0. De ce fac asta

4.7K 152 2
                                    

             ATENŢIE! Înainte să citiţi Love Dangerous trebuie să ştiţi motivele pentru care o scriu.

            Scriu acest FanMade pentru a arăta că băieţii şi fetele sunt la fel. Şi băieţii pot să sufere când îşi pierd mama, şi băieţii pot să aibă prieteni fete, şi băieţii simt „electricitate" pentru o anumită persoană. Şi ei pot fi afectaţi, şi ei pot să se îndrăgostească fără să vrea cu adevărat.

            În acelaşi timp, vreau să arăt că şi fetele pot fi dure, şi fetele pot să treacă prin momente oribile şi totuşi să supravieţuiască, şi fetele pot domina, şi fetele pot fi puternice.

            Asta e Love Dangerous.

            Cerinţă: vă rog să mă anunţaţi IMEDIAT ce vedeţi vreo greşeală de tastare sau de gramatică. Sunt om, aşa că le fac, dar vreau să le corectez, deci am nevoie de ajutorul vostru.

 Atenție, dacă printre sugestiile voastre se găseşte "ar trebui să faci descrierea mai masculină" înseamnă că intenția mea nu este bine înțeleasă. În cazul acesta, nu pot decât să vă invit să citiți ce-am scris mai sus. Din nou.

  Momentan, această lucrare este în pauză pentru că încă trebuie să regândesc nişte fapte din Dangerous Love ca să le pot transforma.

            Acum, fără alte introduceri, lectură plăcută!

Love Dangerous (on hold)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum