Irene's POV:
Ο Harry με τραβηξε για να ειμαι πιο κοντα σε αυτον και εγω εβαλα τα χερια μου στο στηθος του, ωστε να ξεφυγω απο αυτον, αλλα ηταν πιο δυνατος απο εμενα και δεν με αφησε. Τα χερια του "χαθηκαν" στα μαλλια μου και εγω, μη μπορωντας να κανω διαφορετικα, τυλιξα τα χερια μου γυρω απο το σβερκο του. Η αληθεια ειναι οτι μου αρεσε. Μου αρεσε πολυ. Οσο με κρατουσε στην αγκαλια του και με φιλαγε, ενιωθα σαν να ημουν σε ενα ονειρο. Σαν να ημουν σε εναν κοσμο χωρις προβληματα, με εμενα και τον Harry να ζουμε ευτυχισμενοι. Ομως αυτο το ονειρο "διαλυθηκε", οταν ακουσα τα βηματα καποιου. Ανοιξα τα ματια μου και κοιταξα γυρω μου πανικοβλημενη, ενω το αγορι, με το οποιο ειμαι ερωτευμενη με κρατουσε σφικτα στην αγκαλια του κοιτωντας με.
"Harry...." ειπα κοιτωντας γυρω, για να δω αν ειναι κανεις, αλλα δεν ειδα κανεναν και τιποτα.
"Τι επαθες?" με ρωτησε κοιτωντας με μπερδεμενος. Πηρα μια βαθια ανασα και κοιταξα τα πανεμορφα, πρασινα ματια του. Θεε μου! Αν το μαθει αυτο ο Arthur και οποιοσδηποτε αλλος, τα πραγματα θα γινουν πολυ χειροτερα! Μισω το γεγονος οτι παντα σκεφτομαι τι θα πουν οι αλλοι, αλλα αυτη ειναι η αληθεια. Ισως ο Harry να μην το καταλαβαινει, αλλα ετσι ειναι. Ηδη εχουμε αρκετα προβληματα και δεν θελω αλλα. Αυτος συνεχισε να χαιδευει τα μαλλια μου και να προσπαθει να με ξανατραβηξει στην αγκαλια του, αλλα εγω για μια ακομη φορα αρνηθηκα.
"Τι κανεις?" τον ρωτησα αντι να απαντησω στην ερωτηση του. O Harry χαμογελασε και φιλησε το λαιμο μου, παρολο που προσπαθουσα να απομακρυνθω.
"Σε φιλαω!" απαντησε σαν να μην συμβαινει τιποτα. Εστρεψα το βλεμμα μου προς τον ουρανο και πηρα ακομη μια βαθια ανασα, με σκοπο να κρατησω τα δακρυα μου.
"Εννοω, γιατι με φιλας?" τον ξαναρωτησα, αλλα δεν ξαναεκανα καμια κινηση για να φυγω απο την αγκαλια του.
"Γιατι σ'αγαπαω!" με ξαναφιλησε στο μετωπο. Ενιωσα τοσο χαρουμενη εκεινη τη στιγμη! Ηξερα οτι με αγαπαει, το ενιωθα, αλλα ειναι πολυ πιο ωραιο να το ακουω απο αυτον τον ιδιο.
"Εμενα με ρωτησες αν θελω να σε φιλησω, ομως?" παντα περιμενα αυτη τη στιγμη και απο τοτε που τον γνωρισα την ονειρευομουνα. Ονειρευομουνα οτι θα μου πει πως με αγαπαει, θα κανω και εγω το ιδιο και μετα θα με φιλησει, αλλα ο εγωισμος μου δεν με αφηνει του το πω. Ο Harry φανηκε ανησυχος και απομακρυνε τα χερια του απο τη μεση μου. Αμεσως ενιωσα το κενο μεσα μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
The annoying boy// Harry Styles fanfiction
Fiksi PenggemarΚανένας δεν μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του για κανέναν και μερικές φορές αυτό είναι επικίνδυνο, μετατρέποντας όσα έζησες σε ένα λάθος....