Gdy już wstaliśmy Noah zaczął się do mnie przytulać. Ja mu to odwzajemniałam i czułam sie bosko!
N:jak się spało?
J: bardzo dobrze!
N: tak? Mi też i dzisiaj organizuje imprezę będziesz?
J:jasen że będę
Póżniej zeszłam na dół mamy nie było zobaczyłam tylko jakąś karteczkę było na niej napisane że mama wyjechała za 2 tygodnie na wyjazd służbowy. Czyli w sumnie nie musiałam się nic o nią pytać! Jupiz,!
N:zrobię nam jakieś sniadanie
*noah zrobił nam jajecznicę która była wręcz wyborna,.*
N:smakowało?
J:oczywisvie że tak było przedobre!
N:to co będziemy robić teraz?
J:nie wiem ale mam pomysł zrób szybciej imprezę będzie mniej czekania!
N:ok! Impreza za 3 godziny!
*była godzina około 14.*
J:doba ja już się szykuję ubrałam się i zrobiłam makeup taki bardzo lekki wręcz nie było widać że był to makeup. Wyglądałam tak
N:bosko wyglądasz! Zaklucz dom i idziemy do mnie dobrze Jane?
J:okok już zaraz idziemy ile będzie osób na imprezie?
N:około 50 tylko nie będzie nikogo kogo znasz niestety betty zachorowała a Louis się zaraził!
J:szkoda ale ważne że jesteś Ty!
N:ok ok doblle!
*byliśmy już u Noah i rozpoczęła się impreza. *
Na imprezie wypiłam aż 4 drinki.! Noah nie lepszy jo wypił ich 6.!w tych drinkach nie było dużo alko ale no wiecie drink to drink.
N:czy seniorita zechce że mną zatańczyc?
*lekko się ukłonił i podał rękę*J: oczywiście że z tobą zatańczę dżentelmenie,!
Noah i ja wybychliśmy małym śniechem nagle Noah mnie dotknął po policzku a ja go pocałowałam. Noah był lekko zmieszany i nie wiedział co zrobić więc później to on. Mnie pocałował. Całując się szliśmy w stronę jego pokoju i położyliśmy się na łóżku dotykał mnie tak aby było mi dobrze i tak było Noah był bardzo sympatycznym gościem! I także romantycznym! Skończyło się tylko na małym macanku ale to dobrze bo nie bylaj jeszcze gotowa na tak zwane "bara-bara"
N:chciałabyś może zostać moją dziewczyną?
J:tak chciałabym *pocałowałam go*
N:to co od dzisiaj jesteśmy w związku
J:tak tak ale myślę że przebywanie ze sobą czyli oglądanie filmów i spanie i oczywiście spacerowanie będzie identyczne,
N:tak hah
Wyszliśmy na dwór i porobiliśmy parę fotek. Wrzuciliśmy je na ig.
@jane_doblle
Z mojim nowym bf 😻🇺🇸😘@noah_schnapp
7 546 like. /. 3k follow
N: patrz ile już masz folow skarbie!
J:widziałam,
Byliśmy lekko podpici ale nic nie stalwalo nam na przeszkodzie robienia fotek i innych rzeczy!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kto by się spodziewał?
CZYTASZ
Noah schnapp ~my boy
FanfictionŻycie z zapoznanym chłopakiem. W sumie jakie tam życie tylko się spodkaliśmy!