14. Bölüm

216 17 11
                                    

Elfida

Telefonun kilidini açınca Instagram'a girdim ve Ayaz'ın hesabını açtım. Telefonu annemin eline tutuştururken konuşmaya başladı.

"Ben hesabına bakarken sende anlat her şeyi en baştan bakalım."

Kafa sallayıp derin bir nefes aldım.

"Dediğim gibi bana yazmıştı bende nedenini bilmediğim bir şekilde cevap yazmak istedim. Sonra ordan bir konuşma başladı. Neredeyse her gün konuşuyorduk. Benden hoşlandığını sanmıştım ilk başta ama ben arkadaşca yaklaşıyordum. Sonra Arda'nın bize geldiği gün o sevgilisiyle konuşurken bende onunla konuşuyordum. Uzak mesafe ilişkisinden açıldı konu. Ben istemem ya falan dedim, o da bence güzel falan dedi. En sonunda onun oturduğu yerde kar yağdığını söyledi ve böylelikle Ağrı'da oturduğunu öğrenmiş oldum.

Yazamadım utancımdan. Çünkü hani dediğim gibi uzak mesafe ilişkisi istemediğimi dedim sonra uzakta olduğunu öğrendim. Dahası benden hoşlanıyor sandım. Baya yazmadım ona mesajlarına bakmadım, Instagram'a girmedim. Aptallıktı, şuan anlatınca fark ediyorum. Bir şekilde konuştum ve benden hoşlanmadığını öğrendim. Buradan sonrası çok iyiydi. Yine her gün konuşuyorduk ama bir hafta önce mesaj atıp bir anda çıktı ve geri gelmedi. Aktifliği en son çıktığı günü gösteriyor. Anne çok korkuyorum." dedim. Kahvemden bir yudum aldım.

Annemin gözleri parlıyordu. Ayaz'ın hesabında gezmeyi bitirmişti.

"Bu çok efendi bir çocuğa benziyor. Hoşuma gitti, kibar ve temiz yüzlü duruyor. Dahası, sanırım ondan hoşlanmaya başlamışsın güzel kızım." dedi annem yanağımı okşarken.

"Ne alaka anne? Bence normal hissediyorum."

"Bunu inkar etmen bile hoşlandığını gösterir. Bunda sorun yok kızım. Biz sert bir anne baba değiliz. Sınava az kaldı evet ama senin otokontrol yapıp bu işleri derslerine karıştırmayacağını iyi biliyoruz. Kendini kasma ve bana onun hakkında ne düşündüğünü anlat." dedi gülümseyerek.

Kahveden bir yudum daha aldım. Onu düşündüm. Acaba ne hissediyordum ona karşı? Evet bir şeyler vardı. Anlamlandıramadığım duygular. Daha önce hiç yaşamadığım duygular.

" O çok harika biri. Gitar çalıyor, şarkı söylüyor, sadece gitar değil bir sürü enstrüman çalıyor. Benim gibi oyuna bayılıyor ve YouTube'la uğraşıyor. İnce düşünceli, kibar ve çok komik. Beni cidden güldürüyor anne. Gerçekten, random atarken surat ifadem düz olmuyor. Gerçekte de gülerek random atıyorum. Uyandığımda acaba ne yapıyor diye düşünüyorum, yattığımda acaba ne yapıyor diye düşünüyorum, normal bir günde bile merak ediyorum ne yaptığını. Neler oluyor bilmiyorum."

"Biraz daha devam edersen aşık olduğunu düşünmeye başlayacağım. Sen baya hoşlanıyorsun. Hatta sevmeye bile başlamışsın." dedi annem gözleri dolu dolu.

Şaşırdım. Sonuçta o benim arkadaşımdı, yani bu zamana kafar öyle görmeye çalışmıştım. Demek ki becerememişim.

"Bak, anlıyorum uzaktan birini sevme fikri çok korkunç. Ama getirdiği güzellikler de var. Mesela sevmenin kıymeti, sevgilinin kıymeti. Babanla biz de ayrılmıştık üniversitede. O Eskişehir'e gitmişti, ben İzmir'e gitmiştim. Ama bağımız hiç kopmamıştı. Asıl sevginin değeri o zaman anlaşılıyor güzel kızım. Şuan çok çaktırmadan devam et. Belli etme. Ondan bir eğilim gör." gülümsedi. Gülümseyip kocaman sarıldım.

"Şunları yerine koyup odama çıkayım. Biraz daha test çözer sonraki hafta ağırdan alırım. Her şeyim hazır zaten." dedim. Annem gülümseyip kafa salladı. Fincanları mutfağa koyup odama çıktım.

Tam masama oturup test kitabımı alacaktım ki telefonuma gelen mesajla hemen her şeyi bırakıp bakmaya gittim. Ablası atmıştı! Mesaj bu sefer ondan gelmişti! Heyecanıma engel olamayıp mesajını üstten okudum.

ruyabarkin

Merhabaaa
Ayaz iyi merak etme
Domuz gibi maşallah sağlığında bir şey yok
Ancak annem ve babam seninle konuştuğunu öğrenince bundan kötü etkileneceğini düşündü ve bütün iletişim cihazlarını aldılar
Ama merak etme ben seni onunla konuşturcam
İçin rahat olsun yazdığını ayaza ileticem😇😇

Mesafeler Engel Değil (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin