Oy vermeyi unutmayın lütfen teşekkür ederim.
Genç oğlan kendisine ait olan kır evine gitmek için mavi ormana doğru yola çıktı.
Hava, yaptığının yanlış olduğunu anlatmak istermiş gibi oğlanın yüzüne doğru esiyordu. Siyah saçları birbirine karışarak önünü görmesine engel olurken, üstündeki kabanına sıkıca sarılarak ilerlemeye devam etti. Rüzgar ürkütücü sesiyle bedenine korku salarken, ağaçların dalları yerlerinden kopacakmış gibi sallanıyordu.
Adımlarını hızlandırarak ilerlemek rüzgara karşı direncini düşürdüğünden sağlam ve büyük adımlar atmaya başladı. Her zamankinin aksine şu an yolu dahi yarılayamamıştı. Yüreği korkudan hızlıca çarparken tek istediği kır evine gidip rahat bir uyku çekmekti. Duyduğu kurt ulumasıyla rüzgar dahada şiddetlenerek uğultusunu arttırdı.
Genç oğlan düşmemek için sıkıca tutundu ağacın geniş gövdesine. Şimdi nefesleri sıklaşmış, elleri titrerken kendisine doğru hızla yaklaşan adım seslerini duyuyordu. Göz bebekleri endişeden titrerken ağaca tırmanmaya başladı. Kendini yukarı çekerek geniş dala oturduğunda ulumasını duyduğu kurdu ağacına yaklaşırken gördü. Siyah ve korkudan küçülmüş olan gözlerini bir çift mavi göz karşıladığında nefesini tutmaya başladı.
Gri kurt gözlerini genç oğlandan ayırmadan ağacın etrafında turladı. Boğazından hırlama sesleri yükseliyor, salyalarının aktığı ağzında dilini gezdiriyordu. Bir kez daha uluduktan sonra ağacın kökünü kazmaya başladı. Genç oğlan korkuyla oturduğu dala daha sıkı sarıldı. Ağzının kıpırdadığını hissediyordu lakin kelimeler kulağına ulaşmıyordu. Ağaç yana devrilmeye başlarken ormanı ayağa kaldıracak güçte çığlık sesi yükseldi oğlandan.
Rüzgar yardım çığlığının duyulmasına yardım etmek istermiş gibi sessiz ama güçlüce esti bu kez. Büyük ağaç gürültüyle yere düştüğünde genç oğlan bir kere daha çığlık attı. Vurduğu kafasından akan kan yüzüne yayılırken kendini ağacın dallarından kurtarmaya çalışıyordu. Gözlerindeki yaşlar yanağından akan kana karışırken, karşısındaki masmavi gözleri net görmesi zorlaşıyordu.
Gri kurt güçlü bir hırlamayla üzerine doğru atıldığında gözlerini kapatarak ellerini kendine siper etti. Vücudu minicik kalırken tekrar yüksek sesle çığlık attı. Beklediği darbe gelmeyince korkarak gözlerini açtı. Gri kurdun şahlanmış bir şekilde hareketsizce durduğunu gördü. Az önce keskin ve korkunç bakan mavi gözler şimdi acı çekiyormuşçasına bakıyordu.
Genç oğlan arkasında hareketlilik hissetti. Dönüp bakmasına gerek kalmadan gri kurtun üstüne atlayan başka bir kurt gördü. Kızıl tüyleri ayın beyazlığında parlarken cüssesi karşısındaki gri kurdun iki katıydı. Kızıl kurt yere savurduğu Gri kurdun üstünden kalkarak karşısında geçti. Yerdeki kurttan inleme sesleri yükselirken genç oğlan yaşlı gözleriyle ağaca sığınmış duruyordu. İnleme sesleri dindiğinde kızıl kurt parlayan gri gözleriyle genç oğlana doğru ilerledi. Beyaz yüzün sağ tarafı kanla kaplanmış, küçük gözleri şaşkınlıktan büyümüş bir şekilde korkuyla bakıyordu.
Oğlanın önüne geldiğinde oğlan endişeyle geri çekilmeye çalıştı. Kafasını arkadaki başka bir dala vurduğunda, vücudu aldığı darbelere, kaybettiği kana ve ağır duygu geçişlerine daha fazla dayanamayarak yaşlarla ıslanmış gözlerin kapanmasını sağladı. Kızıl kurt genç oğlanı sırtına aldı. Şimdi gecenin karanlığında, hafifçe esen rüzgarla mavi ormandan hızlıca uzaklaşıyorlardı.
***
Bu da böyle bir şey taslakta bölümü yok mlsf çünkü kurgu yok
Yazım ve noktalama yanlışlarım varsa kusura bakmayın
Ben Ovi
Güzel günleriniz olsun♡