7.BÖLÜM

224 10 0
                                    

Gönderdiğiniz mesajlar beni acayip mutlu ediyor. Sizleri çook seviyorum iyiki varsınız. Benim için çok degerlisiniz. Bu bölüm geç geldi farkındayım hepinizden özür dilerim. Multimedia'da merak ettiğiniz Ezra var Playlist'de ise Cem Adrian-Yanlızlık
Keyifli okumalar diliyorum :))


- Mert?

- Söyle Ezra

- Sana alışmam gerekiyor. Birden sevgili olamam ama sana bir şans veriyorum beni kendine aşık et.

- Bunu bilmek bile yeter bana sen benim herseyimsin asla vazgeçmem.

Bir dakika ben ne yapıyorum. Hemen kalkıp bişey demeden eve gittim. Elif herzamaki gibi beni odamda bekliyordu.

- Nerdesin kızım sen?

- Tamam be geldik.

- Sayende yalan makinasına döndüm.  Annen seni sordu banyoda dedim.

- Sakın Elif öldürür beni.

- Anlat bakalım.

- Bir hafta süre verdim. Beni kendine aşık edicek ama bu hiç kolay olmucak. Bende Ezraysam fazlasıyla yorulucak.

- Ezra senden korkulur.

Alıp yastığı ona fırlattım. Altta kalırmı hiç oda karşılık verdi.  En sonunda yorgun düştük. Kalkıp odasına gitti.

Yatağa uzandım. Hadi bakalım Mert bey görelim marifetlerinizi..

- Ezra hadi işe geç kaldık.

- Bi git başımdan bir dakika saat kaç?

- 8 buçuk

- Elif önce alışveriş yapmamız lazım

- Niye ki

- Aksam yemeğe gidiyoruz Mert arkadaşıyla tanıştırmak istiyor bizi

- Ezra niye şimdi söylüyorsun hadi ol

Hemen duşa girdim. Pembe askılı t-shirtümün altına siyah pantalonumu giydim siyah babetlerimide giyip saçlarımı saldım. Son olarakta böyle sirkete gidemeyecegimi bildigimden beyaz hırkamı elime aldım. Avluda Elifi beklemeye başladım. Çok geçmeden oda geldi. Beyaz bir etek giymiş üstünede yeşil bir bluz. Uzayan saçlarını at kuyruğu yapıp siyah topuklu ayakkabılarını giymiş. Bu kız harbiden taş gibi olmuş.

- Bu ne hal seni böyle dışarıda yanlız bırakmam haberin olsun.

- Sulanmayın Ezra hanım şirketi arayıp geç kalacağımızı söyledim. Hadi gidelim.

Arabaya bindik. Yarım saat sonra alışveriş merkezine geldik. Siyah bir etekle siyah bir bluz aldım. Elif ise mavi bir elbise aldı. Isimiz bitince şirkete gittik. 2 toplantıdan sonra ölü gibi yoruldum. Eve gitmeden önce kuaföre uğradık. Hafif nir maşa yaptırdım. Eve gelince hemen hazırladım. Siyah çorabımı giydim. Eteğimle bluzumu giydim. Uzerime hırkamı aldım. Makyajımı yaparken Elif geldi. Hemen el attı. Güzel olmuştum ama o mükemmeldi. Kırmızı ruju süperdi. Aşağı indik.

- Anne biz yemeğe gidiyoruz.

Gökhan bizi görünce ıslık çaldı. Bu çocuk bazen fazla komik oluyor.

Mert mesaj attı kapıdayım diye.

Hemen dışarı çıktık. Arabasına yaslanmış telefonuyla uğraşıyordu. Beni görünce ağzı bir karış açık kaldı.

Yarım Kalmış Hayatlar (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin