24.Bölüm

142 35 6
                                    

🪷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🪷

Bir kadına verilebilecek en güzel hediye
onun saçlarını okşamaktır, çiçekler solar,
hediyeler unutulurmuş ama saça değen parmağın izi kalırmış...

🪷

Zaten kapıyı bodoslama açtığımdan dolayı onu böyle bastığım için utanıyordum. İç sesim beni daha çok utandırdı. Ne yapacağımı bilemediğim için açtığım kapıyı hızla geri kapattım. Ya bu çocuk benim sevgilim değil miydi?
Neden utanıyorum yaaa aşmam lazım bunu.

Düşüncelerimi bir kenarı bırakıp aşağı salona indim ne yapacağımı bilemediğim için televizyonu açıp kanalları karıştırmaya başladım. Bir süre sonra Emir havlu ile saçını kurulayarak merdivenlerden inip Amerikan mutfağına gidip su içti ardından yanıma geldi ve oturarak:

- Sen temin bi tık utanarak kaçtın mı sanki?

Ben bu soruyu duyunca tabi ki de kabullenmedim hatta direk inkar etmeye başladım:

-Kim ben mi? Ben, yok ne utancam sen yanlış anlamışsın.

- Peki madam ben yanlış anladım. Biraz sıcak oldu sanki he şu üstümdeki tişörtü çıkarsam sorun olur mu?

Kurnaza bak

Elimde ki kumandayı sıkarak ve televizyona gözlerimi kırpmadan baktım ve:

- S-sen bilirsin.

Sesim azıcık titrese de umarım ki bunu fark etmemişti. Benim ona verdiğim cevapla tişörtü çıkarıp koltuğa atması bir olmuştu.

Temin uzaktan bakarken utanmıştım. Şuan yanımdaydı. Yan gözle çıplak vücudunu görebiliyordum.

Emir ellerini arkasında bağlamış rahatça koltuğa yaslanıyordu. Beni mi izliyordu televizyonu mu, emin değildim.

Neden böyle olduğunu bende bilmiyodum ama kalbim çok hızlı atıyordu. Emire dönüp bakarsam yüzümün kıpkırmızı olacağını biliyordum. O yüzden Emire bakmadan hızlıca yerimden kalkıp mutfağa gitmeye karar verdim.

Hızlıca kalkıp bir, iki adım attıktan sonra bileğimde bir el hissettim. Hissetmemle hızlıca o yöne çekilmem bir oldu. Kısık gözlerimi açtığımda resmen onun göğüsüyle bakışıyordum. Kaslı ve tüğsuz bir yapısı vardı.

Kıpkırmızı olduğumu hissedebiliyordum. Emirin diğer eli çenemden tutup yüzümü yukarı kaldırarak ona bakmamı sağladı.

GEÇMİŞİN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin