Görev / 6.Bölüm

165 12 3
                                    

 Carina arkasını döndüğünde simsiyah saçlarla ve koyu mavi gözlerle karşı karşıya kaldı . Yüzüne sinsi bir gülümseme yerleştirdi '' Lordum '' . Lord Voldemort , kızın kendisinin karşında cesaretli bir şekilde durmasına şaşırsada bozuntuya vermedi . Lord masasına doğru ilerlerken Carina tekrardan arkasını döndü . '' Harry Potter ile aran son zamanlarda nasıl ? '' Carina'da masaya doğru bir kaç adım attı '' Pek fazla görüşemiyoruz ... Genellikle sürekli Dumbledore'un ve Slughorn'un yanında oluyor . Ama aramız iyi ''

Lord Voldemort masasına oturduktan sonra bakışlarını Carina'ya dikti ve kızı baştan aşağıya süzdü . Siyah mini eteği , dar kazağı ve hafif makyajıyla tam anlamıyla bir Lestrange gibi görünüyordu . '' Neden sürekli yanlarında olduğunu biliyor musun ? '' elbette biliyordu ama bunu söylemekle söylememek arasında kaldı . Eğer arkadaşının biraz daha fazla yaşama şansı varsa bunu sonuna kadar kullanmasında yardımcı olmalıydı . O yüzden söylememe kararı aldı '' Hayır '' Lord tekrardan bakışlarını kıza kaldırdı . Soğuk bakışlarla kıza baktı . '' Emin misin Carina ? '' kız cesaretli bir şekilde önünde korkmadan durmaya devam ediyordu . '' Evet '' Lord kıza bakmadan asasını elinde çeviriyordu . '' Gidebilirsin...''

Carina kapıyı açacağı zaman tekrardan o soğuk sesi duydu . '' Carina '' . Sakin bir şekilde arkasını döndüğünde soran gözlerle bakıyordu . Lord Voldemort soğuk bakışlarını tekrardan kıza kaldırdı . '' Sakın ait olduğun yeri unutma Carina ... ''

...

Sakın ait olduğun yeri unutma . 

Sakın bana ihanet etme demekti . Lord Voldemort daha şimdiden tehditlerine başlamıştı . Çok tehlikeli sularda yüzüyordum . Harry'i korumaya çalışırken kendimide batırabilirdim . Ama Harry için değerdi .Elbet bir gün Harry benim Hermione Granger olmadığımı öğrenecekti ama her ne kadar Hermione olmasamda ona olan sevgim gerçekti . Onu elimden geldiğince koruyacaktım . Bu sırada odada fazla kaldığımı hatırlayıp aşağıya inmek için kapıya yöneldim

3 Gün Sonra : Ölüm Yiyen Toplantısı

Lord Voldemort masanın başında Nagini'nin kafasını okşarken soğuk bakışlarını bütün ölüm yiyenlerinin üzerinde gezdiriyordu . En sonunda gözleri 2 saniyeliğine Carina'da takılı kaldı . Gözlerini çektiğinde elini Nagini'den çekti  '' Biliyorsunuz ki aramıza 2 yeni kişi katıldı ... Carina Lestrange ve Draco Malfoy '' herkes ikiliye onaylayan gözlerle bakarken Lucius ve Bellatrix varisleriyle gurur duyuyordu . 

Lord tekrar konuşmaya başladığında bütün gözler yeniden kendisine döndü . '' Onlara, aramıza katılmaları şerefine bir görev vermek istiyorum ... ''

...

Herkes kahvaltısını yaparken Carina ve Draco tabaklarındaki yemeğe işkence ediyorlardı . Lord onlardan ölüm yiyenleri okula sokmalarını istemişti . Carina Draco'ya baktığında oda kendisi gibi bir şey yemiyordu . Zaten kendisiyle artık pek ilgilendiği söylenemezdi , nedenini sorduğunda cevapsız kalıyordu . '' Hermione iyi misin ? Hiçbir şey yemedin ve yorgun görünüyorsun '' kız karşısında kendine ilgiyle bakan oğlana baktı . '' Evet evet iyiyim . Sadece dün iyi uyuyamadım , o yüzden yorgunum '' Ron yemeğini bırakıp kıza döndü '' İstersen derslere girmeyebilirsin . Çok yorgun görünüyorsun baksana şu haline '' kız ikisinin bu haline güldü '' Çocuklar hasta değilim . Sadece yorgunum '' kız tekrardan Draco'ya baktığında masadan kalktığını gördü . '' Derste görüşürüz çocuklar ! ''

Carina ikisinin cevabını beklemeden Draco'nun peşinden gitti . '' Draco '' Draco kıza aldırmadan yürümeye devam etti . '' Draco ! '' kız en sonunda kolundan tutup kendine döndürdüğünde durmak zorunda kaldı . '' Haftalardır benden kaçıyorsun , beni görmezden geliyorsun ! Neler oluyor Draco ! '' Oğlan kızı tuttuğu gibi boş bir koridora attı '' Ne mi oluyor ! Ailen seni ölüm yiyen yapıyor ve sen bundan memnun oluyorsun , sana birini öldürmede yardım ettiriyorlar ve sen sesini bile çıkarmıyorsun . Arkadaşların gerçek yüzünü bilseler senin yüzüne bile bakmazlar ama sen hala Lord'a hizmet ediyorsun ! '' Kız derin bir nefes aldı '' Sende bir ölüm yiyensin ilk olarak bunu bil . Ayrıca ne yapabilirdim ? Ha söylesene  . Hayır ben ölüm yiyen olmayacağım ve ajanlık yapmayacağım mı deseydim Draco ? '' gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı '' Şu an bize verilen bir görev var Draco . Ve biz bunu en güzel şekilde yerine getirmek zorundayız . '' Draco sesli bir kahkaha attı '' Göreve bak ! Ne göreve ama . Dumbledore'u öldürmede yardım etme ! '' 

İkili kavgalarına devam ederken onları dinleyen birinden habersizlerdi . 

𝘿𝙖𝙧𝙠 𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin