Lando Norris
Fellépkedve a fürdőbe mosolyogva néztem Wyllre, aki nevetve markolgatta a pólóm.
- Na mi az? - kérdeztem tőle, miközben a magasba emeltem.
- Le ne ejtsd! - hallottam meg mögülem Ali ijedt hangját.
- Nyugi nem fogom. - biztosítottam őt.
- Mindjárt jövök, hozok neki tiszta ruhát meg, amik még kellenek. - mondta, mire csak biccentettem.
- Készen állsz kis pajtás? - csikiztem meg a hasát. Gyermeki nevetése betöltötte a fürdőt és ezzel engem is mosolygásra késztetett.
^^
- Elsőnek mondjuk az, hogy mi van közted és Ali között?
- Legjobb barátunk vagyunk, mi lenne?
- Jó, oké. Akkor a következő kérdésem, hogy mit érzel iránta? Mert Isten az atyám rá, de itt van még valami és en merd azt mondani, hogy barátok vagytok, mert áthajtok rajtad és balesetnek álcázom majd! - mondta fenyegetően az ausztrál. Egy nagy sóhajt eleresztve néztem a csapat társamra.
- Azt hiszem, hogy többet érzek iránta, mint lehetne Dan.
- Ez alatt mit értesz? - kérdezte.
- Azt, hogy Ali számomra több, mint egy legjobb barát. Régóta és most csak felerősödött minden, holott tudom, hogy nem lenne szabad, mert mást szeret. Nem lehet ebből semmi sem, mert amúgy is plátói és ott van neki Zane és Max és nem tudom mit csináljak Dan. - túrtam a hajamba kétségbe esetten.
- Először is nyugodj meg, oké? - fogta meg a vállam...
^^
- Na itt vagyok. - jött be nagy mosollyal a fürdőbe.
- Mit kell csináljak? - kérdeztem egy kicsit izgulva.
- Őszintén ez egy jó kérdés. Amíg engedek vizet, addig légyszi levetkőzteted?
- És most? - kérdeztem, miután kész lettem.
- Fektesd úgy bele, hogy a fejét tartod, vagyis a kezed a feje alatt van. - mondta és közben beállította a kezem, hogy hogy álljon. - Bocs, hogy bénázok csak hosszú idő óta ez az első, hogy nem egyedül fürdetem. - motyogta.
- Csak nyugodtan nem fogom felírni a hibáid. - mosolyodtam el.
- Okés. - bólintott.
^^
- Már, hogy tudnék ilyen helyzetben megnyugodni Dan? Ennél szarabb nem is lehetne, minthogy szerelmes vagyok a legjobb barátomba, aki alig egy hónapja még menyasszony volt! - kiáltottam rá.
- De mégis mióta? Nehogy azt mond, hogy régóta, mert azzal nem megyek semmire.
- Emlékszel arra, amikor Ali megtudta, hogy terhes Zannel? - kérdeztem.
- Amikor hajnalban telefonáltatok?
- Igen. - bólintottam elhúzva a szám.
- Nem mondod, hogy azóta. - tátotta el a száját.
- Akkor fogtam fel, hogy egyáltalán már csak többet érzek iránta. És próbáltam nem rá gondolni Dan, mert boldog volt Max mellett és akkor minden rendben volt, ezért elnyomtam ezt, de csak sokkal erősebb lett főleg most, hogy lassan 3 hete itt vannak. - mondtam teljesen kiakadva.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 / 𝑀𝑎𝑥 𝑉𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 / ²
Fiksi PenggemarTɪᴍᴇ sᴘᴇɴᴛ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ /𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏/ folytatása. Egy baba mindenki életét felforgatja. Hol rossz, hol pedig jó irányba. Mindenben van valami jó. Kell lennie. Vajon Max és Lexi letudják, majd győzni ezeket az akadályokat? Menni fog neki...