11.

38 3 0
                                    


David

Když vyšla ven, tak jsme všichni ztuhli. Její modré oblečení bylo úplně stejné, jako její oči. Měla je krásně světle modré, stejně jako ostatní dívky z našeho království. Nemá křídla, opakuj si to, nemá křídla, ty tupče! Burcoval mě můj mozek. Sára k ní neslyšně došla a zase jí vylekala. Pak, ale udělala něco, z čeho jsme všichni dostali málem infarkt. Podala jí náš čaj, modránek. Modránek je specifický v tom, že chutná jenom našemu lidu. Každý cizí, když se ho napije, tak buď onemocní, nebo rovnou zemře na místě. Anežka jí naštěstí zastavila v čas. Clare se na ní, ale jenom usmála a pronesla: „Tak to se musí zjistit, je to v zájmu vědy a zároveň mého žaludku." Naklonila si hrneček k ústům a to mé odlepilo, od židle stejně jako kluky. „Ne!" zakřičel jsem na ní, a rychlostí blesku jsme stáli všichni u ní. Ona, ale polkla a spokojeně se usmála. Zůstal jsem na ní zírat. Jak to že to s ní nic nedělá? Ona se jenom kouzelně usmála a začala nám vyprávět, co v tom čaji chybí. Pak se znovu napila a to, ž jsem se radši zeptal Oskara, co je to za čaj. Pak jsem jí ho vzal z ruky a rozešel se do kuchyně. Ta holka mě nepřestane udivovat. Došel jsem, až do kuchyně. „Ahoj hoši, už zase, co vy tady?" zasmála se Aneta.

Neviditelná křídlaKde žijí příběhy. Začni objevovat