Beni özledin mi?

221 15 8
                                    

selammm.ben geldim.hoş geldim hoş buldummm.buyrun yeni bölümümüz.

NİNA'NIN AĞAZINDAN:

Gece boyunca deliksiz uyumuştuk. Yani galiba,bilmiyorum. En azından ben deliksiz uyudum. Neyse sabah kalktığımda Ross yatağında değildi. Bede de banyodadır diye sesimi çıkarmadım. Ama yarım saat oldu hala çıkmadı. Merak da ediyorum bu çocuk banyuda bu kadar vakittir ne yapıyor diye. Bnayonun kapısına gittim bir tıklattım ses yok, iki tıklattım ses yok,sesleniyom hala ses yok. Telaş yaptım şimdi. Nerde bu çocuk. Bu arada çoçuk falan diyom ama ben sanki çok büyük. Aksine ondan bile küçüğüm. Ama küçük olmam kimseyi ilgilendİrmez jdsnjdjsadjkn. 

Konumuza dönelim. Ross ses vermemişti. Acaba otada yuya mı kaldı? Yok yaa iyice ben de ne yaptım. Saçmalamayayım gelir birazdan. ben de bu arada üzerimi değiştireyim. Kıyafetlerimi aldım banyoya gittim. Şimdi gelir ben üzerimi değiştirirken falan beni öyle görür. Amanıııım,çok utanırım ben. Cık cık cık cık,ı ııı,no no no no, Olmaz, olamaz, Nina izin vermez dkfldkl.  

Üzerimi değiştirdim,yeniden odaya girip çantamdan tarağımı, diş fırçamı ve diş macunumualıp yeniden banyoya gittim. Önce diş fırçama diş macunumu sıktım ve islatMAdan dişlerimi dairesel şekilde fırçalamaya başladım.Evet canlarım ısltmadan, çünlü ıslatılmadan kullanılması doğru olan ve dairesel şekilde fırçalama şekli de yine doğru olan fırçalama şeklidir. Fırçalama işlemi bitince ağzımı çalkaladım ve saçlarımı güzelce tarayıp uçlarında kaln dökülmüş saçları ve üzerime yapışan dökülmüş saçları toplayıp attım. Kalan bir kaç işimi daha halledip odaya geçtim. O bir kaç işi de anlatmamı ister misiniz? Bence istemezsiniz dsldsiai. İşte Ross hala gelmemeiş. Bir arayayaım da nerede onu öğreneyim.

Son aramalardan girip sarı kalpler arasında yazan Ross ismine bastım. Ammaaan az daha Ross 2 ye basıyordum son anda basmadı. Bu kadarda odunum işte. Sadece Ross. Ama odun da sayılmam çünkü kalp var. Haaa bu arada ''Ross 2'' de başka biri. S akın yanlış anlamayın o başka bir arkadaş okuldan. Beraber bir proje çalişması yapmıştık. Lazım oluyordu tabi numaralar o zamadan beri silmemeişim işte. Son aramarda ki işi ne derseniz sabah beni aramış yani 2-3 saat önce. 

Çlıyor çalıyooor çalıyooooor açmıyooor. Hat meşgule düşüyor. Ne oldu acaba.Neden açmıyor ya da nerede de duymuyor b telefonu.

ROSS'UN AĞAZINDAN:

Sabah uyandım Nına mışıl mışıl uyuyordu birz onu seyrettim. Çok tatlı uyuyordu. Ses çıkarırım da uyanır diye çok korkuyorum bir yandan da. Sonra telefonum çalmaya başladı. Ben de hemen sesise alıp dışarı çıktım ve baktım yok kayıtlı bir numara değil. Açım merak edip.

''Alo kimsiniz?''

''Naber Ross? Beni özledin mi?''

………………………
Bakalım R5'ın diğer üyeleri ne yapıyor?

"Şimdi Nina ve Ross kim bilir neler yapıyorlar.

"Rydel daha yeni gittiler ne çabuk özledin? " Dedi Rydel'ın sözüne karşılık olarak Ell. Sonra Riker arkasından

"Ne yaptıklarını merak ediyor Ell. Meraktan çaltıyordur. "deyince Rydel kafasına bir yastık fırlattı ama bu arada yanlarına oturup sohbete katılmayı palnlayan Rocky yastiği havada kapıp Riker'ın yanında olan boş yere adete kendini atıp yastığı kucağına aldı ve "Neler oluyor?"dedi yastığı işaret ederek. Bir oruya

"Rydel meraktan kuduruyor. "

"Nina ve Ross'u özlediğime inanmıyor. " diye cavap verdi Riker ve Rydel. Aynı anda.  Sanırım hangisinin neyi söylediğini belirtmeme gerek yok.

Bu ikili yine atışırken Ell ve Rocky bunların haline gülmekle meşguldü.

Riker da Rydel ile şakalaşmaktan memnundu. Tabii Rydel da eyleniyordu. Bu sırada elinde telefonla Ryland girdi ve duydukları ile herkesin mutluluğu

Ross'u arayan kimdi? Peki bizimkilerin keyfini kaçıran telefon kimdendi ve ne öğrendiler?

Hepsi ve daha fazlası 16. Bölümde. Bunun icin de merak ediyorsanız. Oy ve yorumları bekliyorum. 16.bölüm ithafı doğru tahmine yaklaşan kişiye. Öpüldünüz.




Şansın DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin