~ Ne kezelj másképp!

455 21 0
                                    

~Harry Szemszöge~

Az élet néha máshogy alakúl mint ahogyan azt eltervezzük. Miért nem szerethetünk azt akit akarunk? Miért ítélnek el az emberek ha mások vagyunk? nap mint nap fölteszem magamnak ezeket a kérdéseket.

Amikor a mardekàros magamra hagyott újra lepörgettem fejemben a történteket. Az igazság az hogy ki lettem használva..de hiszen minden annyira valósnak látszott.

- Hát te? Zökkentett ki a gondolataimból Will
- Ugyan ezt kérdezhetném tőled is...
-Àt kell ellenőriznem az összes termet és még hàtra van egy pár..
-Ne segítsek? Kérdeztem hirtelen
-nem tudom hogy mennyire jó ötlet ez ....húzta el a száját
- Ne aggódj Malfoy miatt.
-Biztos vagy te ebben? Csak mert ha már hozzád szólok..ötféleképenn elàtkoz magába
- Ne törődj vele... legyintettem. Majd összepakoltam a cuccaimat.

****

- Egyépként...honnan ismered? Kérdeztem miközben a folyosókon sétáltunk.
- Gyerekkorunkban baràtok voltunk. Rengeteg nyarat töltöttünk együtt.Csak.. aztán valami megváltozott.... mondta majd benyitott egy újjabb terembe.
- Máshogy néztél rá igaz?
-Valami olyasmi ezért jobbanak làttam ha minden kapcsolatot megszüntetek vele.
- pár hete találkoztatok? Kivàncsískodtam tovább
-igen...az anyjával eljöttek hozzánk kèt napra... csak ő előbb hazament,amikor Az egyik barátod patrónust küldtött. Én segítettem neki visszajutni..- mesélte

Ahogy a fiút hallgtattam rá kellett jönnöm arra hogy Will teljes mértékben hasonlit rám. Persze a  sebhelyet és a szemüveget kivéve. 
Még az arc szerkezetünk  is illyesztően egyezik.

-Nem vagyunk rokonok..... mondta rezzenéstelen arccal.
- Tessék? Néztem rá tàgra nyílt szemekkel.
- Bocsi de..úgy pörög most az agyad hogy kénytelen voltam...
- tőle vetted át ezt a szokást? Forgattam a szemem
-Malfoyra gondolsz? Mosolyodott el . Őt csak megtaníttottam

- Nem kellett volna idejönnünk váltottam témát
-Ezt meg hogyérted?
-  Tudod ... . Azt érzem hogy ennek soha nem lesz vége.
- Miért azt akarod hogy vége legyen? Vonta fel a szemöldökét
-Néha azt kívánom bárcsak soha ne  ismertem volna. Több éven keresztűl gyűlöltem.. most pedig...
- Szereted...  fejezte be a mondatot
- Ahogyan még te is ... tettem hozzá
-  Számit ez?  Kérdezte

Nem vàlaszoltam..erre  mégis mit kéne mondanom?

-Gyere..... törte meg végűl a csendet - gondolom még nincs kedved  visszamenni.
- Nem  nagyon.... (vallottam be)

****

Miután végigjártuk az utlsó termet is.Will a pince felé vette az irányt.

-Miért jöttunk ide?
- Tudod miről híresek ezek a pincék?

Megràztam a fejem

-Ezért Harry. Nyomott a kezembe egy pohár bort. -Nem bánod meg. Kacsintott majd töltött magának is .
- Nem..hiszem hogy... kezdtem tiltakozni.          - Egézségedre! Emelte fel a poharat.

Nagy nehezen de vegűl rávettem magam és koccintottam  a fiúval.

A hatodik  kör után már nem voltam valami jól.pedig a bor amit will adott nagyon ízlett.
-Azthiszem le kell űlnöm..  támasztottam meg a falat.
-  Egyet értek... nevetett .
-  Meg .... vissza kéne mennem .. mondtam miközben lecsúsztam a földre . Holnap táncolnom kell Ginny-vel...
-   És ezt miért úgy mondod mint ha az lenne  majd életed legrosszabb napja?
-Mert ezt nem Ginny-vel képzeltem el..főleg úgy hogy táncoli sem tudok...
-  Na Ne viccelj...Azt mindeki tud.. röhögte el magàt.  Add a kezed!  Húzott föl a földről.
- Mi?Ne...én..tényleg nem...
- fogd meg a derekam..adta ki az utasítást. És egy... lépett hátra ,és kettő...  az Egynél majdnem hanyadt vágodtam. A fejembe szàllt bor miatt.
- látod megy ez... bíztatott..  Egyet előre egyet hàtra..majd oldalra
-Tessék?
- Egyet  jobbra,egy balra... írányított de csak botladoztam.
- Will..elfogok esni... néztem rá kétségbeesetten . De mire végigmondtam a mondatot elvesztettem az egyensúlyomst és a földre estem a fiút magammal rántva .

******

-Jól elvagytok? Jött egy gúnyos hang az ajtóból
-Te meg...mióta állsz ott? Pattantam fel                                                                                    Éppen annyi ideje hogy eltudjam dönteni van e értelme a dolgoknak! 
- Nem csatlakozol? Kérdezte Will
-Elment az eszed? Förmedt rá a fiúra- csak Harryért jöttem
-Ne kezelj tàrgyként!! Húztam össze a szemem
- Nem tudtam elképzelni  hol maradsz ennyi ideig
-  csak nem aggódtál? A Nagy Draco Malfoy!!!vigyorogtam
Will ma aludhatok nálad? Kérdeztem
- erre semmi szükség ! Szólt közbe a szőke.
-Igaza van..indúlt meg will  az ajtó felé
-Hova mész?!!! Kiáltottam utána. De meg sem hallotta.Még tett  egy megvető  pillantást Dracora.majd eltűnt a folyosó sötétjében.

****

-Ez mégis mire volt jó Malfoy? vontam kérdőre
- Majd akkor Szólj ha megnyugodtál jött közelebb.
-Mondtam már!!! Ne mond meg hogy mit csináljak!

_______________________________
❤️Sziasztoook❤️
itt vagyok a kövivel
Ha tetszett vote vagy Comment
Puszi😘
________________________________

Miattad MegváltozokWhere stories live. Discover now