Kiedy wejdziesz, gdy się przebiera

5K 83 18
                                    

Bang Chan

Niby mama nauczyła cię, by pukać przed wejściem do pokoju, ale nie miałaś czasu. Musiałaś pokazać Chanowi to co znalazłaś.
- Channie ! - nacisnęłaś klamkę i otworzyłaś drzwi.
Daleko jednka nie weszłaś, gdyż wpadłaś na czyjś nago tors.
- To ja. - chłopak zaśmiał się nerwowo. - Mogę ci w czymś pomóc ?
- Chyba nie. - zlustrowałaś go szybko, rumieniąc się. - Zapomnij.
Odwróciłaś się i uciekłaś na dół, starając się ukryć rumieńce.

Minho

Siedziałaś na swoim łóżku, gdy nagle Minho wszedł do pokoju i zaczął się przebierać, nie zwracając uwagi na twoją obecność. Uważnie go obserwowałaś, jak bez wahania zdejmuje ubranie.
- To niegrzeczne tak się patrzeć. - mruknął, łapiąc twój wzrok w lustrze.
- Nie wiem o czym mówisz. - wróciłaś do czytania książki, ukrywając za nią swoją czerwoną twarz.
- Wiem, że świetnie wyglądam. - przewrócił oczami. - Nie jesteś jedyną osobą, która to zauważyła.

Changbin

Słyszałaś od chłopaków z zespołu, że Binnie ma dobrze zbudowane ciało i, nie powiem, chciałaś kiedyś je zobaczyć. Nie sądziłaś, że twoje życzenie spełni się tak szybko.
- [T.I.] ! - głos Changbina był trochę przytłumiony. - Pomóż !
- Idę ! - odkrzyknęłaś, kierując się do jego pokoju.
- Nie ! - przerwał ci głos Hyunjina. - Nie wchodź !
- Zabierz go ! - rzucił Binnie.
Wpadłaś do sypialni, gdzie zobaczyłaś Hwanga ganiającego twojego chłopaka z różową koszulką w dłoni.
- Ymmm, sorry. - zamknęłaś oczy i wycofałaś się.
- Wracaj ! - krzyknął Binnie.

Hyunjin

- Jinnie... - weszłaś do pokoju, trzymając w dłoni kartkę. - Podpiszesz mi to ? Jesteś pełno...
Podniosłaś wzrok na chłopaka i cię zamurowało. Stał na środku pokoju, bez koszulki, odgrywając jakąś rolę.
- Długo będziesz się tak patrzeć ? - zapytał, zakrywając się szybko zdjętym z łóżka kocem. - Czuję się niekomfortowo.
- Idzę już. - odwróciłaś się i wyszłaś.

Han

Nic nie mówiąc, otworzyłaś drzwi do łazienki i weszłaś do środka. Natychmiast zostałaś zaatakowana czymś miekkim, co zasłoniło ci oczy.
- Nie patrz. - rzucił Jisung, próbując się nie zaśmiać. - I wyjdz. Przebieram się.
- Wyprowadź mnie. - odparłaś, odwracając się przodem to wyjścia. - Nic nie widzę.
Poczułaś dotyka na plecach i ruszyłaś przed siebie, by po chwili usłyszeć trzask drzwi za sobą.

Felix

- [T.I.] ! - krzyknął Felix z pokoju. - Musisz to zobaczyć !
- Yhym. - udałaś się do niego, nie zastanawiając się. - Idę.
Otworzyłaś drzwi tylko po to, by je szybko zamknąć z cichym piskiem.
- Felix. - mruknęłaś, zakrywając oczy. - Ubierz się.
- Ale ... - westchnął. - Niech ci będzie. Daj mi sekundę.
Moment później otworzył drzwi, mając na sobie rozpiętą koszulę.
- Patrz. - podsunął ci pod nose telefon.

Seungmin

- Minnie. - wpadłaś do sypialni z uśmiechem, ale gdy tylko przekroczyłaś próg, zakryłaś dłonią oczy. - Ups.
- Co chciałaś ? - zapytał obojętnie.
- Nieważne. - odwróciłaś się i po omacku próbowałaś wyjść z pokoju. - Później ci powiem.
- W prawo. - rzucił chłopak, śmiejąc się.
Nie powinnaś słuchać jego rady, bo...no właśnie. Bolesne spotkanie ze ścianą.

Jeongin

- Innie... - otworzyłaś drzwi do sypialni chłopaka, ale od razu tego pożałowałaś.
Ty i twoje uszy.
- Cicho, już wychodzę. - zamknęłaś drzwi i oparłaś o nie czoło. - Powiedz jak skończysz.



_______________________________________

Witam serdecznie i życzę miłego dnia 👋♥️

Stray Kids - Reakcje i one shot'y. [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz