„You kill my mind
Raise my body back to life
And i don't know what i'd do without you now
You kill my mind
Raise my body back to life
And i don't know what i'd do without you now
Kept me living
From the last time
From a prison
Of a past time
On a mission just to feel like
When you kissed me
For the last time""Neřvi tolik!" Křikla na mě máma z prvního patra našeho skromného domu.
"Ugh" vydala jsem ze sebe a ztlumila hudbu.
Už abych byla tady od tud pryč. Občas si říkám, že mám být ráda, že vůbec nějakou rodinu mám a mám kde bydlet atd.
Ale to neznáte mojí rodinu..."Ještě tak 6 let či kolik" řekla jsem svou myšlenku nahlas, když máma zavírala dveře a šla do práce.
Je mi šestnáct, jmenuju se Lina, Lina Hearthest. Tohle je "příběh" mého života. Už jste asi postřehli, že zbožňuju Louise Tomlinsona.
Něco o mě:
Jsem nešikovná, jakože fakt hodně... Nemám moc kamarády jednoho jsem měla, nebo pořád mám, neumřel, ale je na chvíli pryč kvůli škole, ráda si čtu a tak.. Ale tímhle bych vás asi unudila k smrti.
No teď můj vzhled, co bych vám tak řekla; mám vlasy asi po ramena.
Hodně informací hah.
Jsem modrooká brunetka toť asi vše.
Nějaká modelka teda fakt nejsem, ale to teď nikoho nezajímá...
Teď proč jsem tu píseň tak "řvala", koupila jsem si lístky na Louiho koncert!
Mám štěstí, že je stadion kde bude zpívat tak kilometr od mého baráku... ale rodiče mi to nedovolili, takže půjdu na tajno... Asi si troufám co? Ale to bude v poho... Nic se určo nezvrtne....Ale to jsem nevěděla jistě... Že se nic nezvrtne...
-----------------------------------------------------------
Ahojky nová povídka💙💚
(Tenhle příběh mě napadlo díky jedné osůbce takže moc děkujuuu za nápad:*)
Snad se bude líbit, sice bych měla asi první dopsat mojí první povídku, ale je fakt, že mě ji psát moc nebaví a tahle mě podle mě bude bavit víc (doufaam) .
Kdyžtak pardon za pravopisné chyby:))'jo a bude se tady objevovat i larry' (trošku vyzrazení ale nevadiii)
Mějte se nejnádherněji čaukyyy:D
ČTEŠ
DEAR DIARY I MET A BOY
Fanfiction'Lina MALIK? Lina HORAN?' ptám se sama sebe. "AAAAAAHHH... já kurva nevím" povzdechla jsem si. Každopádně zatím jsem jen Lina Hearthst... [CZ] (w/Larry Stylinson) ! Vulgarismus, násilí a sebepoškozování !