חלום שאווה חולמת.
״איתן! בבקשה תפסיק!״ אווה צועקת לאיתן שמנסה להוריד את חולצתה או יותר נכון לקרוע אותה.
״מה את כבר לא אוהבת אותי יותר?!״ הוא שאל בפרצוף כועס ועצבני מאוד.
״לא מה פתאום, פשוט זה מהר מידי בשבילי״ היא חייכה אליו בתקווה שהוא יעצור כשאווה שוכבת על הרצפה ואיתן מעלייה.
״מהר מידי? אנחנו ביחד כבר שנה וחצי, ועוד לא שכבנו״ הוא קרע את החולצה שלה וההיא התחילה מאוד לפחד.
״דיי בבקשה אני מתחננת... תלך מפה״ היא הניחה את ידיה על העיניים והתחילה לבכות.
איתן הפסיק לעשות את הפעולות הזדוניות שעשה וקם מאווה שהמשיכה לבכות ברצפה.
״אני הולך ולא חוזר״ הוא השיב והלך מהמקום משאיר את אווה בוכה בחוזקה כי כרגע בן אדם שהיא מאוד אוהבת עזב אותה, לתמיד.
סוף חלום.
אווה פוקחת את עינייה כשהיא בבית חולים, היא ממצמצת כדי לראות יותר טוב איפה היא נמצאת, היא מסתכלת לצדדים ורואה את תומאס יושב כשהראש שלו מונח על המיטה שאווה שוכבת בה והוא מחזיק את ידיה.
״מטומטם... כמה בעיות אתה עושה״ היא חייכה אליו והוא פקח את עיניו לאט לאט כי הרגיש את התזוזות שלה.
״אווה! סוף סוף התעוררת!״ תומאס הרים את ראשו ושמח לראות את אחותו ערה.
״אתה בסדר? הם לא עשו לך שום דבר?״ דבר ראשון היא דאגה לו.
״לא, טאו בא והביא אותנו לבית חולים״ הוא אמר והתיישר בחזרה.
׳טאו הביא אותי לפה? למה לו?׳ היא חשבה ולפתע הדלת נפתחה, ממנה נכנס טאו.
״אז שרדת״ הוא הסתכל על אווה.
״מעניין בגלל מי? אתה הרי הבאת אותי לפה״ אווה חייכה אליו והוא אלייה.
״לא רציתי שתומי ישאר לבד, יחיד במשפחה שלכם״ טאו התקרב לכיוון של השניים.
״תומאס, תביא לי בבקשה מים״ היא אמרה לאח שלה וההוא יצא מהחדר משאיר את אווה וטאו ביחד.
״עכשיו כשהוא הלך... תגיד... למה באמת הצלת אותי? יכולת להשאיר אותי למות שם... ואז הייתה מציק לאחי״ אווה מאוד הסתקרנה כי זה לא מתאים לאכזריות שיש בטאו, זה נראה כמו מעשה טוב.
״לא רציתי שתמותי... וזהו... אני מעוניין בך״ טאו הרים את שיערו למעלה.
״מה כל כך מעניין בי?״ היא הופתעה כי לא ציפתה ממנו שיגיד את מה שאמר. היא ציפתה ל:"כי אני רוצה להמשיך להתעלל בך" או משהו דומה.
״לא יודע... אולי כי יש לך עיניים יפות...״ הוא חייך אלייה.
׳אה...׳ היא חשבה לעצמה ולפתע קמה מהמיטה.
YOU ARE READING
על טעויות משלמים
Romanceעלילת הסיפור מסתובבת סביב אווה, בחורה בת 23, החוזרת אחרי חופשה של חודש וחצי לבית שלה. היא מגלה שאחיה הקטן, תומאס, עשה מעשה לא טוב והסתבך עם בחור הכי מוסכן בעיר. אותו בחור לא ישב בשקט אחרי שמישהו נגע בדברים שלו בלי רשות וירצה ללמד את אח של אווה לקח...