poprvé na mha ❤️

320 7 2
                                    

Omlouvám se za chyby ale dělám
jich hodně 😅




Crrrrrrrrrrrr y/n : konečně !!!!!! Matka: jsem ráda že jsi ráda ale pssss.šla sis vyčistit zuby a vlasy jsi sis žehlila snad půl hodiny.Vzala jsi si U.A uniformu a šla si v té chvíli za tebou běží někdo s bleskem na hlavě . Řekl: ahoj nejsi ty za nová ?!!Y/n: j-jo .zničeho nic jsi slyšela na to že je (tlustá)(hubená) výběr podle své postavy . Je sexy .y/n : kdo to řekl ? Tady dole , slyšela jsi z n čeho nic .y/n : Oh.. promiň nevšimla jsem si tě 😅.Já jsem y/n .Já jsem denki .Já mineta kočičko a jsem single 🌚😈.

V tvé hlavě :už vím proč .

Denki : bude se ti tu líbit slibuji všichni jsou hrozně milí ☺️.Mineta : hlavně já 🥴. Ve škole : ahoj já jsem y/n a ráda vás poznávám . Najednou nějaký blonďák zvolal :di někam .y/n:Co?! Blonďák zvolal:Nechci tu dalšího zasraneho nerda slyšíš ??!!!!y/n:jo jasně 😐.Najednou nějaký kluk potichu ze zadní lavice řekl : bakugo ....y/n: takže ten kaktus se jmenuje Bakugo divné méno...bakugo : co jsi to řekla !!!!! Najednou nějaky znuděný člověk řekl : no já jsem tvůj učitel běž se posadit .y/n;dobře ☺️.koukala jsi se na toho kluka co řekl bakugovi sklapni .

V tvé hlavě:bože ten je hezky 😳

On : co je . ..

Y/n nic nic nic 😳
Podíval se chladivim pohledem že tě to zamrazilo u srdce.




Konec první kapitoly napište kde byste se s todorokim chtěli zblýžit  ☺️ a ještě jaký příběh bych měla napsat na př : Deku x y/n

shoto x y/nKde žijí příběhy. Začni objevovat