ЛЕОНАРДО
Малко след кацането ни в Русия, бяхме застигнати от буря. Посрещна ни директно на летището в Петербург и отказа да ни остави в следващите часове, докато пристигнем в Москва. Обичам градът, но не и дъждът!
Веднага след като се прибрахме вкъщи, Юстинияна награби няколко чифта дрехи и побърза да ги даде на приятелката си, след което... "Ако лекарят не е тук до десет минути, ще ви покажа какво означава гъркиня в действие!" Мда. Колко уважително!
Не губих и минутка повече, за да доведа лекаря. Прегледа всички ни обстойно и ми постави шев на гърба. Лека драскотина, мамка му, а е нужен шибан шев.
- Почиствайте раните му и при инфекция някъде се обърнете към медицинско лице. - дочух от хола, където се бяха струпали всички. Отпратиха лекаря и реших да остана в близост до стълбите, надничайки в помещението за събитията.
След минутка на мълчание, реших да се присъединя и да внеса смут в обстановката. Ей така, за щипка пипер, вкус да има.
- Добър вечер!
Настаних се до Тео и нещото на лицето му ми привлече вниманието. Върху половината част от лицето му имаше голяма пържола, която на пръв поглед беше студена и доста добре очукана.
- Това не трябва ли да се консумира? - попитах и посегнах да го махна от лицето му, но някой ме издърпа за косата и миг по-късно върху лицето ми имаше същата пльосната пържола. Направих гримаса и вдигнах краката си във въздуха от болка.
- Какво си ги вдигнал тези крака? Ще раждаш ли! - извика братовчедка ми и въобще в този момент съжалих, че съм се родил.
- Ау, ау, ау, ау, ауууу! - затропах по пода с крака и разбрах защо Тео спи. Той не спи, припаднал е от болка.
- А ето ви. Като не мирувате, така става. - какво става? Ние се смазваме от бой и не падаме, а като дойдем тук при теб и сме предали Божи дух вече, ощеее преди да влезем.
- Ние сме си много добре. Обаче ти, братовчедке моя, ти, дойдеш ли тука, умираме.
- Братовчедка ти е по-нормална от теб, но е по-опасна. Какво значи умираме? Че вие по болниците с измислените лекарства не мрете ли? Какво ви дават там? Червено кадифе ли? Малеби ли бе? Или ви дават серумчета, мерумчета на любовта и хиху хау айдеееее! Жив съм вече! Щом съм казала, че това ще стои та лицата ви ще стои! Какво е моето име!?
YOU ARE READING
Сама срещу руската мафия🔞
Mystery / Thriller⚠️Историята съдържа насилие над жени!⚠️ ⚠️Историята съдържа насилие!⚠️