Shifting Denemelerim-2

2K 70 101
                                    

Evvet bugün denemelerimden birini anlatacağım. Çünkü yazacak şey bulamadım kdkslzkxkd. Neysem.

Yaklaşık 3-4 aydır adam gibi bir deneme yapmadım. Son 1 haftadır shifting yapmaya çalışıyorum. Bugün sabahleyin tekrar denedim. İlk başta bir dakika. Dur ismini unuttum. Heh Julia metodunu denedim. Mis gibi 100'e kadar saydım, kendimi tanıtıyorum. Etraf dönüyor gibi oldu, gözlerime beyaz ışık doğdu (Şu beyaz ışık olayı genelde hakkı rahmete kavulubca kullanıyorlar ya hep o aklıma geliyor len dldkldkxlx). Tam dedim aha gidiyorum sonunda kurtuluyorum şu korkunç yerden. Ama nerdee. Sağolsun anacığım tuvaletten çıkarken sifona bastı dedim şansımı si- anladınız siz.

Sonra sinir oldum kalktım. Kardeşime kahvaltı hazırladım falan az daha su içiyordum sjkskskd. İşte sonra gittim tekrae denemeye karar verdim ama hangi metodu uygulayacağıma karar veremedim. Terkar Julia metodu yapmaya başladım. 100'e kadar sayarken kardeşim geldi dedi "Abla sen niye yatarken müzik dinliyorsun?" dedim müzik dinlemiyorum. İyice sinir oldum skjdlskxlskd

Yattım yatağa subliminalin sesini yükselttim, kulaklığımı düzelttim başladım hayal kurmaya. Sanki maçtan sonra hastane kanadında yatıyorum gibi. Böyle hayal kurarken bir ara gerçekten Sirius ve James'in sesini duyar gibi oldum. Dedim ne oluyor aga. Sonra döndüm sırtımı aklıma başka bir metod geldi. Anlatırım diğer bölümlerde. Başladım hayal etmeye Sirius sanki bana sarılıyor ve beraber uyuyoruz. Sanki cidden eli belimde kafası saçlarımda. Sonra ellerim ayaklarım uyuşmaya başladı, kendimi bayağı yorgun hissetmeye başladım. Uyudum uyuyacağım. Ama ne oldu dersiniz?

Babamlar tartışmaya başladı. Dedim anlaşıldı gündüz vakti bu iş zor. Kısaca yine gerçeklikler arası gittim ama geri geldim. İnşallah başaracağım.

Merak ettim siz ne kadar gelişme kaydettiniz? Mokar veriyor musunuz? Veya aklınıza takılan şeyler var mı? Sorun cevaplayayım.

Aa aklına geldi diğer bölüm shifting gün içi belirtileri, yaparken ki belirtiler, bir günde ne kadar yapabileceğimizi falan yazarım. Sonrada bir iki metod paylaşırım. Aa sonrada zihin bölme, evrenle konuşmayı, başka gerçekliğe mektuo yazmayı anlatırım. Hehe sonunda konu buldum yaşaşınn.

Hadi sağlıcakla kalın.

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin