nou wat leuk, denkt Scott! Zou Stiles ook komen? Weet je ik bel hem eventjes! Stiles neemt gelijk op & zegt met een vrolijke stem: 'Ja ik kom zeker, maandag, ik haal je op, Lydia rijdt met ons mee! Tot dan' & hij neemt op. Typisch Stiles dit, denkt Scott. Altijd kort houden. Hij moet een klein beetje lachen. Niet alleen om dit telefoontje maar ook omdat hij Stiles al bijna een maand niet heeft gezien. Hij werkt bij de FBI & heeft het mega erg naar ze zin, maar druk heeft ie het ook. Wel belt hij elke dag. De relatie tussen Lydia & Stiles gaat ook goed. Scott is mega blij voor Stiles, de droom van ze beste vriend is uitgekomen. Hoe blij kan je zijn als vriend. Hij mist highschool wel. Dus deze reünie komt voor hem dus echt perfect uit. 'MAM! Maandag, heb ik een reünie met mijn oude klas.' Nou wat mega leuk voor je' roept ze moeder. 'Je kan Kira wel vragen mee te komen!' Bij het woord 'Kira' voelt hij langzaam een glimlach op ze gezicht komen. Scott heeft Kira ook al erg lang niet gezien. & hij weet van zichzelf dat hij nog erg verliefd op haar is. Maar hij is bang dat Kira misschien iemand anders heeft gevonden. Dat zou wel begrijpelijk zijn, Scott heeft Kira al bijna 2 jaar niet meer gesproken. Ze is al een lange tijd weg, geen idee waar ze is. Maar Scott kan het niet laten om haar het te vragen. Zonder twijfel belt Scott, Kira op en binnen 10 seconden neemt Kira al op.
'Hallo, wie is dit?'
Klinkt Kira angstig aan de andere kant van de telefoon. Scott schrikt er een beetje van, ze klinkt erg bang.
'Hey Kira! Je spreekt met Scott. Scott Mccall! Ken je me nog?'
'OMG SCOTT. Wat heb ik jou al lang niet gesproken! Hoe is het met je?
'Ja gaat zeker goed! Werk nu fulltime bij dr Deaton. En heb het erg mega erg naar mijn zin. & hoe gaat het me jou?'
'Ja ook goed. Ik heb het druk met mijn nieuwe werk. Werk nu bij de bank. Ja het is wel anders dan al dat Kitsune gebeuren. En het spijt me mega erg dat ik je niet even heb gebeld'
'Hey hey, maakt niks uit. Maar ik belde even om te vragen of je het misschien leuk vindt om maandag, met Stiles, Lydia & ik naar de reünie te gaan. Van onze oude school.
'Mmmmm nee, grapje hoor zit te dollen! Tuurlijk, lijkt me leuk!'
'haha, gezellig tot maandag!'
'tot maandag'
& de verbinding is verbroken. Aw, wat was het fijn om Kira haar stem weer eventjes te horen, denk Scott. 'En? Komt Kira?' Hoor Scott Melissa vragen. 'jaaa ze komt!' Gezellig!
Maandag is aangebroken. Scott keek echt al de hele week naar deze dag uit. Hij heeft zo veel zin om iedereen te zien. Hij zit zich klaar te maken tot dat ie opeens een toeter hoort, hij herkent hem gelijk: STILES IS ER! Scott rent met een vaart naar beneden, waar Melissa als staat met haar telefoon in haar handen. 'lachen Scott.' Scott lacht sarcastisch en rent zo snel mogelijk naar Stiles toe, die nog steeds staat de toeteren. Die gozer heeft ook geen geduld, denk Scott. 'Hey maatje' hoort hij Stiles roepen & ze geven elkaar een dikke knuffel. 'wat vind ik het fijn om je weer te zien!' Zegt Stiles. 'nou laten we gaan' roept Scott en doet de radio om 100 procent. 'we halen nog ff lydia op, oké?' Zegt Stiles. Scott steekt een duim op. Aangekomen bij het huis van Lydia, rent Stiles naar het huis toe. Scott blijft in de auto wachten.
JE LEEST
TEEN WOLF SEASON 7 // ITS ONLY GETTING WORSE
WerewolfDE BEACON HILLS SCHOOL, HEEFT EEN REUNIE GEORGANISEERT. DE GROEP GAAT ER NATUURLIJK HEEN, EENMAAL OP SCHOOL AANGEKOMEN MERKEN STILES & SCOTT DAT ER IETS ANDERS IS AAN KIRA. ZE IS ERG PRIKKELBAAR & ERG AFSTANDELIJK. SCOTT MERKT OOK DAT ER EEN ANDERE...