"Μεράκι" το να κάνεις κάτι με όλη σου την ψυχή. Συνώνυμό του, ο πόθος.
Και πράγματι! Η γιαγιά μου είχε έναν έντονο πόθο για τα λουλούδια. Της άρεζε να είναι όλα ομοιόμορφα και περιποιημένα. Ίσως δεν ήταν απλά πόθος, αλλά και έρωτας. Ποιος ξέρει;
Φτάνω στο πάρκο, αρκετά νωρίς το πρωί. Η ημέρα είναι πάντα τόσο πιεστική, που αν θες να τα κάνεις όλα και να τα προλάβεις επίσης, θα πρέπει να έχεις ένα πρόγραμμα που θα το ακολουθείς κατά γράμμα. Όχι παρασπονδίες! Παίζουμε τίμια εδώ πέρα.
Η ηρεμία πριν την καταιγίδα, πάντα δεν είναι καλό σημάδι. Ή τουλάχιστον τις περισσότερες φορές. Στην δική μας την δουλειά πάντως, σίγουρα δεν είναι. Υποδηλώνει πως τίποτα δεν έχει τελειώσει, ο εχθρός μας παρακολουθεί, γνωρίζει τον τρόπο σκέψης μας και παίζει μαζί μας. Πατάμε όλοι σε μία νοητή κλωστή, έτοιμη να σπάσει και να μας καταστρέψει. Κάθε κίνηση είναι σημαντική. Και κάθε κίνηση θα πρέπει να είναι προσεκτική.
Ο δολοφόνος βρίσκεται ένα βήμα μπροστά.
Τρέχω και ο κρύος αέρας με χτυπάει ακριβώς έτσι όπως θέλω, στο πρόσωπο. Τα μάτια μου είναι ελαφρώς πρησμένα, λόγω του ύπνου που έκανα.
Ανήσυχος. Γενικότερα η προηγούμενη μέρα ήταν ανήσυχη.
Η Κλειώ, ο Αλέξανδρος, η ανακάλυψη του Αλέξανδρου, η Νάντια...
Τρέχω πιο γρήγορα, πράγμα που θα με εξαντλήσει και θα με δυσκολέψει να βγάλω το πρόγραμμα, αλλά καρφάκι δεν μου καίγεται! Αυτός είναι ο τρόπος μου να εκτονώνομαι, να βγάζω τα νεύρα μου και τη πίεση που νιώθει το σώμα μου, το μυαλό μου και η ψυχή μου.
Καθώς τρέχω, λίγα μέτρα μακριά μου διακρίνω μία ανθρώπινη μορφή στο έδαφος. Ξαπλωμένη και ακίνητη. Στις 6 το ξημέρωμα.
Σταματάω να τρέχω και βγάζω το κινητό μου. Κοιτάζω εξεταστικά την περιοχή τριγύρω και το μόνο που αντικρίζω είναι ψηλά δέντρα, άπειρο οξυγόνο και τρομακτική ησυχία. Σε πλήρη αντίθεση με τον άνθρωπο που βρίσκεται λίγα μέτρα μακριά μου. Περπατάω με αργά και ήρεμα βήματα προς το μέρος του.
Φτάνω από πάνω του και τον παρατηρώ. Άντρας και μάλιστα γνωστός. Προσπαθώ να βρω σφυγμό, αλλά μάταιος κόπος. Δεν υπάρχει ζωή.
Βρίσκω αμέσως τον αριθμό που θέλω και περιμένω ανυπόμονη για την απάντηση του.
«Έχουμε κι άλλο θύμα» είναι το μόνο που λέω και ξεκινάω να ψάχνω για κάποιο στοιχείο εδώ γύρω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All This Love
AksiyonΠαρελθόν και Παρόν. Μία πρωτόγνωρη, μυστήρια υπόθεση δολοφονίας, που μόνο σύγχυση μπορεί να επιφέρει. Στο τμήμα υπάρχουν μόνο καλοί και έμπειροι αστυνομικοί, με επικεφαλή της υπόθεσης την εγκληματολόγο, Ιφιγένεια Ανδρέου. Η Ιφιγένεια λατρεύει το επά...