İşte bunu bekliyordum önümde çaresiz kalıyordu Gözleri bağlı minik bir tavşan başka Ne isteyebilirdim ki her zaman ürktüğünde gerilen eti davetkarca önümde seriliydi onu öpücüklere boğmaya başladım..
Sangwoo beni özlemiş ! Evet özlemişti gerçi hala tedirgindim karanlıktan hoşlanmıyorum hele ki böcek olayından sonra tenimde ıslak dokunuşlar vardı Ve beni eritiyordu ona çok kızgın Ve kırgın olsamda ona karşı koyamazdım.
Sakinleşti acaba Ne düşünüyor..
* ~ Ellerimi dar kostüm üzerinde gezdirirken adeta çırpınıyordu kısa sürede kendini bana hazırlamıştı arkasını döndürüp Boynunu Emmeye başladım ısısı çok yüksekti .
Sa sangwoo bu garip hissetiriyor seni istiyorum.
-Biliyorum amma edepsizsin kalçalarına dek ıslak görünüyorsun .
Sangwoo bana böcek koymayacaksın dimi?
-Hayır onun yerine dişlerini kullanacağım.
Ah..
*sertçe Boynuma aldığım ısırıkla kendini bana bastırmaya başladı koca Elleri belimden sarılıp ön bedenimi Okşuyordu kendi atletik vücudu kemiklerimi eziyordu*
-Soyun.
Gö gözlerim bağlı Ve üstümdesin...-O zaman ben soyarım.
*~ giysilerimi çekiştirdi ve bana vurdu ardından boynumda ısırdığı yeri Emmeye başladı sanki kanımı Emiyor..*
Sa Sangwoo bunu yapmaya devam mı edeceksin?
-Elbette kanın yine akana kadar.
Ama ..
-Ne bekliyordun seni seviyorum diye nazik birine dönüşeceğimi mi?
Ha..
-Ahahah asla sana nazik olmak istemiyorum.
Ağzıma geçirdiği tuhaf şey sesimi kesmeye başlamıştı beni Kucağına alıp içeri hareket ettirdi arsız bir domuz gibiydi yine~
Seni çok özledim demek isterdim küçük sürtüğüm ama sözlerden çok hareketlerle anlatacağım daha hızlı hissetmeyi istiyorum.
Konuşmak imkansızdı içimde alet şişiyor Ve damarlanıyordu Hızla git gellerin ardı arkası kesilmiyordu birden beni geri Yatağa bırakıp ağzımda ki şeyi çekti.
Sa Sangwoo bu şeyi istemiyorum ağzımda ki ..
-Kocaman bir ağ yap bakalım.
Ne neden..
Burnumu sıkıp ağzıma organını İttirdi ileri geri yaparken boğazıma dek dayanıyordu eli benim Organımı okşuyordu uzun bir süre böyle devam etti birden gözlerimi açtı organını çekip dudaklarımı öptü .
-Seni seviyorum Bum .
Onu seviyorum ama ondan nefrette ediyorum ama şimdi seven taraf olmalıydım.Bende seni seviyorum sangwoo
-Şimdi içine dolacağım Ve benim olmanı tazeleyeceğim.
Bu be demek?
-Göstereyim hahaha.
Hızla içime İttirdi ve ileri eri hareket ederken aynı anda bu garip oyun sona erdi .
-Hadi duşa gidiyoruz.Bir bebek gibi Kucakladı ve yıkadı bende onu yıkadım ardından Yatağa uzandık.
Seni çok seviyorum sangwoo ah yemek yapmadık yapayım mı hemen ?
- Hayır bugün dışarda yiyeceğiz .
Ge gerçekten mi!
-Elbette ama sen ısmarlıyorsun.
Nasıl?
-Şu iş yerinde ki parayla.
E elbette.
Şaka yapıyorum hemen kızarıyor göğsüme alıp biraz dinlenme kararı verdim ..
Bunca şey için üzgün olmalı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Roman pour AdolescentsYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...