-Mit csináltál Harry???.
Draco elterülve feküdt a mosdó padlóján vér áztatva.
-Mondjad már ne csak ott álljál!!!Milyen átkot szórtál rá???-kiabálta Laila.De Harry csak állt ott lefagyva.Laila tehetetlenül térdelt Draco mellett amikor Piton rontott be.
-Menj odébb!
Majd valamilyen bűbájjal beforrasztotta a sebeit majd hordágyat varázsolt elő.
-Kísérd fel,mindjárt megyek én is.Laila érezte a könnycseppeket az arcán.A fiú alig volt magánál,de megfogta a kezét.És Laila megfogadta többé nem engedi el.
-Mi történt vele? Még sosem láttam ilyen sebeket?Rendbe fog jönni?-kérdezte a gyengélkedőbe belépő Pitont.
-Ne aggódj időben kapott segítséget...Hamar híre ment mi történt.Harry büntetése,hogy nem kviddicsezhetett.Draco szerencsére rendbe jött bár egyáltalán nem nézett ki jobban.A hoppanálás tanfolyam folytatódott de nem volt épp sikeresnek nevezhető.Alig páran tudták csak végrehajtani.Mivel Laila novemberi születésű volt csak a május eleji vizsgán vehetett részt.
Miközben teltek a hónapok egyre több diák kapott szörnyű híreket.Több diákot is kivettek szülei az iskolából.Egyedül csak a mardekárosok maradtak ugyan olyan derűs hangulatban.Laila egyre többet gondolt apjára és nem tudta elhitetni magával,hogy az eltűnésekhez,gyilkosságokhoz nincsen köze.De még mindig várta,hogy beszéljenek.Kiváncsi volt apjára,a múltjára és,hogy mitől lett olyan amilyen.
Április beköszöntével az első turnus vizsgázni ment hoppanálásból így csak néhányan maradtak bájital órán.
-Mivel a csoport 3/4-e hiányzik így nincs értelme újat tanulni.A feladatotok elkészíteni bármilyen főzetet amit csak gondoltok.Laila Dracot és Harryt figyelte.Ernie rögtön dolgozni kezdett.A terve,hogy Dracoval lesz nem jött össze.A fiú ugyanúgy nem kért a segítségéből.De ő is elkezdett dolgozni majd Harry is.Laila inkább azt mondta rosszul van és kisétált.
De inkább felment a seprűjeért és kiment a pályára.Hiányzott neki.Leszállt és leült a pálya közepére.Fogalma sem volt meddig feküdt ott de csapata rázta volt.
-Jól vagy?Már azt hittem megint....-rohant oda Pucey.
-Jól vagyok,csak hiányzik ez az egész és ti is.Vizsgáik is közeledtek amikre a tanárok minden órán felhívták figyelmüket.
De először letette kitűnő vizsgáját hoppanálásból.
Másnap Laila viszont olyat tudott meg amit nem akart.Harry valószínűleg sikerrel járt Lumpshluckal,mert újra találkozott Dumbledorral.Azon az estén apja a horcruxokról kérdezte a tanárt.Laila még sosem hallott róla,és ez bár így maradt volna örökre.A lélek egy darabjának lehasítását jelentette amit egy tárgyba helyeznek át...És valószínűleg apja ezt tette,és a kérdés már csak annyi volt, hányszor...
Hány embert ölt meg azért,hogy halhatatlan legyen és még mennyit fog.De Laila még mindig azon gondolkodott:Miért? Mitől lett ilyen? Az ember nem válik gonosszá csak úgy.Elmondja ezt Pitonnak?Rakhat ekkora terhet rá?Mi lesz ha kiderül tudja?Senkinek nem mondhatja el...
Evvel az óriási titokkal a fejében vizsgázott le.Csodálkozott magán,hogy így is jól sikerültek.Bár úgy gondolta,hogy ez a legkevésbé sem számít.Azért elment barátaival ünnepelni.A hét többi részében Harryt figyelte.Érezte,hogy valami rossz fog történni.
-Valami történni fog!-osztotta meg félelmeit Pitonnal.Aki ugyancsak nem nézett ki jól...
-Bármit is érzel,neked nyugton kell maradnod.Menjél vissza a körletbe és maradj is ott-válaszolta.Meglepően sötét volt,mintha a természet is jelezné a bajt.Dracot kereste de sehol nem találta.Pedig már vissza kellett térniük a körletbe.Meg akarta találni a fiút és a keresésére indult.Helyette Harry barátait pillantotta meg a hetedik emeleti folyosón.Elbújt egy páncél mögött.Majd egyszer csak mindent köd terített be és semmit nem látott.Kiabálásokat hallott és érezte,hogy egy nagyobb csapat halad el mellette.Mire eloszlott a köd eltűntek és látta ahogy az iskola társai utánuk indulnak.
Egészen a csillagvizsgálói követték őket ahol egy csatába futottak bele.Laila látta a főnix rendjének tagjait.Lupin megpróbált Bellatrix és néhány másik halálfaló után futni a toronyba de egy varázslat elzárta az útját.Tudta,hogy Draco csak fent lehet és minden erejét összeszedve átfutott a csatázók között és ahogy szíve mélyén hitte a varázslat átengedte.
De amire felért attól a szava is elállt.Draco pálcát fogott a védtelen Dumbledorra.Hát ez volt a feladata.
-Tedd meg Draco!!-kiáltott rá Bellatrix.A fiú habozott.
-Draco!-szólalt meg Laila.Mindenki felé nézett de aztán átvándorolt a háta mögé a tekintetük.Piton érkezett meg aki Dracot ellökve átvette a helyét.Laila hallotta ahogy Dumbledore suttogva szól hozzá:Perselus kérlek!
Villant a zöld fény és a lány végig nézte ahogy az öreg varázsló átesik a korláton és elnyeli a mélység.Érezte,hogy Piton megragadja a karját és magával rántja.Bellatrix lépten nyomon rombolt.Az egész nagy csarnokot berobbantotta.
Laila úgy érezte mintha a gyerek korával csinálta volna ezt.Kimentek a nagy bejáraton és a nagykaput vették célba.Bellatrix közben Hagrid kunyhóját felgyújtotta.
Majd hallotta Harry kiálltásait.
-Menjetek!!Most!!-kiáltott rájuk Piton.
Draco megragadta a karját és elfutottak.Majd együtt hoppanáltak a Malfoy kúriába...
DU LIEST GERADE
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...