⚫38⚫

63 8 37
                                    

_9.5 Ay Önce_

.Jungkook'tan.

Minseo'nun " Yakışıyorsunuz." lafından sonra ikimiz de  birbirimize kısaca bakıp başımızı öne eğmiştik. Onlarla vedalaşıp çıkmıştık. Hoseok abiden arabayı ödünç almıştım bugün için. Armoni'nin önüne geçip kapısını açtım. Ufak bir tebessümle başını eğdi. Ah cidden bu kız.. Güzelliği kalbinden bir yansıma bence bu güzel kalbin içinde yer almak istiyorum.

-" Özel olarak gitmek istediğin bir yer var mı Armoni? " başını iki yana sallayıp cevapladı.

-" Benim için fark etmez Jungkook. " gülümseyip arabayı sürmeye devam ettim.

Yola odaklanmışken gözüm arada yanımdaki güzelliği buluyordu. Gülümseyip tekrar baktığımda göz göze geldik. Ben ona bakmayı devam ettirip gülümserken o başını cam tarafa çevirip camı açtı. Cidden şu zamanda utanacak kız bulmak zor bir ihtimaldi ve bence her kızın utanma duygusu olmalıydı. Çok tatlı değil mi?

Yaklaşık on dakika sonra her zaman geldiğim ve yemeklerinden de memnun kaldığım restaurantın önüne geldik. Hoş ve sakin bir yerdi. Arabayı park edip Armoni'nin kapısını açtım.

-" Buyrun hanımefendi." elimle restaurantı gösterdim.

-" Ah teşekkürler bayım." bu kız benim olmalı evet evet ehehe :) Yok buna şu an karar vermedim düğünden beri aklımda kkk.
...

Sandalyesini çekip eğildiğinde ittirdim. Ben de geçip karşısına oturdum ve garsonun getirdiği menüyü incelemeye başladık.

-" Balık seve-"
-" Balık yesek-" aynı anda söylediğimizde güldük ama ben hâlâ onun gülüşündeydim.

-" Balık sipariş edelim o hâlde." başıyla beni onayladığında garsona siparişlerimizi verip beklemeye başladık.

-" Ee Armoni neler yapıyorsun?" boğazını temizleyip önündeki peçeteyle oynarken kendiyle ilgili konuşmaya başladı.

-" 22 yaşındayım. Gwangju'luyum ama buraya taşınalı uzun zaman oldu. Moda tasarım okudum çizimler yapıyorum ek olarak bazı zamanlar mankenlik de. Genel olarak bunlar. Sen? "

-" Ben de 22'yim. Busan'lıyım buraya Seokjin hyungla gelmiştim. Müzik okudum ben de daha taze mezunum atama bekliyorum. " heyecanla bana baktı.

-" Cidden bir gün dinlemek isterim. Şarkı dinlemeyi çok severim. " gülümsedim.

-" Sözüm olsun o zaman unutturma." başını sallayıp masaya gelen tabaklar için garsona teşekkür etti.

-" Jungkook.."
-" Armoni.." yine aynı anda söyleyince gülüştük.

-" Önce ben o zaman :D" mırıltılarla onayladığında boğazımı temizledim.

-" Buraya geliş sebebimiz dün de dediğim gibi seni daha çok tanımak istemem. Cidden bu güzelliğin altında çok güzel bir kalp olduğundan eminim." başını eğip çatalıyla oynadı. Yine utandı kkk.

-" Teşekkür ederim Jungkook. Eminim ki seninde kalbin çok temizdir -ensesini kaşıyıp konuşmaya devam etti- ben de seni daha fazla tanımak istiyorum." gülümseyip bir lokma attım ağzıma.

-" Sor o hâlde merak ettiklerini cevaplamaya hazırım."

-" Sırayla olsun o zaman benim aklıma soru gelmez zaten."
...

-" Woah cidden mi?"
-"Evet hatta annem parmaklarıma acı biber sürdüğünde dudaklarım kızarmıştı,şişmişti. Pişman olmuştu ama bir daha tırnak yememiştim asla."

 ROOMMATE || KSJ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin