dön artik bana lütfen.dayanamiyorum işte.yapamiyorum sensiz.bakma güldüğüme her an ağliyorum aslinda.neden sen bilmiyorum neden sensiz kalamiyorum bilmiyorum.neden sensiz yapamiyorum bilmiyorum.ben böyle biri değildim.sevdigim cocukla iki gun cikar ayrilirdim.sevmezdim bile ama sana bağlandim.neden bilmiyorum.tamı tamına 214 gün oldu.sana aşık olalı.214 gün oldu seni seveli.214 gün oldu sensiz olmayi dusunmediğim.ve 214 gün oldu her gün acı çektiğim.neden bilmiyorum sen yoksna sanki hayat saçma geliyo bana.ne bilim işte.yaşama sevincim olmuyo.yaşama sebebim olmuyo.yok yani yok.bak istersen sevmem daha seni.okumam mesajlarimizi.bakmam daha yüzüne.görünce seni içimde ki o sevinci yaşatmam bideha.bakmam görüldüne.düşünmem seni.mektuplar yazmam.günleri saymam.düşünmem daha kimle napiyo ne ediyo diye.sabah uyandiğimda gunaydin mesaji attimi diye telefonu elime alıp bakmam.akşam uyurken iyi geceler mesaji atarmisin diyede bakmam daha.her an acaba mesaj attimi diye telefonada bakmam.gorunce seni kafamıda ceviririm.cumlelerimde kullanmam artik seni.numaranida silerim.konusmalarida silerim.skypedende silerim.wiber dede telefon numaran var ordanda silerim seni.facedende silerim.873 sms yide silerim.sana attiğim ama gitmediği hani.yada attiğim ama sana gelmediği 873 sms yide silerim gerekirse.adini yazdiğim kağitlarida yirtar atarim.sorun yok bunların hepsini yaparım.ama bana bunu yapma.takılma kızlarla.biliyosun dayanamiyorum.nekadar gulsemde dayanamiyorum.herseyi yaparim senin için.sende bana yapma bunlari lutfen.kirilcak kalbim bile yok artik.vazgecmek kolay değil.unutmak hele.sevmek kolay aslinda.bakarsin gözlerine.mutlu ediyosa seni seversin.aşık olursun kısacası.ama unutmanın çözümü yok.belkide vardır.ama tek bildiğim bişey var.seven insan unutmaz.unutamaz.ne yaparsa yapsin silemez onu kalbinden.ne yaparsa yapsin unutamaz onu.ve ne yaparsa yapsın asla vazgeçemez ondan.seven insan ne yaparsa yapsin.aci ceksede,üzülsede,kalbi paramparça olsada,ölmek istesede,intar etsede,ağlasada unutamaz sevdiğini.ne olursa olsun unutamaz.unutamaz sevdiğini...