34: Biz zenginiz!

9.9K 481 47
                                    

Kağan, daracık mor elbisenin üzerinden elinin kızın kalçasına gitmesine engel olamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kağan, daracık mor elbisenin üzerinden elinin kızın kalçasına gitmesine engel olamamıştı.

Şekilli kalçayı bir eliyle kavrarken Işıl, Kağan'ın hareketini kolaylaştırmak için bacağını kaldırıp adama sardı.

Kağan bedenine dolanmış bacağı okşayacağı sırada kadının sarhoş olduğunu aklına getirdi.

Kendini geri çekip kızın aklına öpücük kondurdu.

"Hadi seni odana götüreyim." Işıl başıyla onayladığnda odanın önüne gelmeleri uzun sürmemişti.

"Kartın var mı?"

"Ne kartı?"

"Odaya giriş kartın?" Işıl başını iki yana sallarken Kağan güldü.

Kağan kapıyı çalarken odanın içindeki Aysun'un sıkıca sarıldığı bedene bakıp çığlığı basması bir olmuştu.

Umut genç kadını öyle sarmıştı ki Aysun kafasını gömdüğü kaslı bedende can vereceğini sanmıştı.

Aysun hızlı bir tekmeyle, Umut'u yere düşürdüğünde genç adam acıyla inledi.

"Aysun bir sorun mu var?" Kağan telâşlanırken Işıl'da kokrmaya başlamıştı ki eli poposundaki Umut, tökezleyerek kapıyı açmış ve dışarı çıkmıştı.

"Ne.ne oldu?"

"Sorun yok. Hadi odamıza gidelim Kağan." Umut, arkadaşının koluna girip gözden uzaklaşırken Işıl odaya girdi.

"Ne o Aysun, sen üstünü değiştirmeden yatmazdın?"

Aysun hafif sıyrılmış mini elbisesini düzeltti.

"Fark ettiysen odada bir adam vardı. Şimdi  giyineceğim."

Aysun bavulundan pijamalarını ararken Işıl'da kendi bavulunu önüne çekti.

_____

Aysun, kaçıncı kez üzerinden ittirdiğini saymadığı bacağı sinirle üstünden atıp yataktan kalktı.

Işıl bir ölü gibi uyurken Aysun telefonunu eline aldı.

Gönderev: Av.Umut

"Saat 2 oldu. Artık uyanın. Otelin lobisinde buluşalım. Eve dönme vakti."

Aysun yüzünü buruşturdu. Saat gerçekten öğlenin ikisiydi.

"Işıl, uyan gidiyoruz." Işıl kendisine tepki vermezken Aysun oflayıp, Işıl'ı sarstı.

"Uyan artık, gitme vakti." Işıl zar zor gözlerini açıp yatakta diklendi.

"Bu kadar erken mi?"

"Yeni bir hortum uyarısı gelir diye korktular sanırım. En iyisi eve dönmek." Işıl başıyla onaylayıp bavulundan kıyafetlerini aldı ve lavobaya girdi.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin