Midoriyův pohled:
Dnes je den který bych nejraději vynechal a nikdy se kněmu nevrátil . Ptáte se proč ? Uvidím Todorokiho . ,, Izuku pohni si za dvacet minut máme být u soudu ."Zavolala na mě mamka z kuchyně . ,, Ano mami už jdu ." Nechci ho vydět .
Zlomil mi srdce a jednu část hodil na dno oceánu , která jen tak neviplave - teda takto se cítím . nasedljsemdo auta a rychle jsme vyjeli . Měli jsme vyřídit ještě nějaké papíry , těm jsemale nerozuměl a takmi s tímpomohla mamka .
,, Už běžte do soudní místnosti ." Řekl jeden muž a ukázal na velké dřevěné dveře .
Když jsem si sedlna své místo , otevřeli se dveře a v nich stál on . Zastavil se mi dech . Podíval se na mě chladným pohledem a mě píchlo u srdce . Do místnosti přišel muž a sedl si ke stolu do prostřed místnosti .
,, Pane Izuku Midorio mohl by ste mi popsat co se vám stalo ?... A od začátku prosím."
Muselo na mě být vydět že mám hrozný strach protože: 1. soudce na mě byl milý a slyšel jsem že tento milý nebývá . 2 . Todoroki se na měneustále šklebyl. 3 . Sám sem si myslel že se mi strachempodlomí kolena .
,, No .. s Todorokim-" Podívaljsem se na něj a bál jsem se otevřít pusu , bálsem se každého pohybu . Bál jsem se jeho . ,, Pokračujte ." Řekl soudce klidným hlasem. ,, Začali jsme spolu chodit , čas od času jsem se probudila nic jsem si nepamatoval z předešlého dne , měl sem pořezané ruce a sešité ...- sešil jsem si je sám protože mi podával omamné látky ... sám mi to řekl když měunesl. J-jednou mi řekl že promě uspořádá překvapení a že se o něm dozvím něco co ještě nikdo neví . Přišel jsem na domluvené místo v parku a mezi tímmi napsal že se zdrží .Tak jsemtam na něj čekal . " Na chvíli jsem se odmlčel a sklopil pohled do země . ,, Po ... nějaké chvíli přišelomámil mě nějakou injekcí a potom si už nic nepamamtuju .
Když jsem to dořekl jen jsem se podíval na Todorokiho a ten sena měusmíval . Sklopil jsemphled do země a už se mi vůbec nechtěl nic říkat . Soudcesi něco nedočkavě zamručel , jako signál že mám mluvit .
,, Probudil jsem se na stole , připoutaný na rukou ,nohach a krku . Od té dobimě každý den mučil ." Zase jsemse na chvíli odmlčel a pokračoval jsem ve svém monologu . ,, nedokážete si představit tu bolest ... když vás někdo řeže , nebo sešívá rty cítíte každý tahnitě a jehly . Největší bolest ale byla , že to dělala osoba kterou ste milovali . To jesnad ten nejhorší trest v životě . " Dořekl jsem a po tváři mi po tváři mi stekla jedna osamocená slza ,po ní začali téct další , jako by se v mích očí protrhly imaginárni přehrady a všechna voda se valila ven . ,, Dobře a ten den kdy vás našel... váš kamarád ... pamamtujete si z něj něco ? " A je to v háji z toho dne si nic nepamatuju . Chvíli jsem přemýšlel a na konec jsemsi vzpoměl . ,,Ten den ...mi ...jak to říct - zaťukával hřebíky do lýtek . Potommi do ...krku píchl injekci snějakou tekutinou a už si nic nepamamtuji . " řekl jsemskoro neslyšně poslední slova . ,, Dobře to mi bude stačit ..." Řekl soudce a podíval se na Todorokiho . "
(Posuneme se o půl hodiny později )
To si ze mě dělá snad prdel?! Todoroki jak se to kurva chováš !?
U soudu se choval hrozně přesněji jako blázen / magor, jako by byl totálně vyšinutej . O co se kruci snaží ? Vše co souci řekl nedávalo vůbec žádný smysl .
,, Dobře pane Todoroki ...to bude soudu zatím stačit . - Předvolávám k souduprvního svědka . " Otevřeli se dveře a z nich vyšel Kacchan . Kacchan si stoupl před soudce a pozdravyl ho . ,, Tak v jakém jste vztahu k panu Todorokimu a Midoriyovi?" ,, Jsou to mí spolužáci ."
Bakugův pohled :
Všiml jsem si že Deku brečel . Je mi ho trochu líto . ,, Tak nám povězte co víte . ,,Byl jsem u toho když jeden bezdomovec řekl a skvěle až do detailů popsal todorokiho, kterého vyděl jak Dekua táhne po lesní cestě ." ,, Dekua ? myslíte Izuka Midoriyu ?" Nenávidím vysvětlovámí . ,, Ano myslím Izuka ." Ježiš co jsem-já jsemmu řekl jménem ?!
Podíval jsemse na Dekua kterému růžověli tváře . Ježiš to je debil . ,, Dobře a ještěněčehojste byl svědkem ? " ,, Ano , několikrát jsemse ptal Todorokiho jestli něco ?"Midoriyovi "neví ale vždy jen zakroutil hlavou . Nedal na sobě nic znát hajzljeden!!!" hups trochu mi to ujelo .. heh.. ,, Bakugou Katsuki poprosím vás aby ste u soudu nemluvil sprostě ." Na to jsem jen přikývl adělal jako že nic. Oko mi zklouzlo na Dekua červenal se ještě víc asi pro to že jsem se zmínilže jsem se po něm ptal .Soudce mi řekl ať si dusednout a tak jsem učinil . ,, Nyní se jdu rozhodnout jak vše dopadne ."
.
.
.
.
Děkuju za hvězdiky a chci upozornit že kapitoli budou vycházet nejspíše ob den poslední dobou nemám moc čas .
ČTEŠ
V zajetí citů
FanficTohle je můj první příběh doufam že se bude líbit : ) Izukou se třikrát zamiluje, ale jen jednou najde tu osobu kterou celou dobu hledal