Vengeful Desires

329 7 4
                                    

Hahaha. Informal writing daw ta karon. Pasensya-I ang ubang bisaya ani nga story ha? Saksak sinagol na man gud siya. Hahaha dili man gud expert ang author sa bisaya mao nga pag-expect na lang jud mo nga naay typo, wrong grammaring, ug uban pa..hahaha pasensya-I na lang jud... kamo na lang sabot. Please?haha <--nanghangyo?kaluoy ba gud?haha

------------

CHAPTER 1

<FIRST DAY OF CLASS>

Kahago na lang jud aning transferee oii! Kung puwede pa lang dili musulod sa klase ba, ni-absent na lang jud ko... puwede mamalikas? Ay, dili daw diay puwede kay masuko ang MTRCB basig ma Rated SPG ta ani! Hahaha Bitaw oii.. ika-4 na nako ni nga skul ba? Ganahan ka ana? Taga-tuig lahi-lahi akong eskwelahan? Taga-tuig pud lahi-lahi akong uniform! Bongga! Ayaw lang kahadlok sa gasto, dili bitaw ako mamroblema.. Sila bitaw!

Speaking of, meet my father Zeus and my mother Hera! Ahem. Dili sila kanawng anang mga Greek god ug goddess nga kapangalan nila ha? Ambot pud lage nganu sila pud nagdayon? Gituyo sa author? Dili jud ko mutuo nga 'DESTINY' na ba! If I know, nagpa-change na ug name na akong amahan ug inahan para sosyal paminawon.. joke! Basig masipaan ta diri aning duha ka abnormalon diri. Mao na ayaw na katingala kung abnormalon ko ky liwat ra ko sa ila! Abnormal + abnormal = Mega abnormal nga gwapa! ^__^ palag run! Dili ni imong story, dili magbuot!

Oh, sobra na kaayo ang introduction sa akong amahan ug inahan, dili jud biya sila ang bida... extra lang na sila oii.. Balik ta sa gikapoy-ang-transeferee-issue... hahay... ika-4 na nako ni nga school ha? Unli? Balik-balik!? HAHAHA Dili pud biya lalim magbalhin-balhin ug eskwelahan!

For the record, ako lang siguro ang walay barkada ba! Ganahan pa diay ka makig-barkada nga kabalo naman ka unsay mahitabo after sa school year? Mubalhin lang man gihapon ko pagka sunod tuig... In short, may pag dili ko magpa-attach sa maski unsa nga intimate relationship ky mao lang man japon kaon jabas.. joke..

Toogsh! Unsaon ta man nga mao may gusto nila Zeus ug Hera!? Naay mahimu si Athena de Jesus y Macachengerlooo la del Barrio delos Remedios del Sur Oriental dela Cruz? Joke lang na nga name ha?! Haha Athena de Jesus lang jud ako name... asa ka ana? Si Athena anak ni Zeus ug Hera! Hahaha DESTINY? Dili no! Inabnormal lang jud na...

Anyways, padulong na ko sa akong bag-ong eskwelahan... Kinsa makatag-an kung mag-unsa ko padulong didto?

a. Magbaktas (Panington man pud ta ana?)

b. Magsakay ug Trisikad (Dili nang sikad-sikad ha?)

c. Magsakay sa among C-A-R; kotse (Sosyal! Kotse jud?haha)

d. Maglupad! (Fantasy diay ni nga story? Haha)

Tentenenen!

Letter D! hahaha joke. Abnormal lang? Lupad ug imu didto... Of course, Magkotse ko no? Dili biya mi poor. Kabalo ko ba nagtuo ka nga magbaktas ra ko! Porke bisaya dili puwede madatu? Naka-kotse ko no? Ug dili just-just among kotse ha! Limousine kaayo! Dili na tikal my dear! Naa ka ana? Hahaha With matching chauffeur pa! Kabalo ka unsa nang chauffeur? Kana gud another term sa helicopter? *CHAUFFER* haha gets nimu ang joke? Ako pud wala ko ka-gets... ambot sa author... sabta sa!

Anyways, gikapoy jud ko ay.. Kaila ka ug lami kaayo itakas pero makatakas ka anang nay lima ka bodyguards nagbantay sa ako kilid, likod ug atubangan? Ay, nakalimot ko ug share... I am the only heiress of the Grey-Black International owned by the world-renowned Zeus de Jesus of Paris, France. Oh, karon kabalo na mo nganu taga-tuig na lang ko magbalhin-balhin ug school. Security purpose daw, if I know! Aron lang jud mapalit nila ang school nga akong sudlan.

Yup. You heard it right. The past three schools that I attended are all ours now. Sosyal? Dili no. Hilas kaayo paminawon! Maglagot sad ta. Kani nga school, for sure, after this school year, will be also under our control. Dili man pud siguro sakim ni akong amahan no? Hilig lang jud siguro niya mangolekta ug mga skwelahan... bahala siya oii.. Layp na niya.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Apr 01, 2015 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Vengeful DesiresTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon